AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #1 Skrevet 18. oktober 2018 Og er din forelder slik i dag? Min mor er en dame som er ganske opptatt av hva andre synes om henne. Hun er ikke en "showdame" , men veldig nøytral og litt forsiktig. Hun er en bekymret personlighet og holder heller fred enn å gå i forsvar. Hun er ikke liker ikke folk som utnytter andre. Hun var også veldig på at jeg ikke skulle ha sex før jeg virkelig var klar. I sine unge dager:Hun datet en mann bare fordi han hadde masse penger og fikk ting. Hun var elskerinnen til en kollega selv om hun visste at han hadde dame. Pådro seg kjønnssykdom. Denne mannen hadde flere damer han holdt på med. Hun var elskerinnen til min far før de ble sammen. Hun drakk seg så dritings en gang at hun knapt klarte å møte jobb en dag. Så, din tur...hva har dine foreldre gjort som det kan være vanskelig for deg å skjønne at de har gjort? Anonymkode: 4c835...d29
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #2 Skrevet 18. oktober 2018 Jeg glemmer jo å skrive om meg selv. Jeg har aldri vært elskerinnen til noen, og har ikke interesse av å være det. Jeg faller virkelig ikke for menn i forhold. Og jeg vet at jeg bare kommer til å bli sett ned på dersom jeg "stjeler" noen andres kjæreste. Jeg er jomfru, enda jeg er like gammel som hun var da hun fikk meg. Jeg er veldig forsiktig når det kommer til sex. Jeg har heller ikke hatt kjæreste. hun derimot hadde mange. Hvordan kan det ha seg at jeg ikke fikk samme gemytt? Anonymkode: 4c835...d29
Rosatoast Skrevet 18. oktober 2018 #3 Skrevet 18. oktober 2018 (endret) Ødelagt barndommen min Kunne aldri påført barnet mitt, eller andre mennesker, det moren min har påført meg. Endret 18. oktober 2018 av Rosatoast 1
Rosatoast Skrevet 18. oktober 2018 #4 Skrevet 18. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg glemmer jo å skrive om meg selv. Jeg har aldri vært elskerinnen til noen, og har ikke interesse av å være det. Jeg faller virkelig ikke for menn i forhold. Og jeg vet at jeg bare kommer til å bli sett ned på dersom jeg "stjeler" noen andres kjæreste. Jeg er jomfru, enda jeg er like gammel som hun var da hun fikk meg. Jeg er veldig forsiktig når det kommer til sex. Jeg har heller ikke hatt kjæreste. hun derimot hadde mange. Hvordan kan det ha seg at jeg ikke fikk samme gemytt? Anonymkode: 4c835...d29 Det er noen av oss som lærer av foreldrene sine feil og erfaringer. Andre gjør det stikk motsatte, så det burde du være takknemlig for.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #5 Skrevet 18. oktober 2018 Akkurat nå, Rosatoast skrev: Det er noen av oss som lærer av foreldrene sine feil og erfaringer. Andre gjør det stikk motsatte, så det burde du være takknemlig for. Enig, men det er jo kanskje ting jeg er mindre fornuftig i, som min mor ville vært mer fornuftig med? Moren min har alltid unngått folk som har drevet med narkotika f.eks... hun ble tilbydt hasj en gang og sa til vedkommende at h*n var dum som holdt på med det der. Selv har jeg prøvd. Anonymkode: 4c835...d29
Rosatoast Skrevet 18. oktober 2018 #6 Skrevet 18. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig, men det er jo kanskje ting jeg er mindre fornuftig i, som min mor ville vært mer fornuftig med? Moren min har alltid unngått folk som har drevet med narkotika f.eks... hun ble tilbydt hasj en gang og sa til vedkommende at h*n var dum som holdt på med det der. Selv har jeg prøvd. Anonymkode: 4c835...d29 Vi er bare mennesker, hvorfor skal du gjøre alt likt som moren din? Denne tråden var litt rar, spør du meg. Jeg har brekki tanna på fylla, faren min har aldri gjort det. Intet liv er likt 4
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #7 Skrevet 18. oktober 2018 3 minutter siden, Rosatoast skrev: Vi er bare mennesker, hvorfor skal du gjøre alt likt som moren din? Denne tråden var litt rar, spør du meg. Jeg har brekki tanna på fylla, faren min har aldri gjort det. Intet liv er likt hvorfor er tråden rar? jeg synes det er interessant å se at foreldrene våre ikke alltid har vært de vi ser at de er. enkelte ting er vanskelig å skjønne at de har gjort utifra hvordan de oppfører seg i dag. Anonymkode: 4c835...d29
Rosatoast Skrevet 18. oktober 2018 #8 Skrevet 18. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: hvorfor er tråden rar? jeg synes det er interessant å se at foreldrene våre ikke alltid har vært de vi ser at de er. enkelte ting er vanskelig å skjønne at de har gjort utifra hvordan de oppfører seg i dag. Anonymkode: 4c835...d29 Syntes kanskje tråden er rar, fordi i mitt hode er det ikke vanskelig å skjønne det. 4
