Gå til innhold

Hvor skal bryllupsnatten tilbringes?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi skal ha suite på Grand Hotel med utsikt over Karl Johan! :-)

Får ekstra utbytte av rommet siden jeg og min forlover sjekker inn der tidlig, gjør oss klar og koser oss litt med champagne og litt snadder før det bærer avgårde til kirken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du burde ta hotell kommer jo selvfølgelig litt ann på hvor langt det er da.. Tror ikke jeg hadde giddi å kjørt en time ekstra, men hadde nok kjørt litt ja!! For det var veldig deilig!!

Gjest Principessa
Skrevet
Vi skal bo på dette hotellet i Oslo. Der blir det jordbær og champis på rommet og sen utsjekking. Blir der bare en natt...reiser til Paris dagen etter. Og dagen før den store dagen bor jeg hos mamma og han hos sine foreldre..

Gleder meg sånn! :hoppe:

*kremt*, dette var meg Izaria!

Skrevet

Vi skal overnatte i et ombygd stabbur fra 1700 tallet...er visst håndspålagt og har "overlevd" 3 branner på gården/stedet vi skal ha festen... Med fliselagt bad og en nyyydelig dobbeltseng... Er bare 50 meter fra festlokalet, så jeg regner med vi må tåle et par kommentarer utenfra når gjestene går hjem etter festen er slutt..... :wink:

Skrevet
Vi får suite på det hotellet vi har festen. Deilig det' date=' i stedet for å reise hjem til huset igjen rett etter festen![/quote']

Det får vi også!!

Planen var egentlig å tilbringe natta heime, men nå bare gleder eg meg til en natt "i luksus"!! :sjarmor::wink:

Gjest Madam Felle
Skrevet
Bruder - hvor har dere tenkt til å tilbringe bryllupsnatta?

Jeg føler meg ganske kjedelig som i utgangspunktet har tenkt til å reise rett hjem etter bryllupet - så nå er jeg spent på om jeg er alene om det! :wink:

K

Vi skal også reise hjem, for det er alltid best å våkne i sin egen seng dagen etter. Kose oss masse med frokost og noe attåt :sjarmor:

Skrevet
Vi skal overnatte i et ombygd stabbur fra 1700 tallet...er visst håndspålagt og har "overlevd" 3 branner på gården/stedet vi skal ha festen... Med fliselagt bad og en nyyydelig dobbeltseng... Er bare 50 meter fra festlokalet' date=' så jeg regner med vi må tåle et par kommentarer utenfra når gjestene går hjem etter festen er slutt..... :wink:[/quote']

Hehe... Ser vi skal ha festen på samme sted Annie :-D

Men vi velger å ikke sove i stabburet, men heller på en av suitene i hovedgården, for det har min kjære mer lysst til. Da slipper vi sikkert kommentarene fra gjestene (tror vi) ;-)

Skrevet

Om det blir som vi håper så blir brylluppsnatten på samme hotell som vi har lyst til å ta brylluppsfesten..

I og med at man må ha prøvingsattesten før man får bestillt tid på Tinghuset, så får vi ikke bestillt noen verdens ting ennå...

Skrevet

Vi får bryllupssuiten gratis på hotellet vi har bryllupet.

Blir deilig å slippe å reise hjem synes vi..

Også skal vi spise sen frokost sammen med de gjestene som velger å overnatte, eller kommer inn til frokosten. Synes det blir en koselig avslutning før vi drar på bryllupsreisen.

:)

Skrevet

Vi skal bo i Tårnsuiten på Grand Hotel. Helt fantastisk lekker! gleder meg masse!!

Skrevet

Vi skal leie brudesuiten på det stedet vi skal ha festen. Blir deilig med frokost på rommet og slappe av og kose :sjarmor:

Skrevet

Vi skal ha rom på hotellet hvor vi skal ha bryllupsfesten. Det som er koselig er at de aller fleste gjestene også skal sover på hotellet, så vi møtes til stor frokost morgenen etter.

Gjest gjest1
Skrevet

Vi skal hjem til oss selv etter festen.

Blir deilig å våkne opp i sin egen seng. Skal nok sørge for en ekstra god frokost den dagen.

Skrevet

Vi skal på hotell, med sen utsjekking dagen etter. deilig frokost på rommet og kanskje litt massasje og en dukkert i bassenget... Det kan jeg like :)

Skrevet
Vi skal leie brudesuiten på det stedet vi skal ha festen. Blir deilig med frokost på rommet og slappe av og kose :sjarmor:

Samme her.

Skrevet
Vi skal hjem til oss selv etter festen.

Blir deilig å våkne opp i sin egen seng. Skal nok sørge for en ekstra god frokost den dagen.

Samme her!!!

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...