Gå til innhold

Hjelp! Tørr ikke fortelle om fantasier eller overraske han. Råd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så innmarri irritert på meg selv. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg er slik. Men jeg blir flau av å prate om sex. Og jeg tørr ikke å si hva jeg liker eller kunne tenke meg å prøve ut. Tror kanskje litt av grunnen er fordi jeg frykter at han (kjæresten min) ikke tar det godt i mot eller liker det. Men jeg vet jo at han er en veldig åpen type og ønsker jeg skal fortelle!

Jeg har også ofte tanker om at jeg vil overraske han, f.eks med å runke han mens han kjører, være klar i undertøy og onanere i sengen når han kommer hjem fra jobb osv. Men jeg får meg bare ikke til å gjøre det. Synes også det er flaut å dirtytalke, selv om jeg egentlig liker det. Føler ting blir så tilgjort da. 

Hjelp! Noen andre som har det slik og som har råd?

Anonymkode: f1390...685

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En annen ting er at han ofte spør om tidligere erfaringer osv. Han vil jo bare hjelpe meg og komme ut av "skapet". Men jeg liker ikke å prate om ting som har skjedd før og liker ikke at han graver. Det er partnere jeg har angret på (ikke skjedd noe dumt), men jeg ønsker ikke å "blusse" opp historiene. Hvordan kan jeg si dette? 

Skrevet

Som du egentlig vet selv: Det eneste som funker er å hoppe i det, tvinge deg til å gjøre de tingene du har lyst til. Begynn med de enkleste tingene og ta det videre derfra. 

Anonymkode: dcec2...f89

Skrevet

Prøv med små skritt. Og runk ham ikke mens han kjører, det er livsfarlig. 

Mange menn blir tent av tent kvinne, og hemningene har det med å reduseres når vi er kåte. Altså er det alt å vinne på å våge.

• Liker 1
Skrevet

Runke han mens han kjører gjør du bare ikke! Han kan kræsje og drepe dere og andre!!!

Å onanere i fint undertøy foran han vil han elske og det er ikke så flaut som man frykter :) Slipp angsten fri! :)

Anonymkode: 31516...309

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

En annen ting er at han ofte spør om tidligere erfaringer osv. Han vil jo bare hjelpe meg og komme ut av "skapet". Men jeg liker ikke å prate om ting som har skjedd før og liker ikke at han graver. Det er partnere jeg har angret på (ikke skjedd noe dumt), men jeg ønsker ikke å "blusse" opp historiene. Hvordan kan jeg si dette? 

Om han spør om det igjen så bare si at sexlivet ditt før han er en privatsak og at du ikke testa så mye da men gjerne vil utforske med han :)

Anonymkode: 31516...309

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...