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #9 Skrevet 18. oktober 2018 Jeg er på mange måter veldig ulik mine foreldre, men det er naturlig siden jeg ikke er psykisk syk. Om jeg skal nevne en eksakt ting så er det å true med å ta selvmord der motivet var ren manipulasjon. Det er ikke sånn at jeg ikke kan tro eller fatte at vedkommende gjorde dette blant annet, fordi vedkommende kommer alltid til å være sånn. Ingenting overrasker meg av metoder vedkommende person gjør for å få oppmerksomhet og medfølelse. Anonymkode: 38868...915
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #10 Skrevet 19. oktober 2018 Jeg fant ut dette en gang jeg begynte å date en ny fyr, og moren hans nektet å møte meg/ha noe med familien min å gjøre: Min far har drevet et elektrikerfirma i mange år. En gang han var hjemme hos en dame (da moren til denne fyren) for å gjøre en jobb hadde han rotet i skuffene på soverommet hennes eller på en eller annen måte funnet en dildo som han hadde vist frem til hun dama og vært ganske ekkel mot henne. Anonymkode: 1b7eb...e9b
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #11 Skrevet 19. oktober 2018 Mine foreldre har alltid forskjellsbehandlet barna sine. Naturlig for pappa, siden han i realiteten bare var stefar.. Men pappa for meg da. Jeg ville aldri forskjellsbehandlet mine barn eller tillatt en steforelder å gjøre det. Mine foreldre er egoistiske mennesker som setter seg selv foran andre, og min mor var veldig opptatt av PC og diverse forum da hun var yngre. Mer opptatt av det enn av oss. Jeg ville aldri valgt meg selv ovr barna mine i småbarnsalderen. Min mor var gift 3 ganger før hun traff pappa. 4 ekteskap, 4 barn. Jeg har 3 barn, men med samme mann. Jeg vet at min mor har mange traumer fra barndommen, og tross alt så har hun klart å gi oss en bedre oppvekst enn hun fikk selv da.. Men hun valgte å fortsette å bo i nabohuset til min overgriper, det ville jeg aldrk utsatt mine barn for. Anonymkode: 657c0...ce6
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #12 Skrevet 19. oktober 2018 Drepe og spise uskyldige dyr Anonymkode: 978e2...a5d
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #13 Skrevet 19. oktober 2018 Røyke gjennom hele svangerskap og ammeperiode, kjederøyke i bil med barna. Anonymkode: bf575...a39
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #14 Skrevet 19. oktober 2018 Mine foreldre er veldig opptatt av den ytre fasaden. Når de bodde i enebolig så skulle ALT være striglet utvendig og innvendig. Luking av hekker og bed, fjerne ugress mellom hellene så fort det viste seg. Gardiner ble byttet sikkert 1 gang i mnd. Jeg selv har ett par gardiner til stua og de vasker jeg ett par ganger i året. Blomsterbed eier jeg ikke, noe mamma synes er helt forferdelig, jeg må jo tenke på hva naboene sier 😳 Naboene mine kunne vel ikke brydd seg mindre. Pappa er veldig handy, så han sto for alt det utvendige. Mamma har støv på hjernen og tar alt av husarbeid. Jeg ble så lei den skurefilla, strykejernet, støvsugeren etc at jeg er mer laidback. Jeg bor ikke i noen svinesti, men mamma skulle nok mer enn gjerne hatt full rundvask hjemme hos meg. Pappa har hjulpet meg mye med ting både ute og inne og det er jeg takknemlig for. Jeg kunne lett ta en diskusjon med eksen selv om naboen vår satt hos oss. Det gjør jo naboen med maken sin også. Mamma og pappa diskuterte ALDRI så andre så eller hørte det. Alt sånn hører til innenfor husets fire vegger og vi barna fikk forbud mot å si noe om det til hverken venner, naboer eller slekt ellers. Foreldrene mine er vanedyr og gammeldagse, nye ting skal ikke utprøves. De har ikke behov for det, men sånn ca 10 år etter den nye tingen kom så kan de alltids prøve og attpåtil prøve det ut. Feks pizza spiste jeg hos venner, mamma ville ikke ha det hjemme før minst 6-7 år etter at jeg nevnte det første gang. Nå idag har de pizza rett som det er. Nå føler jeg meg råtten, men foreldrene mine er verdens beste ❤️ Anonymkode: 0daa4...ea8
Papirfly Skrevet 19. oktober 2018 #15 Skrevet 19. oktober 2018 Tråden er ryddet for krenkende innhold. Papirfly, mod.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #16 Skrevet 20. oktober 2018 På 19.10.2018 den 0.51, AnonymBruker skrev: hvorfor er tråden rar? jeg synes det er interessant å se at foreldrene våre ikke alltid har vært de vi ser at de er. enkelte ting er vanskelig å skjønne at de har gjort utifra hvordan de oppfører seg i dag. Anonymkode: 4c835...d29 Foreldrene våre er mer enn bare foreldrene våre. De er seg selv på godt og vondt. Kanskje moren din er den hun er idag fordi hun har gjort noen feil hun har lært av? Syntes det er litt rart at du vet så mye om henne. De fleste har gjort som henne og mer til, forskjellen er at de holder munn om det ☺️ tror du kommer til å tenke anderledes om dette når du blir eldre. Anonymkode: 76603...75f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå