AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #1 Skrevet 18. oktober 2018 Jeg lurer på om noen har brukt dette produktet? Jeg har prøvd å google litt, men ble ikke helt klok på det jeg fant. I hvert fall så har jeg fått et skikkelig utbrudd med akne av det og jeg lurer på om det er noe som går over? Er det på grunn av bha'en? Det jeg leser er at folk slutter å bruke det når de får utbrudd, men jeg lurer på om det bare er forbigående og om noen her har erfaring med det? Jeg vil ikke se sånn her ut altfor lenge, men greit hvis det bare er fordi produktet virker. Anonymkode: ddea4...25b
Sokkar Skrevet 19. oktober 2018 #2 Skrevet 19. oktober 2018 Aner ikke hva du snakker om. Men går på en kvisekrem, og der er bivirkningen å få mye kviser først. Da må jeg absolutt fortsette, foe tar jeg pause blir kviseperioden lenger.
Paddepia Skrevet 19. oktober 2018 #3 Skrevet 19. oktober 2018 Før jeg kjøper et produkt googler jeg alltid navnet + breakout for å se om noen har fått kviseutbrudd av det. "Cosrx two in one poreless power liquid breakout" viser at andre også har fått det så har man sensitiv hud bør man unngå produkter som kan gi enkelte dårlig hud. Men med oppstart av syrer så er det en hard behandling for huden som kan gi kviser pga det er så hardt, derfor er det viktig å trappe sakte opp og tilvenne huden det Prøv med to-tre ganger i uka de første to ukene, øk til tre-fire i noen uker og trapp opp etterhvert som du merker huden din tåler det. Om du fortsetter å få kviser etter hvert bruk så hiv den, da er den ikke for din hud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå