Sunny Skrevet 7. mars 2002 #21 Del Skrevet 7. mars 2002 Synes det var en helt tragisk fargekombinasjon, passer ikke til bryllup i det hele tatt, knapt til en gotte-butikk. MEN logoen var fin, det skal de ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CecilieB Skrevet 7. mars 2002 #22 Del Skrevet 7. mars 2002 Synes det var friskt og festlig, selv om jeg ikke selv ville valgt de fargene. Synes fargene passer brudeparet godt jeg.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VinterFru Skrevet 7. mars 2002 #23 Del Skrevet 7. mars 2002 Jeg sier som en kommenterte i lunchen i dag: "Det ser ut som den russiske mafien inviterer til bryllup i Monaco" Dette er ikke bare harry, men totalt usmakelig! Det var ærlig det...... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
09.08.2002 Skrevet 8. mars 2002 #24 Del Skrevet 8. mars 2002 Ser ikke helt problemet, jeg. Fargene er helt og holdent Märtha (og da sikkert også Ari). Er ikke det det viktigeste da? Hvem sitt bryllup er det? Deres eller vår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2002 #25 Del Skrevet 8. mars 2002 Synes fargene er tøffe, vågale og moderne jeg! Bra at de tør å velge noe som passer seg og som ikke det norske folk ville ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 8. mars 2002 #26 Del Skrevet 8. mars 2002 Ser både i avisa og her at det blir sammelignet med mafia-bryllup... nå har jeg heldigvis ikke videre kjennskap til mafia, men jeg har jo lest endel om det. Sammenligningen mellom mafia og rosa/mintgrønt skjønner ikke jeg da? Er rosa og mintgrønt typiske farger for mafia? La nå for guds skyld prinsessa m/mann velge bryllup selv, selv om man gjør noe utradisjonelt, så trenger man vel ikke være vulgær eller harry vel? _________________ hilsen aline 1212[ Dette Innlegg er endret av: aline den 2002-03-08 11:06 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
june2002 Skrevet 8. mars 2002 #27 Del Skrevet 8. mars 2002 Jeg hadde ikke valgt de fargene, men det er ikke fordi jeg har kjennskap til mafiaen og assosierer med dette, det er rett og slett fordi det ikke er meg. Men jeg synes det er kjempestilig, friskt og modig at de velger disse fargene! Og siden de har valgt det selv, så synes jeg alle bør være fornøyde. Dessuten er fargene ikke harry, disse fargene er in, disse fargene har jeg sett en del av i det siste på "motebevisste" mnsk., og bare se på høstmotene som kommer..12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå