Gjest Gjesta Skrevet 21. mars 2005 #1 Skrevet 21. mars 2005 Bruder - hvor har dere tenkt til å tilbringe bryllupsnatta? Jeg føler meg ganske kjedelig som i utgangspunktet har tenkt til å reise rett hjem etter bryllupet - så nå er jeg spent på om jeg er alene om det! K
Gjest MrsL Skrevet 21. mars 2005 #2 Skrevet 21. mars 2005 Vi leide hotellrom. Det var godt med litt luksus og en god frokost dagen derpå :-)
Xania Skrevet 21. mars 2005 #3 Skrevet 21. mars 2005 Vi har lenge vurdert om vi skal ta inn på hotell eller reise hjem til leiligheten, men i dag ble juniorsuite med romslig jacuzzi bestilt. Gjett hvem som skal kose seg etter en travel bryllupsdag
anyvold Skrevet 21. mars 2005 #4 Skrevet 21. mars 2005 Jeg gleder meg noe sinnsykt! Pappa skal leie hotellrom til oss! Og vi får ikke vite hvor! Han kjører oss dit etter festen. Spennende!
Minerva Grey Skrevet 21. mars 2005 #5 Skrevet 21. mars 2005 Svigermor har lovet oss hotellrom - suite med bryllupspakke. :-) Vi hadde i utgangspunktet ikke tenkt å legge penger på det, men etter at det ble klart at det ikke blir bryllupsreise med det første ble det mer fristende med i hvert fall en liiiiten pause fra hverdagen! Så da blir det presang fra henne - i tillegg til det hun spytter inn i bryllupet. :-)
Cathie Skrevet 21. mars 2005 #6 Skrevet 21. mars 2005 Vi leide en suite for bryllupsnatten, og det er jeg kjempeglad for at vi gjorde, det var på en måte en forlegning av eventyret!!
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2005 #7 Skrevet 21. mars 2005 Vi har booket kongesuiten på Royal Christiania.
Gjest Gjesta Skrevet 21. mars 2005 #8 Skrevet 21. mars 2005 Men et spørsmål til... Har dere leid rom for kun bryllupsnatten, eller er det snakk om flere netter? For jeg lurer på hvor mye glede man kan få av et flott hotellrom etter en lang og slitsom dag, jeg da...ser for meg at jeg kommer til å være stuptrøtt etter dagen og selskapet ... Er jeg fryktelig uromantisk når jeg tenker sånn? :oops: K
Minerva Grey Skrevet 21. mars 2005 #9 Skrevet 21. mars 2005 Vi tar bare en natt, men en del av 'bryllupspakken' er frokost på rommet og ekstra sen utsjekking - med andre ord sen morgen og mye slapping neste dag, trenger ikke sjekke ut før 3 sa de et sted.
Gjest Gjesta Skrevet 21. mars 2005 #10 Skrevet 21. mars 2005 Frokost og sen utsjekking høres veldig bra ut da! K
Kristin S Skrevet 21. mars 2005 #11 Skrevet 21. mars 2005 Vi får suite på det hotellet vi har festen. Deilig det, i stedet for å reise hjem til huset igjen rett etter festen!
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2005 #12 Skrevet 21. mars 2005 Vi skal reise hjem etter festen. Mine forlovere og min søster skal komme litt før oss, og sette sjampis til kjøling, ta frem jordbær, og ordne alt slik at vi får det kjempe koselig. Vi gjør det på denne måten fordi vi skal reise på bryllupsreise noen dager etter bryllupet, og der er budsjettet på 60000 og to dager etter at vi har kommer tilbake fra bryllupsreisen reiser vi ei uke til en søreuropeisk by for å være med på bryllupet til min svigerinne. Dersom vi hadde planlagt å utsette bryllupsreisen, så hadde vi tatt inn på hotell.
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2005 #13 Skrevet 21. mars 2005 Vi dro hjem etter bryllupet. Skulle ønske vi heller hadde tatt hotell ja.
Nellie Cortado Skrevet 21. mars 2005 #14 Skrevet 21. mars 2005 Vi skal på hotell men jeg vet ikke hvor. Har bare fått beskjed av mamma om at det er ordnet av noen andre! :-) Da sparte vi den utgiften!
Gjest Gjesta Skrevet 21. mars 2005 #15 Skrevet 21. mars 2005 Nytt spørsmål: Hvor langt er det snakk om å reise for å overnatte da? For oss som ikke bor i storbyen blir det jo snakk om litt reisevei, da, og er det da like aktuelt med hotell-overnatting? K
Trampe Skrevet 21. mars 2005 #16 Skrevet 21. mars 2005 Det blir hotell på oss... Vi gifter oss på min hjemplass - der min mor fremdeles bor. Så vårt alternativ er å tilbringe bryllupsnatta hos henne. Ikke aktuelt
linky Skrevet 21. mars 2005 #18 Skrevet 21. mars 2005 vi har også leid suite for bryllupsnatta, med frokost på rommet og sen utsjekking. blir godt å koble av litt der... er min kjære som har bestillt, jeg vet ingenting om hvilket hotell vi skal ha.
kariannemor Skrevet 21. mars 2005 #19 Skrevet 21. mars 2005 Vi skal ha middag og fest på et hotell, og da får vi låne bryllups suiten gratis 2 netter.. Den første natta (natten før bryllupet) skal jeg og forloveren min kose oss der.. Slik får vi pyntet og ordnet oss uten unge mas... :-) Vi har også avtalt sen utsjekking dagen etter DAGEN! Har nok mye å drive på med den morgenen...
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2005 #20 Skrevet 21. mars 2005 Vi skal bo på dette hotellet i Oslo. Der blir det jordbær og champis på rommet og sen utsjekking. Blir der bare en natt...reiser til Paris dagen etter. Og dagen før den store dagen bor jeg hos mamma og han hos sine foreldre.. Gleder meg sånn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå