Gå til innhold

Prinsessens fargevalg

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Er det bare meg som er litt rar eller var det flere som fikk "80-talls" assosiasjoner av kombinasjonen cerise og mint?

B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

80 tallet er jo in igjen nå da icon_smile.gif og det er jo Martha på en prikk - hun er ei fargeglad jente icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Fargene er jo virkelig dem, så det blir sikkert flott. Men min personlige mening er at det var litt knalle farger.

Men Märtha er jo spesiell sånn, så kanskje hun kommer i rosa og cerise brudekjole også?

Allikevel likte jeg nok bedre fargene under kronprinsbryllupet ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er fargene til godtekiosken ved Saga, Lucky Lips!1212[ Dette Innlegg er endret av: Mines den 2002-03-07 11:45 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svenskbrud

Det är en norsk tjej som ställt samma fråga i det svensta forumet på BröllopsTorget. Nästan alla som svarat har sagt samma svar: Helt i Märthas färger! Passar henne helt klart!

Men jag får också 80-tals associationer. Man börjar ju fundera på om kjolen kommer bli i vit/nesten vit eller en annan färg??

Kul med annorlunda färger, helt i Märthas stil!!

1212[ Dette Innlegg er endret av: svenskbrud den 2002-03-07 10:24 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor har dere lest/hørt om pronsessens farge-valg? Bekymrer meg at de har valgt disse fargene. Vi gifter oss i juli (altså etter Märtha og Ari) - fargene dere nevner er i vår tone - men jeg vil IKKE ha et plagiat bryllup!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt tragisk! Denne fargesammensetningen er helt patetisk. Skjønner ikke at det går an at kongehuset tillater slikt. Greit at Martha har blitt freshere i klesveien, men det får da være grenser for hvor harry man skal være? Ok Marthas farger, men Ari? Tror ikke han har vært med og bestemt for å si det sånn! Hvordan kan noen si at det er hans farger?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er bra ikke alle har samme smak! Hvorfor er ikke dette Aris farger? Hva vet vi om det? Kanskje det faktisk er det!

Jeg tror dette blir vakkert! Vi lever i 2002 - hvorfor skulle ikke bryllupet være preget av det?

Synes det som står om parets bryllup viser at de har god selvfølelse og god smak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg synes fargevalget er flott, og det er bra at de tør velge noe utradisjonelt. Synes fargene passer dem begge to, ikke bare Märtha. Vi har jo ofte sett Ari i glorete skjorter!

Håper at hun har en spenstid brudekjole også, og jeg tar det absolutt ikke som noen selvfølge at hun skal ha hvit brudekjole!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes fargene var helt typisk Martha, men kunne selv ikke tenkt meg å bruke disse fargene. Derimot synes jeg signaturen med "M", et hjerte og "A" var kjempefin!!

Det er jo deres bryllup og må jo få bestemme selv, akkurat som vi bestemmer til våres bryllup...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hei

Jeg syns det er tøft av dem å velge rosa og grønt. Rosa er jo en stilig farge. Hva er så harry med det ??

Jeg har selv en knallrosa bil.

PLudre12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare fint at de tør å velge noe som kanskje er litt utradisjonelt. Blir sikkert flott!

¤ Anni ¤1212[ Dette Innlegg er endret av: Anni den 2002-03-07 13:30 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke ramle meg inn å ha de fargene selv,men jeg bryr meg egentlig døyten om hva Märtha Louise og Ari velger.Så lenge de er fornøyde så.Og Märtha er jo ei fargeglad jente,så det passer sikkert perfekt til henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hvertfall glad for èn ting..... at jeg ikke er en offentlig person. Jeg ville fått sammenbrudd på flekken. icon_confused.gif ALT, absolutt ALT skal kritiseres, dømmes, bli dømt "nedenom og hjem". Dette gjelder ikke bare Märtha og Ari, men ALLE kjendiser/off.personer. Stakkars folk. Det er jo ikke rart at de "gjør mye rart"..... alt de negative må jo virke inn på dem.

Lykke til Märtha og Ari - og alle andre. icon_wink.gif

1212[ Dette Innlegg er endret av: usikker den 2002-03-07 14:56 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...