Gå til innhold

Kontrakt for leilighet mine foreldre har kjøpt til meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har et spørsmål til en utforming av en kontrakt. Mine foreldre har kjøpt en leilighet til meg mens jeg studerer og jeg skal kjøpe denne av dem når jeg er ferdig studert og får en fast inntekt. Jeg betaler ned lånet nå per måned som nedbetalting på salgssummen. De har sagt til meg at jeg gjerne må utarbeide et dokument som de kan signere på som forteller dette og at hvis noe skjer med de er leiligheten øremerket meg uten at det skal bli en tvistesak for mine søsken. Hvordan kan dette dokumentet formuleres? Jeg aner ikke hvordan jeg skal fremstille det selv, så håper noen her kan hjelpe meg 😊 Jeg skrev et brev til gratis advokater på nett og de sa at man trengte ikke en advokat for å ordne dette. Foreldrene mine har ikke sagt at dette er noe jeg trenger, men vil gjerne ha det for egen del.

Anonymkode: 537e1...db1

Videoannonse
Annonse
Skrevet