AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #1 Skrevet 19. oktober 2018 En natt igjen hvor alle peker og snakker. Jeg har lukket meg inn i leiligheten i kveld/ natt. Jeg er kjempe sliten! Jeg er introverte, ble kjent og forelsket i en kjendis innen musikk. Nå et jeg helt frynsete i nerver og alt er bare forferdelig vanskelig! Jeg visste ikke at han var kjent. Jeg har helt andre preferanser innen musikk. Det tok to måneder før jeg skjønte hvem han var. Nå er jeg i radaren. Jeg har fått jævli angst. Han gråter og er sliten selv da det blir alltid på byen: å, så deg på TV i går. Jævla bra låt. Og han blir nervøs selv, men er så sjukt god på å svare, være sosial og flink der. Men jeg takler ikke denne situasjonen i det hele tatt. Nå har vi grått i hele kveld fordi jeg takler ikke sette. Han vil bare drive med det han liker best : musikk. Vi vet ikke hva vi skal gjøre. Han har en lidenskap. Det har konsekvenser. Jeg orker ikke mer av oppmerksomhet. Jeg er så utrolig glad i denne mannen, men jeg er så sliten at jeg skjelver på hendene hver morgen. Jeg skulle så inderlig ønske at folk kunne drive med sitt uten at media sluker en. Det er veldig usunt. Jeg savner mitt anonyme liv. Jeg gråter mye. Jeg gråt aldri før! Jeg vil ha tilbake meg, men jeg er så glad i ham. Anonymkode: b0da1...75c 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #2 Skrevet 19. oktober 2018 Dumt av han å melde seg på Stjernekamp, da. Anonymkode: 8b8a1...bc1 10
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #3 Skrevet 19. oktober 2018 Trøst deg med at han snart er glemt slik de fleste 15minutterne i dag. Anonymkode: 8139a...5ab 7
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #4 Skrevet 19. oktober 2018 Been there done that og aldri igjen. Sliter heftig med sosial angst selv 8 år senere. Taklet ikke å bli gjenkjent og alle skulle snakke med meg/oss/han. Pass på deg selv og skjerm deg! Han må også endre livsstil. Han kan jo fortsette å holde på med musikk, men droppe å gå på byen bare for å markere seg på bransjefest og få status blandt fulle fans. Anonymkode: 6fd35...174 4
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #5 Skrevet 20. oktober 2018 Ts, kan du lage deg en mail som jeg kan skrive med deg på, evt ha bort AB så jeg kan skrive til deg her? Jeg sitter i samme situasjon. Anonymkode: 76e58...3f8
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #6 Skrevet 20. oktober 2018 Og blir man sammen med en kjendis så må man også passe seg for at man kan bli skrevet om i biografier. Anonymkode: 20315...84f 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #7 Skrevet 20. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ts, kan du lage deg en mail som jeg kan skrive med deg på, evt ha bort AB så jeg kan skrive til deg her? Jeg sitter i samme situasjon. Anonymkode: 76e58...3f8 Det finnes pm-funksjon her inne, som du kan bruke Anonymkode: 056ab...f95
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #9 Skrevet 20. oktober 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det finnes pm-funksjon her inne, som du kan bruke Anonymkode: 056ab...f95 Ikke når man er anonym Anonymkode: 76e58...3f8 3
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #10 Skrevet 20. oktober 2018 På 19.10.2018 den 6.48, AnonymBruker skrev: Dumt av han å melde seg på Stjernekamp, da. Anonymkode: 8b8a1...bc1 Hvordan vet du at det er en derfra? Anonymkode: d94ff...c3e
