AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #1 Skrevet 18. oktober 2018 Jeg skal løpe mitt første halvmaraton om to uker. Jeg har løpt regelmessig i et år, men på grunn av flytting og jobb så har jeg ikke hatt overskudd til å løpe så mye som jeg burde den siste måneden. Det har bare blitt 1-2 økter i uken på rundt 8-12 km. Nå er vi på plass, og jeg har overskudd til å få opp volumet, men jeg leser at man egentlig burde trappe ned de siste to ukene. Vil formen bedre seg av å løpe mer de neste to ukene eller bør jeg ta det med ro? Anonymkode: 671d0...77c
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #2 Skrevet 18. oktober 2018 Tren som vanlig til du har 7 dager igjen til løpet, deretter trener du bare lett. Formen får du ikke gjort noe mer med nå, men selvtilliten kan du bygge opp. Derfor anbefaler jeg det over, forsøk å finne godfølelsen😊 Lykke til! Anonymkode: 358d5...68e
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #3 Skrevet 18. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tren som vanlig til du har 7 dager igjen til løpet, deretter trener du bare lett. Formen får du ikke gjort noe mer med nå, men selvtilliten kan du bygge opp. Derfor anbefaler jeg det over, forsøk å finne godfølelsen😊 Lykke til! Anonymkode: 358d5...68e Tusen takk! Da kjører jeg bare på den neste uken, og roer ned etter det. Anonymkode: 671d0...77c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå