AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #1 Skrevet 18. oktober 2018 De har en egen side som heter Foreldre,no tror jeg. Jeg har sett der og det er mulig å diskutere ting som ikke handler om graviditet , men det meste er tilrettelagt for mødre. Hvorfor er det da også underforum for det her? Anonymkode: 5a2ba...545
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #2 Skrevet 18. oktober 2018 Jealous much? Anonymkode: 5be7a...9d1 1
Tibbie Skrevet 18. oktober 2018 #3 Skrevet 18. oktober 2018 Forumet heter Kvinneguiden, og noe av det største som skjer i en kvinnes liv er å være gravid og å være mamma. Det er skummelt, rart og man har mange spørsmål. Da er det naturlig at man har behov for å snakke om det, som også gjør det naturlig at det er så mange tråder om det temaet på et kvinneforum Jeg er verken gravid eller mamma, men det hender at jeg leser i trådene likevel. Synes at det er interessant tema! 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #4 Skrevet 18. oktober 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: De har en egen side som heter Foreldre,no tror jeg. Jeg har sett der og det er mulig å diskutere ting som ikke handler om graviditet , men det meste er tilrettelagt for mødre. Hvorfor er det da også underforum for det her? Anonymkode: 5a2ba...545 Enig, begynner å bli slitsomt og det handler ikke om sjalusi for min del. Men synes det er mye om graviditet overalt. Ikke alle finner kjærligheten eller har mulighet/sjanse til å få egen familie. Vi blir stemplet som egoister selv om vi ikke er det. Anonymkode: 58691...d62
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #5 Skrevet 18. oktober 2018 Det er vel underforum for det her også fordi kvinner/mødre gjerne vil snakke om det. Siden dette er ett KVINNEfoum, vil nødvendigvis det også omhandle graviditet, amming og barn. Det er mange forumer der ute å velge mellom dersom du ikke finner dette stedet tilfredstillende. Anonymkode: 39e1a...91b
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #6 Skrevet 18. oktober 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vel underforum for det her også fordi kvinner/mødre gjerne vil snakke om det. Siden dette er ett KVINNEfoum, vil nødvendigvis det også omhandle graviditet, amming og barn. Det er mange forumer der ute å velge mellom dersom du ikke finner dette stedet tilfredstillende. Anonymkode: 39e1a...91b Synes bare kvinneguiden er forumet med liv her i Norge. Doktoronline er dødt. Foreldre er det liv på, men omtrent alt der handler jo om gravide og foreldre...så jeg skjønner bare ikke helt hvorfor også kvinneguiden har så mange underforum for det. VG har vel et forum, men det er så stygt og uoversiktelig at jeg ikke gidder å ha bruker der. Anonymkode: 5a2ba...545
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #7 Skrevet 18. oktober 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jealous much? Anonymkode: 5be7a...9d1 Er dette en kvinnegreie å tenke hele tiden? Kvinner kommenterer slik hele tiden, uansett om det gjelder graviditet eller utseende. Nei, jeg er absolutt ikke sjalu på det. Selv om dere ønsker å tro det hele tiden. Jeg ønsker pr dags dato ikke å gå gravid. Jeg synes det ser vondt ut, og det virker bare som et ork å oppdra barn..økonomisk og psykisk. Jeg tenker "stakkars henne som er gravid" jeg 😛 med kvalme og misnøye med kroppen. Jeg er heller ikke det minste missunnelig på de som blir "uplanlagt" gravid før de har hverken utdannelse, fast jobb eller eier noe som helst, med menn som ikke vil ha med ungen å gjøre. Det er skrekken. Anonymkode: 5a2ba...545
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå