Irja Skrevet 18. oktober 2018 #1 Skrevet 18. oktober 2018 Noen som kan anbefale et hyggelig hotell sentralt i Gøteborg? Jeg og mannen som skal på tur i november/desember.
Joni123 Skrevet 18. oktober 2018 #2 Skrevet 18. oktober 2018 Vi har ligget på mange forsjellige. Hotell Pigadelle er supert, men ganske dyrt. Hotell Europa er mye rimeligere og har billig og trygg parkering. (Parkering er dyrt hvis dere har med bil) Hotell Royal er et lite superkoselig hotell, rimelig og svært sentralt. Vet ikke helt hvilken prisklasse dere er i n
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #3 Skrevet 20. oktober 2018 Hotel Pigalle er fantastisk og ligger veldig sentralt i forhold til shopping (rett ved Norrstan). Litt dyrt, men verdt hver krone synes jeg. Søsterhotellet til Pigalle, Bellora, er litt rimeligere og ligger mer sentralt i forhold til restauranter/uteliv (på Kungsportsavenyn). Anonymkode: 0e687...b9e
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #4 Skrevet 21. oktober 2018 Clarion hotel post har vi ligget på. Litt dyrt da..., men rett ovenfor togstasjonen og trikken går utenfor døren. Anonymkode: fdeb9...1d8
Rotehodet Skrevet 21. oktober 2018 #5 Skrevet 21. oktober 2018 (endret) Rubinen, lever det fortsatt? Der bodde mine foreldre I en årrekke mens jeg måtte sove I en gymsal eller I et klasserom. Haha Endret 21. oktober 2018 av Rotehodet 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #6 Skrevet 21. oktober 2018 Bodde på hotell Flora sist. Sentralt og veldig koselig! Hyggelig betjening og god frokost. Anonymkode: 971ab...34c
Christiane_W Skrevet 21. oktober 2018 #7 Skrevet 21. oktober 2018 14 timer siden, Rotehodet skrev: Rubinen, lever det fortsatt? Der bodde mine foreldre I en årrekke mens jeg måtte sove I en gymsal eller I et klasserom. Haha Jada, det er en del av Scandic kjeden og heter rett og slett Scandic Rubinen. Hele hotellet er pusset opp og lobbybaren, Ruby Bar er faktisk ganske trivelig. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå