Gå til innhold

Ligge med kjæresten på samling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor i Bergen og kjæresten min bor i Trondhiem og vi skal på landslagsamling sammen i helgen. Jeg med jentene og han med guttene men vi har felles frokost og skal ha kveldskos sammen med lagene med quiz,spill osv. Har ikke sett kjæresten på 1 måned nå og skal dele rom med en venninne og han med en kompis. Lurer på om det blir vanskelig å ligge med kjæresten? Tenker vi kan droppe quiz på lørdagen og kose oss på rommet eller blir det feil over for de andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestill et eget rom på egen regning? :) 

Anonymkode: c69f3...30e

• Liker 12
Skrevet

Det blir feil overfor de andre.

Anonymkode: 14a70...743

Skrevet

Litt kjassent å ha seg i en seng andre skal sove i. 

Skrevet

Skal dere si til de andre på rommet at de ikke får komme inn mens dere koser dere? 

Skrevet

Hva med å ha sex utendørs hvis nøden er så stor? Gjør litt forberedelser, så blir det så koselig så. 

Anonymkode: 34244...797

Skrevet

Kan dere ikke leie deres eget rom?

Skrevet

Gå dere en tur og ha sex ute, eller bare si til den dere deler rom med at de ikke må komme inn på en time for dere skal ha kjæreste tid. Bare bruk deres seng ikke romkameratene deres sin :) Kos dere!

Anonymkode: bd108...c0a

Skrevet

Ta det på do 😎

Anonymkode: e915f...ae4

Skrevet

Hva slags landslagssamling er det snakk om? Handler det om at man er inne hele tiden? 

Anonymkode: 89577...2e5

Skrevet

dere kan jo bestille eget rom? Pule ute eller på do.

Skrevet

Har hatt MYE sex i ymse adidas og umbro treningsdresser under håndballsamlinger med kjæresten, så bare å holde på. Men gjerne utendørs eller en krok på en skole hvir ingen ser dere. Fordelen med klærne på er at det er lettere å unngå fersking...

Anonymkode: ce817...81c

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt MYE sex i ymse adidas og umbro treningsdresser under håndballsamlinger med kjæresten, så bare å holde på. Men gjerne utendørs eller en krok på en skole hvir ingen ser dere. Fordelen med klærne på er at det er lettere å unngå fersking...

Er Hummel helt ute på treningstøyfronten? Før syns jeg alle hadde det liksom 

Skrevet
3 minutter siden, Razor1976 skrev:

Jeg mener jeg har noe Hummel treningstøy et sted, og om jeg har det er det garantert helt ute. :fnise:

Anonymkode: 2e8f5...fc4

• Liker 1
Gjest Warrior
Skrevet

Hvordan klarer dere å være kjærester å se hverandre så sjelden? Bestill eget rom, kos dere på do eller ute i naturen som ingen ser;) 

Skrevet

Kutt quizen, ta dere en kjapp eller lang en i dusjen...

Anonymkode: 8d1e1...499

Skrevet
På 19.10.2018 den 22.25, Razor1976 skrev:

Sikkert ikke, men da klubben begynte med Hummel var jeg blitt litt for gammel og ansvarlig hehe... Så det ble lite hummelsex. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...