AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #1 Skrevet 18. oktober 2018 Om dere skulle ha en spesiell weekend på hotell hehe. Vi er flinke med romantikk, han pleier å kjøpe blomster eller smykker til meg, tenner lys på badet og vi dusjer sammen osv. Denne gangen har jeg lyst til å overraske han men vet at han ikke bryr seg om hverken å få blomsterbukett eller smykke hehe. Hva tenker dere om dette? Humor-romantisk og kult/koselig eller slutty? Skriv gjerne om du er mann eller dame Anonymkode: 4bd70...cd0 3
TeamWP Skrevet 18. oktober 2018 #2 Skrevet 18. oktober 2018 Humor-harry-romantisk😂👌 go for it Dame😊 12
Gjest Overrasket Skrevet 18. oktober 2018 #3 Skrevet 18. oktober 2018 Nå er det ikke nødvendigvis at slik at det er noe galt med "slutty" innenfor rammene av et fast, monogamt forhold, men dette synes jeg var litt platt og innholdsløst for meg.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #4 Skrevet 18. oktober 2018 21 minutter siden, Overrasket skrev: Nå er det ikke nødvendigvis at slik at det er noe galt med "slutty" innenfor rammene av et fast, monogamt forhold, men dette synes jeg var litt platt og innholdsløst for meg. Innholdsløst? Ser du ikke kreativiteten, humoren og sjarmen i det i det hele tatt? Hva ville du foretrukket og overrasket deg til det uforglemmelige på en hotellweekend da? Anonymkode: 4bd70...cd0 6
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #5 Skrevet 18. oktober 2018 Harry... Hadde jeg gjort det for ham, så hadde han kanskje humret høflig, men det hadde nok ikke vært med på å gjøre sexen morsommere. Hadde jeg møtt noe lignende, «Let me lick that pussy», så hadde jeg nok mista lysta. Anonymkode: 410fa...5a4 9
Gjest Overrasket Skrevet 18. oktober 2018 #6 Skrevet 18. oktober 2018 9 minutter siden, AnonymBruker said: Innholdsløst? Ser du ikke kreativiteten, humoren og sjarmen i det i det hele tatt? Hva ville du foretrukket og overrasket deg til det uforglemmelige på en hotellweekend da? Anonymkode: 4bd70...cd0 Jeg personlig gjør ikke det, fordi jeg synes ikke det er spesielt kreativt, sjarmen er fraværende og humoren er ikke helt i min gate. Men det er kun min mening, det betyr ikke at den rette mannen for deg ikke hadde syntes det var dritkult.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #7 Skrevet 18. oktober 2018 Det blir egentlig ganske uinteressant hvorvidt noen tilfeldige mennesker som leser denne tråden kunne gjort det eller ei. Om dette vil skape klein stemning eller blir full klaff er det kun du og din kjæreste som kan spå. Noen vil synes det er harry. Noen synes det er morsomt. Noen synes det er spennende. Noen synes det er turn-off. Noen bryr seg ikke den ene eller den andre veien. Sånn. Der har du noen svar. Anonymkode: 4aef7...2f2 6
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #8 Skrevet 18. oktober 2018 Tanken med det er ikke at det skal gi sexlyst og sette en i stemning men være et morsomt forsøk på romantikk den andre veien, siden han fint kunne lagt ut roseblader på senga for meg. Han er machomann så istedet for duftlys og bukett og kliss tenkte jeg det her kunne være litt moro og søtt jeg da men.. Anonymkode: 4bd70...cd0 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #9 Skrevet 18. oktober 2018 Mer ment som en sjarmerende søt spøk enn dønn seriøst Anonymkode: 4bd70...cd0
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #10 Skrevet 18. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tanken med det er ikke at det skal gi sexlyst og sette en i stemning men være et morsomt forsøk på romantikk den andre veien, siden han fint kunne lagt ut roseblader på senga for meg. Han er machomann så istedet for duftlys og bukett og kliss tenkte jeg det her kunne være litt moro og søtt jeg da men.. Anonymkode: 4bd70...cd0 Jeg syns det var kult men så er vel jeg litt Harry, da. her i gården kjøper mannen stadig blomster, vi bader/dusjer sammen, vi lærer mat til hverandre og sammen, han tenner stearinlys nesten hver kveld til meg, fordi det gjør meg glad, og han kunne godt spredd roseblader utover hele sengen. Men han elsker også når jeg er litt direkte med han, og er fort med på leken, om jeg er litt dirty jeg tror han hadde ledd godt, for så kaste meg på senga. men han er typen til det da, det er vår type humor Anonymkode: 91038...9b0 5
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #11 Skrevet 18. oktober 2018 Lager, ikke lærer 🤣 Anonymkode: 91038...9b0
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #12 Skrevet 19. oktober 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Om dette vil skape klein stemning eller blir full klaff er det kun du og din kjæreste som kan spå. Dette stemmer selvsagt. Men for min egen del ville jeg elsket det! Synes det er morsomt og frekt på riktig måte. Anonymkode: 999e6...333 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #13 Skrevet 19. oktober 2018 Gå for det! Morsomt og kreativt 👍🏻😁 Anonymkode: a184a...1c7