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #11 Skrevet 20. oktober 2018 Næmmen, hærrefred. For sette ting i perspektiv. på en side av kloden holder noen på å sulte i en fangeleir hvor de blir psykisk torturert, på den andre siden holder noen på å gå av skaftet fordi de er sammen med en som får masse oppmerksomhet. Kan ikke akkurat si at jeg synes synd på deg. Du har også uendelig med valgmuligheter. Dette er og blir en sosialt psykisk ting du skaper selv. Mener ikke å være frekk eller stygg. Men media kommer jo ikke deg? Du kan da rusle gatelangs så mye du orker. Samtidig kan dere ta en tur i skogen og trekke litt frisk luft. Der får dere da vel fred i plenty. Anonymkode: 294d9...b6d 4
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #12 Skrevet 20. oktober 2018 På 19.10.2018 den 13.10, AnonymBruker skrev: Been there done that og aldri igjen. Sliter heftig med sosial angst selv 8 år senere. Taklet ikke å bli gjenkjent og alle skulle snakke med meg/oss/han. Pass på deg selv og skjerm deg! Han må også endre livsstil. Han kan jo fortsette å holde på med musikk, men droppe å gå på byen bare for å markere seg på bransjefest og få status blandt fulle fans. Anonymkode: 6fd35...174 Du skjønner! Anonymkode: b0da1...75c
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #13 Skrevet 20. oktober 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Næmmen, hærrefred. For sette ting i perspektiv. på en side av kloden holder noen på å sulte i en fangeleir hvor de blir psykisk torturert, på den andre siden holder noen på å gå av skaftet fordi de er sammen med en som får masse oppmerksomhet. Kan ikke akkurat si at jeg synes synd på deg. Du har også uendelig med valgmuligheter. Dette er og blir en sosialt psykisk ting du skaper selv. Mener ikke å være frekk eller stygg. Men media kommer jo ikke deg? Du kan da rusle gatelangs så mye du orker. Samtidig kan dere ta en tur i skogen og trekke litt frisk luft. Der får dere da vel fred i plenty. Anonymkode: 294d9...b6d Hører du deg selv eller!? Jeg regner med du sikter til psykisk mishandling..? Uansett. Det der er det dummeste og mest utgåtte svaret som går an å gi. Etter min mening er det bare dumme mennesker, med 0 selvinnsikt, som tydelig aldri har opplevd noe tungt og traumatisk i livet, som buser ut med såpass hjernedøde utsagn. "Bare vær glad!!!!" "Husk det er alltid noen som har det værre!!!" Oh looooooord. Nå skjemmes jeg over å være menneske. Virkelig. Anonymkode: e8b58...c86 2
Chablis Skrevet 20. oktober 2018 #14 Skrevet 20. oktober 2018 Jeg føler meg litt råtten for det eneste jeg tenker er at jeg er nysgjerrig på hvilken kjendis dette er. 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #15 Skrevet 21. oktober 2018 Kurt Nilsen? Anonymkode: 5be91...661
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #16 Skrevet 21. oktober 2018 Hm.. det høres jo ut som om han får positiv oppmerksomhet, at folk liker han og det han gjør. Er ikke det bra? Hadde forstått det hvis dere ikke kunne gå ut av døra uten å bli spyttet på og hetset, men ros? Hadde vært stolt av kjæresten min jeg, og så lenge vi fikk fred fra folk når vi var hjemme så hadde jeg vært fornøyd- å gå ut er jo ikke noe man må, man velger det. Anonymkode: 99c13...4d6
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #17 Skrevet 21. oktober 2018 Men må dere gå på byen hele tiden? Høres skikkelig slitsomt ut. Dra ut å spise på en liten restaurant som ikke ligger midt i sentrum, ta en skogtur, dra å klatre. Folk kommer vanligvis ikke bort til enn når enn er igang med noe. Dra på konsert der fokuset er på de på scenen (og det er mørkt). Ha hjemmekvelder med netflix og god mat. Jeg forstår deg, har sosial angst og hadde min kjæreste vært kjendis hadde jeg omtrent gått under jorda. Jeg takler dårlig å være sentrum selv om det er en ved siden av meg som faktisk får oppmerksomheten. Gi deg tid, har han nettopp blitt kjent eller vært kjent lenge?? Har litt å si. Anonymkode: 8c918...382
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå