AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #1 Skrevet 18. oktober 2018 Er nede, så jeg har vært på forumet en stund for å få synspunkter, få råd og lese andres problemer. men venninna mi sa at hun har gjort det samme en gang, og det var det dummeste hun gjort? Hennes erfaringer hadde ikke samme resultat som de negative erfaringene folk kom med på forum. Og hun sa at forum er negativt og høre på personlige erfaringer fra andre ikke er så smart.. Anonymkode: 50b31...5f2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #2 Skrevet 18. oktober 2018 Det kommer helt an på spørsmålet, hvordan spørsmålet stilles, hvilken kategori spørsmålet stilles i.. Anonymkode: 1a34b...b7a 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #3 Skrevet 18. oktober 2018 Er det KG det er snakk om? Anonymkode: 89092...8c6
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #4 Skrevet 18. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er det KG det er snakk om? Anonymkode: 89092...8c6 Noe av det samme isåfal. Foreldre tror jeg det var, hvis ikke doktoronline.. Anonymkode: 50b31...5f2
Lill3My Skrevet 18. oktober 2018 #5 Skrevet 18. oktober 2018 Kommer også an på hvor god selvinnsikt du har òg hbpr du er psykisk når du leser svarene. Det finnes nok masse av gode og velmente råd som ikke nødvendigvis passer nettopp deg. Det finnes også mange gode råd som treffer nettop deg, og tilsvarende råd som ikke er egnet til deg og din situasjon... Så om man ber etter spesifikke råd bør man lese med en viss distanse og ikke ta alt til seg. Å dele tanker, følelser og erfaringar kan imidlertid virke svært positivt da man får lettet Hjertet litt of kanskje også finner trøst av å se ar andre kan kjenne seg igjen. Så.. Bruk gjerne forum om DU får mer positivt enn negativt utbytte. Det merker du feks ved å kjenne på hvordan forumaktiviteten påvirker humøret og ikke minst motivasjonen
Lill3My Skrevet 18. oktober 2018 #6 Skrevet 18. oktober 2018 Ps. Det blir litt som å spørre hundre forskjellige folk et spørsmål som det ikke finnes fasit på: du vil kunne få uendelig mange svar
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #7 Skrevet 18. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er nede, så jeg har vært på forumet en stund for å få synspunkter, få råd og lese andres problemer. men venninna mi sa at hun har gjort det samme en gang, og det var det dummeste hun gjort? Hennes erfaringer hadde ikke samme resultat som de negative erfaringene folk kom med på forum. Og hun sa at forum er negativt og høre på personlige erfaringer fra andre ikke er så smart.. Anonymkode: 50b31...5f2 Du kan ikke forvente at andre skal ha samme syn som deg på ting. For noen er forumet bra, for andre er det bare teit. Og det er vel greit det? Anonymkode: 3101b...91c
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #8 Skrevet 19. oktober 2018 Syns det er veldig nyttig jeg da, å lese andres erfaringer fra lignende problemstillinger, og innspill fra de som ser situasjonen utenfra. For ofte ser de som ser den innenfra ikke situasjonen like klart siden følelser dominerer. Anonymkode: 73998...9b8 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #9 Skrevet 19. oktober 2018 Kommer litt på hva det gjelder. Visst det er psykisk så anbefaler jeg sidetmedord. Gjelder det mat og kosthold da har jeg funnet et forum angående det tema. Er innom KG, leser litt og svarer litt.. Anonymkode: b678f...2a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå