Gå til innhold

Ekleste pålegg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Makrell i tomat. Du forpester og fjerner matlysten til alle rundt deg. 

Sånt burde bare bli tatt frem utendørs når man er alene. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er mange ekle pålegg, men Brunost og Prim må være de verste. Hadde  seriøst kasta opp hvis jeg måtte smake på det. Hapå, Banos, og ost generelt kan jeg heller ikke tenke meg å spise.

Anonymkode: e9d0a...051

Hva med smelta ost da? Pizza? Toast? Nachos?

Anonymkode: 38425...0bc

Skrevet

Nugatti! 

Anonymkode: 93e68...38f

Skrevet
På 19.10.2018 den 3.31, BiancaWhite skrev:

Elsker å maule honning 🍯!  Gjerne med smør! 

🤮🤮🤮

Hapå, det du skrev og brunost 😷

Anonymkode: 7dc6d...193

Skrevet (endret)
På 18.10.2018 den 23.36, AnonymBruker skrev:

Alt av fiskepålegg. De som spiser det må ha ødelagte smakssanser. Faktisk har jeg merket meg at de som spiser makrell i tomat kan spise hva faen som helst og synes det er fantastisk godt. Vi andre synes feks at grøt er meh, taco er bra av og til og at hjemmelaget carbonara er himmelsk. Makrelltomatene synes alt er like bra hele tiden.

Anonymkode: 3f08d...d7a

Du mener faktisk at de som liker alt har ødelagte smakssanser, mens de som er mer kresne ikke har det? 

Det skal mye til før jeg kaller maten til andre ekkel. 

Endret av Inwe
  • Liker 2
Skrevet

Makrell i tomat...
Det stinker som kattemat. Er forferdelig stank.
Nugatti er også jævlig, tras at det smakker godt. 

Skrevet

Jeg synes det er synd at Norge som er fiskenasjon, selv slutter mer og mer å spise fisk og annen sjømat. Vi er jo heldige som har så lett tilgang til dette.

Jeg er glad i fiskepålegg i forskjellige varianter. Spiser en del røkelaks, loff med egg majones og ansjos, sardiner i olje eller makrell i tomat både som pålegg og som et lite mellommåltid med gaffel rett fra boks. Liker også kaviar og som jeg nevnte, svolværpostei. Reker på skive, i baguetter etc. Varmrøkt makrell er også godt, men ikke så ofte jeg har.

Brunost og prim kan være ganske kraftig når man spiser det de første gangene og slikt, men jeg synes det er godt. Det gjelder bare å ikke ha mer på enn man synes er godt. Noen tynne slicer er ofte nok. 

Det eneste jeg ikke liker er skinke, men til nøden vil jeg kunne klare en skinke og ost-baguett hvis jeg må. Samt at jeg foretrekker at pålegg ikke er søtt. Nei, folk må slutte å være så kresne. Det er jo bare kake, pølser og burgere det går i hos folk. Og alt som ikke smaker søtt fra før, skal folk ha søtt pålegg eller søte sauser på. 

Anonymkode: 6718c...f6f

Skrevet

Alt med sylteagurk! Fysj 🤮 

Anonymkode: 1be96...45a

Skrevet

HONNING! 🤮🤮🤮🤮

Biesperm

Anonymkode: 4eb78...e34

• Liker 1
Skrevet
På 18.10.2018 den 23.36, AnonymBruker skrev:

Alt av fiskepålegg. De som spiser det må ha ødelagte smakssanser. Faktisk har jeg merket meg at de som spiser makrell i tomat kan spise hva faen som helst og synes det er fantastisk godt. Vi andre synes feks at grøt er meh, taco er bra av og til og at hjemmelaget carbonara er himmelsk. Makrelltomatene synes alt er like bra hele tiden.

Anonymkode: 3f08d...d7a

Nå lo jeg høyt.🤣

Verste jeg kan tenke meg er banos og gomme! Var på kaffebesøk hvor gomme ble servert blant mye annet og en liten unge på 2 år spiste denne gommen som om det skulle vært godteri. De andre voksne syntes det var såå søtt mens jeg satt å brakk meg i det stille. Klarte ikke å se på ungen engang jeg. 

Gjest middagshøyden
Skrevet (endret)

...

Endret av middagshøyden
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er synd at Norge som er fiskenasjon, selv slutter mer og mer å spise fisk og annen sjømat. Vi er jo heldige som har så lett tilgang til dette.

Anonymkode: 6718c...f6f

Jeg spiser heller fersk fisk til middag framfor ugjenkjennelig fisk i fiskepålegg.

Anonymkode: bc193...55d

Skrevet
På ‎24‎.‎10‎.‎2018 den 15.29, AnonymBruker skrev:

HONNING! 🤮🤮🤮🤮

Biesperm

Honning er ikke godt, så enig der, men...

Honning er faktisk oppkast. 
I alle kuber, så er det damer, så ikke sperm ;) 
https://illvit.no/naturen/bier-hvordan-lager-de-honning

Sitat

Biegulp blir til honning

Honning består av sukkerholdig nektar fra blomster. Når en bie ankommer kuben med magen full av nektar, blir nektaren gulpet opp og slukt igjen flere ganger til massen er halvt fordøyd og litt av vanninnholdet har fordampet.

Skrevet
På 24.10.2018 den 15.29, AnonymBruker skrev:

HONNING! 🤮🤮🤮🤮

Biesperm

??   Det er omdannet blomsternektar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...