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #14 Skrevet 19. oktober 2018 8 hours ago, AnonymBruker said: Tanken med det er ikke at det skal gi sexlyst og sette en i stemning men være et morsomt forsøk på romantikk den andre veien, siden han fint kunne lagt ut roseblader på senga for meg. Han er machomann så istedet for duftlys og bukett og kliss tenkte jeg det her kunne være litt moro og søtt jeg da men.. Anonymkode: 4bd70...cd0 Det du oppnår hvis du legger et slikt budskap på senga er nok at mannen forventer at du gjør jobben med engang. Det er ikke romantisk å legge et slikt budskap på senga, det er kun fokus på at du skal suge han og ferdig med det. Hvis det er det du ønsker å oppnå så er det bare å kjøre på, men ønsker du å være romantisk og sette stemningen for en romantisk weekend så er du totalt ute å kjøre. Anonymkode: 29f4d...f7b 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #15 Skrevet 19. oktober 2018 Hva med å sende de ordene i en melding når han er opptatt i et møte eller tilsvarende? Anonymkode: c32c1...893 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #16 Skrevet 19. oktober 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det du oppnår hvis du legger et slikt budskap på senga er nok at mannen forventer at du gjør jobben med engang. Det er ikke romantisk å legge et slikt budskap på senga, det er kun fokus på at du skal suge han og ferdig med det. Hvis det er det du ønsker å oppnå så er det bare å kjøre på, men ønsker du å være romantisk og sette stemningen for en romantisk weekend så er du totalt ute å kjøre. Anonymkode: 29f4d...f7b Sånn jeg har sett det for meg er at jeg har ordnet dette på hotellrommet først så kommer vi/han inn og han ser det, også kniser/ler jeg og dulter tullende borti han og tar meg ikke så høytidelig, han ler og blir overrasket/litt satt ut fordi ingen menn ville forestilt seg en sånn pyntet seng tror jeg 😛 (men han forhåpentligvis digger det) Vi kysser og får satt en lattermild stemning. Legger fra oss reisebagene og går ned i hotellrestauranten å spiser og snakker normalt og godt og hygger oss, kanskje benytter oss av boblebadet i spaet om det er få folk der, og når vi kommer opp igjen på rommet sier jeg at han bare skal legge seg å slappe av for jeg skal gi han full body massasje og har med oljer og litt avslappende musikk som skifter over til småkinky etterhvert. Bruker 20-40 minutter på massasje og etter lenge teaser pikken, kommer litt "tilfeldig borti" den når jeg masserer kroppen og etterhvert er det den som får alt fokus og jeg gir han en laaang og god blowjob før vi bare slapper av resten av kvelden på rommet, kanskje tar en dusj sammen senere og kanskje tar en runde to med sex enten den kvelden eller dagen etter, om han ikke trygler meg under blowjoben om at jeg setter meg oppå han da eller hiver meg rundt og gir meg oralsex også, alt ettersom hva han får lyst til Den dagen skal være for han så kan dagen etter være for meg/oss Dere som ikke liker ideen vil jeg gjerne skal dele andre ideer på hvordan gjøre noe spesielt og uforglemmelig for han der! På forhånd takk Anonymkode: 4bd70...cd0 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #17 Skrevet 19. oktober 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva med å sende de ordene i en melding når han er opptatt i et møte eller tilsvarende? Anonymkode: c32c1...893 For dagligdags. Vil gjøre noe ekstra spesielt denne gangen Anonymkode: 4bd70...cd0
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #18 Skrevet 19. oktober 2018 Altså. Det er du som kjenner typen din. Vi kan ikke svare på om det er noe for han eller ikke. Forøvrig så er ikke slutty et ord som eksiterer i er forhold for min del. Anonymkode: bbc11...75a
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #19 Skrevet 19. oktober 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sånn jeg har sett det for meg er at jeg har ordnet dette på hotellrommet først så kommer vi/han inn og han ser det, også kniser/ler jeg og dulter tullende borti han og tar meg ikke så høytidelig, han ler og blir overrasket/litt satt ut fordi ingen menn ville forestilt seg en sånn pyntet seng tror jeg 😛 (men han forhåpentligvis digger det) Vi kysser og får satt en lattermild stemning. Legger fra oss reisebagene og går ned i hotellrestauranten å spiser og snakker normalt og godt og hygger oss, kanskje benytter oss av boblebadet i spaet om det er få folk der, og når vi kommer opp igjen på rommet sier jeg at han bare skal legge seg å slappe av for jeg skal gi han full body massasje og har med oljer og litt avslappende musikk som skifter over til småkinky etterhvert. Bruker 20-40 minutter på massasje og etter lenge teaser pikken, kommer litt "tilfeldig borti" den når jeg masserer kroppen og etterhvert er det den som får alt fokus og jeg gir han en laaang og god blowjob før vi bare slapper av resten av kvelden på rommet, kanskje tar en dusj sammen senere og kanskje tar en runde to med sex enten den kvelden eller dagen etter, om han ikke trygler meg under blowjoben om at jeg setter meg oppå han da eller hiver meg rundt og gir meg oralsex også, alt ettersom hva han får lyst til Den dagen skal være for han så kan dagen etter være for meg/oss Dere som ikke liker ideen vil jeg gjerne skal dele andre ideer på hvordan gjøre noe spesielt og uforglemmelig for han der! På forhånd takk Anonymkode: 4bd70...cd0 Ikke for å være negativ, men jeg ville nok ikke lagt så detaljert steg til steg plan for hva som skal skje. Da kan du fort bli litt skuffet, og opplevelsen svarer ikke til forventingene. du kan kjapt risikere at han heller kaster deg i senga, å går rett på sak, med et sånt stunt, så hvis du har en tanke på hvordan du vil det skal foregå, tror jeg kanskje jeg hadde sagt det (at du feks har med oljer, og vil gi han massasje osv) Anonymkode: 91038...9b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå