Gå til innhold

Ekleste pålegg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvilket pålegg syns du er eklest/verst? Her er det fleskepølse, fy faen, det er kvalmt! Fett og ekkelt og sikkert fullt av muk, grøss! Sild og fårepølse er også ekkelt, men fleskepøls er verst. 

Anonymkode: 4eaa3...5b3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Makrell i tomat, og generelt alle typer "fiskepålegg". 

Anonymkode: 8f037...bcd

• Liker 3
Skrevet

Jobber for tiden med en som har med seg torskerogn, og steker den på kjøkkenet i kantinen vår. Kjøkkenet ligger midt i fellesrommet, og så ligger alle garderobene rundt. Det stinker i timesvis, og alle må sitte og sminke seg i stanken. Det må være noe av det verste jeg kunne tenkt meg på ei skive. 

• Liker 2
Skrevet

Hva som helst som involverer sylteagurk. 

• Liker 1
Skrevet

Blåmuggost sardiner 🤮🤢

Gjest HanenIFlokken
Skrevet (endret)

Endret av HanenIFlokken
Skrevet

Makrell i tomat, kaviar, leverpost, sild, rogn, sylteagurk 

Anonymkode: f6c40...c91

• Liker 3
Skrevet
10 minutter siden, bopera skrev:

Jobber for tiden med en som har med seg torskerogn, og steker den på kjøkkenet i kantinen vår. Kjøkkenet ligger midt i fellesrommet, og så ligger alle garderobene rundt. Det stinker i timesvis, og alle må sitte og sminke seg i stanken. Det må være noe av det verste jeg kunne tenkt meg på ei skive. 

MÅ dere sminke dere da? :P 

Anonymkode: d7546...b68

• Liker 7
Skrevet

Alt som er søtt: sjokoladepålegg, hapå, banos, syltetøy 

• Liker 1
Skrevet

Falukorv!! æsj! jeg blir kvalm av tanken! Den pølsa ser så ekkel ut! Jeg har aldri smakt det, men luktet det mot min vilje. Jeg satt ved siden av ei på barneskolen som ofte hadde det med seg som nistepålegg! det luktet! og den ser så ekkel ut. Dette skjønte hun og begynte å plage meg med å stikke den bort til nesa mi..

• Liker 1
Skrevet

Alt av fiskepålegg. De som spiser det må ha ødelagte smakssanser. Faktisk har jeg merket meg at de som spiser makrell i tomat kan spise hva faen som helst og synes det er fantastisk godt. Vi andre synes feks at grøt er meh, taco er bra av og til og at hjemmelaget carbonara er himmelsk. Makrelltomatene synes alt er like bra hele tiden.

Anonymkode: 3f08d...d7a

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

MÅ dere sminke dere da? :P 

Anonymkode: d7546...b68

Jeg jobber som skuespiller, så det er nok ikke å komme forbi. Sminke og parykk må på. 

• Liker 10
Skrevet

Makrell i tomat og banos er de verste jeg vet...

(Av det jeg har smakt... min trang til å prøve annerledes enn typisk ost,kjøttpålegg og syltetøy har forsvunnet litt etter litt..)

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, bopera skrev:

Jeg jobber som skuespiller, så det er nok ikke å komme forbi. Sminke og parykk må på. 

Uansett hvor skuespiller du er og hvor nødvendig sminke er trenger ikke en enkeltperson å forpeste hele arbeidsmiljøet.

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, TeamWP skrev:

Makrell i tomat og banos er de verste jeg vet...

(Av det jeg har smakt... min trang til å prøve annerledes enn typisk ost,kjøttpålegg og syltetøy har forsvunnet litt etter litt..)

Må sitere deg igjen. Jeg hørtes så utrolig ufordragelig og nedlatende ut. All respekt for ditt yrke, men din kollega bør ikke oppføre seg slik uansett hvor han eller hun jobber :)

Skrevet

Banos og torskerogn. Aldri prøvd torskerogn på brødskiva, men jeg liker det ikke uansett, og det høres forferdelig ekkelt ut som pålegg. Banos synes jeg er fælt, både lukten, smaken og utseendet. Alt annet som er nevnt hittil i tråden liker jeg ganske godt. 

Anonymkode: 9ff62...82b

Skrevet

Honning. Bare lukten gjør meg uvel.

Anonymkode: a3417...800

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...