Gå til innhold

Ekleste pålegg

Fremhevede innlegg

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alt av fiskepålegg. De som spiser det må ha ødelagte smakssanser. Faktisk har jeg merket meg at de som spiser makrell i tomat kan spise hva faen som helst og synes det er fantastisk godt. Vi andre synes feks at grøt er meh, taco er bra av og til og at hjemmelaget carbonara er himmelsk. Makrelltomatene synes alt er like bra hele tiden.

Anonymkode: 3f08d...d7a

:skratte:

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Roquefort-ost, gamalost og alle illeluktende oster, ansjos, kaviar (selv om jeg kan ha pittelitt på når jeg spiser skive med egg)  Varm og kaldrøkt makrell.

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må sitere deg igjen. Jeg hørtes så utrolig ufordragelig og nedlatende ut. All respekt for ditt yrke, men din kollega bør ikke oppføre seg slik uansett hvor han eller hun jobber :)

Anonymkode: 3f08d...d7a

Var det meg du ville sitere igjen? Ikke alltid enkelt å få tonen sin gjennom skriftlig, så ikke tenk på det.

Jo da, det vil nok bli påpekt relativt snart, hvis det skjer like hyppig fremover. Men av og til jobber man med litt sarte skuespilleregoer, som man gjerne må stryke med hårene, når man skal jobbe så tett sammen de neste 6-12 månedene.😜

Heldigvis begynner vi ikke å jobbe med musikken før neste måned, så jeg slipper i hvert fall å varme opp i denne ufyselige stanken, haha!

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Honning. Bare lukten gjør meg uvel.

Anonymkode: a3417...800

Elsker å maule honning 🍯!  Gjerne med smør! 

• Liker 2
Skrevet

Alt av fiskepålegg, kaviar, leverpostei, kalkunkorv. Gammelost, banos (ta en ekte banan da vel!), sunda. Familieskinke. Jeg spiser kokt skinke da.

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

Syns ingen er direkte ekle, men liker ikke leverpostei, servelat, fårepølse og sånne søte pålegg som hapå og sunda.

Endret av AthenaRavenLuna
Skrevet

Ketchup og kalde pølsebiter, banan, kaviar, gomme

Anonymkode: ef49c...911

Skrevet

Tunge......🤢

Anonymkode: a5c05...5b8

• Liker 1
Skrevet

Klarer meg meget godt uten sunda, sild, fleskepølse og falukorv.

Skrevet

Fleskepølse, tunge, gammelost...

Skrevet

Gamalost, pultost, blåmuggost, roquefort og andre skarpe eller illeluktende oster

Leverpostei

Fleskepølse 

Fårepølse

Servelat

Sild/Ansjos

Hapå, Banos og Sunda har jeg aldri smakt, så kan ikke si at det er ekkelt eller vondt, men jeg syns ikke det ser/høres noe godt ut 

Skrevet

Alle pålegg som inneholder dyreprodukter

Anonymkode: 231bb...d7e

• Liker 3
Skrevet

Sursild🐟Svartpølse🐎Julesylte🐷

• Liker 1
Skrevet

Dette blir veldig subjektivt (liker endel av det som nevnes i tråden f.eks):

Sardiner
Syltetøy

Skrevet

Makrell i tomat 🤢🤢🤢

Anonymkode: df7de...a6f

Skrevet

Julesylte, lammerull, sursild, ansjos, kokt skinke, reker, rekesalat 

Skrevet

Jeg spiser så og si alle tingene som nevnes her. Er ikke glad i søtt pålegg som syltetøy og sjokoladepålegg, men er ikke slik at jeg ikke "takler" det. Syltetøy og honning har sine bruksområder på andre ting.

Det eneste jeg ikke kan fordra, er skinke. Har ikke smakt torskerogn som pålegg, men pleier å ha svolværpostei i skuffen som blant annet inneholder torskerogn og synes det er topp.

Anonymkode: 6718c...f6f

• Liker 1
Skrevet

Prim! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...