Gå til innhold

Menn, hva liker dere at dama gjør i senga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger tips! Er veldig lite kinky, så trenger ikke tips i de baner. Bare generelt ting dama gjør i senga som dere liker :)

Anonymkode: dadfd...8a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sove

• Liker 2
Skrevet

:)

Skrevet

Så lenge hun ikke spiser potetgull eller knekkebrød i senga så går det bra.

Anonymkode: 97784...45c

• Liker 3
Skrevet

Jeg elsker det når dama er med på å tease og pirre litt. Å dra på ho blindfold, binde armer og bein og gjøre hva jeg vil uten at ho kan gjøre noe annet enn å vri seg. Ellers elsker jeg når hun tar insj på pjusk / tafsing 

Skrevet

Fiser og sover.

Anonymkode: 82a6f...00d

Skrevet

På bakgrunn av din lille tekst vil jeg anbefale at du smiler og er positiv, ofte er dette nok. Han vil nok forsyne seg selv, og si nei dersom han gjør noe du ikke liker. Da blir dette en fin opplevelse for dere begge.

Anonymkode: 6f9da...5bf

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Liker at hun biter og slikker brystvorten mine.... 

Skrevet

Det viktigste er at du er mentalt til stede, og ikke er redd for å vise lyst og begjær.

• Liker 4
Skrevet

Tipset er "utenfor senga". Sentrifugen på vaskemaskinen er mitt stalltips som dame. Ta henne oppå den - både gøy og fantastisk!

Anonymkode: 0a9db...1cf

Skrevet
På 19.10.2018 den 5.39, AnonymBruker skrev:

Trenger tips! Er veldig lite kinky, så trenger ikke tips i de baner. Bare generelt ting dama gjør i senga som dere liker :)

Når hun plasserer meg på sengekanten og setter seg på knærne foran og fullfører en blowjob. Det liker jeg, og masse annet disse herlige menneskene gjør med oss menn :) 

Anonymkode: 9a53c...9c0

Skrevet

At du viser at du er all in for en kosestund ved at du tar på deg selv, ikke hele tiden da selvsagt :)

• Liker 1
Skrevet

At hun "er tilstede", slipper seg løs, blir skikkelig våt, og får orgasme. Helst flere orgasmer. Om hun ikke kommer er det hele å anse som en fiasko for mitt vedkommende.

Skrevet
39 minutter siden, Resignert said:

At hun "er tilstede", slipper seg løs, blir skikkelig våt, og får orgasme. Helst flere orgasmer. Om hun ikke kommer er det hele å anse som en fiasko for mitt vedkommende.

Funnet deg en dame som kommer vaginalt enda? 

Anonymkode: 20c2b...768

• Liker 4
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Funnet deg en dame som kommer vaginalt enda? 

Anonymkode: 20c2b...768

Jo, flere. Men de er "funnet og tapt", av ulike årsaker. Innså vel ikke hvor viktig og verdifull akkurat den egenskapen er......

Skrevet
1 time siden, Resignert skrev:

Har aldri komt med en mann. Fiasko? 

Anonymkode: 4e507...a8b

• Liker 3
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Har aldri komt med en mann. Fiasko? 

Ja, for min del føles det oftest sånn. Dessverre. Hadde vært enklere om det ikke gjorde det, men ble litt for godt vant tidligere i livet. Deretter har det gått nedover.

Skrevet

Liker at hun ser meg i øynene mens vi har sex, trenger ikke gjøre det hele tiden men nok til at vi "ser hverandre". Liker også hvis hun holder armene rundt nakken min mens hun kysser meg når vi gjør misjonær, eller at hun kysser meg mens hun skrever over meg. Jeg liker det intimt når jeg har sex med noen jeg er glad i.  

Anonymkode: 422f4...035

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Liker at hun ser meg i øynene mens vi har sex, trenger ikke gjøre det hele tiden men nok til at vi "ser hverandre". Liker også hvis hun holder armene rundt nakken min mens hun kysser meg når vi gjør misjonær, eller at hun kysser meg mens hun skrever over meg. Jeg liker det intimt når jeg har sex med noen jeg er glad i.  

Anonymkode: 422f4...035

Høres deilig ut❤️

Anonymkode: e0cc9...fab

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Høres deilig ut❤️

Anonymkode: e0cc9...fab

Enig ❤️

Det var bare å finne han. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...