AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #1 Skrevet 18. oktober 2018 Bestilte en tjeneste som ble dårlig utført. Ringer og spør hva i alle dager han driver med, han ber om oversikt over forandringer så han kan fikse. Punktene mine innebærer så og si "fjern alt du gjorde og gjør de 2 tingene jeg sa i stedet". Han prøver igjen og fikser de 2 tingene, men, metaforisk sett, så "ryddet han ikke opp etter seg og de 2 tingene er på skeiva". Vil ikke gi detaljer om hva tjenesten er. Jeg kaster ikke bort mer tid på dette våset, en som skryter av at han er best i dette og at han skjønte ideen min. NOT! Er meningen han skal ha 3k, hell no. Så greia er. Jeg er ikke konfliktsky, en god diskusjon eller krangel er nu bare godt for helsa og null stress. Det er bare første gangen jeg skal gjøre dette; er jo som å gi noen sparken. Og så er jeg redd jeg skal gjøre han lei seg??? Hva faen er det for noe. Stopp, dumme omtanke. Og så er det en bitteliten stemme som er redd at jeg er urimelig. Ringte forbrukerområdet om situasjonen og rådførte meg ang. å nekte å betale, noe det viser seg at jeg har rett til. Har maaasse dokumentasjon på hvordan han feilet. Jeg trenger styrke og gode råd fra tøffe kvinnfolk! For denne tøffe dama har gjemt seg fra problemet i en uke. I dag lagde jeg kake og spiste den under dyna. Hjelp! Anonymkode: 0b964...8b2 3
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #2 Skrevet 18. oktober 2018 Og forresten så ønsker jeg å gjøre det på mail fordi han snakker så ekstremt lenge og jeg får ikke et ord inn. Hvordan kan man ha en ok samtale med sånne folk egentlig?. Møter stadig på dem og de bare forsvinner inn i kjeften sin og man får ikke trengt gjennom. Sist vi snakka på tlf varte samtalen i 19min. Jeg snakka i et halvt min av den tiden, da jeg svarte på 2 spsm han hadde.... Gjennom 19min... Anonymkode: 0b964...8b2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #3 Skrevet 18. oktober 2018 Totalt uforståelig alt du skriver. Anonymkode: 64c34...af1 13
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #4 Skrevet 18. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Totalt uforståelig alt du skriver. Anonymkode: 64c34...af1 Utdyp gjerne hva du ikke forstår Anonymkode: 0b964...8b2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #5 Skrevet 18. oktober 2018 Det er helt gresk for meg og det du skriver Anonymkode: 5c54c...a9e 3
Mons Skrevet 18. oktober 2018 #6 Skrevet 18. oktober 2018 Jeg forstår. Er ikke det godt TS? Tvil er noe dritt!
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #7 Skrevet 18. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Utdyp gjerne hva du ikke forstår Anonymkode: 0b964...8b2 Hva har det med saken å gjøre at du spiser kake under dynen...? Anonymkode: 64c34...af1 1
tdm900 Skrevet 18. oktober 2018 #8 Skrevet 18. oktober 2018 Forklarer du deg like håpløst til den som skulle gjøre jobben, er det ikke noe rart han ikke forsto 9
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #9 Skrevet 18. oktober 2018 Du høres ut som en vanskelig kunde også. Anonymkode: 725bd...bfb 3
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #10 Skrevet 18. oktober 2018 TS her, Jeg har fargelagt et bilde og brukt min type humor med et snev naivisme om man analyserer godt nok. Merkelig at folk skal henge seg sånn opp i det. Dere skjønner da problemstillinga gjennom overskrift og hovedinnlegg. Undrer meg på om dere ikke visste hva dere skulle svare så da kunne dere like godt føle dere viktige ved å kritisere uviktig tull. Anonymkode: 0b964...8b2 6
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #11 Skrevet 18. oktober 2018 Ta kopi av faktura. Sammen med denne, skriver du; sender herved innsigelse på faktura, grunnet dårlig/ikke utført arbeid. Mvh navnet ditt, sted,dato Nå kan han ikke sende deg verken purring eller inkassokrav før dere er enige om den skal betales eller ikke. Anonymkode: 8ed09...642 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #12 Skrevet 18. oktober 2018 Du høres ut som en person med veldige vansker med å kommunisere, og man kjefter ikke, og skal da ikke ha heiagjeng.. Du sier det konstruktivt oppfører deg som en relativt tenkende person. Anonymkode: 62bdc...9d8 4
Kvinne87Rogaland Skrevet 18. oktober 2018 #13 Skrevet 18. oktober 2018 Jeg forstod helt fint. Si at du ikke er fornøyd. Si at enten så hever du kjøpet, eller så leier du inn noen andre til å rette opp, så tar han regningen. Rett skal være rett. 5
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #14 Skrevet 18. oktober 2018 4 minutter siden, AnonymBruker said: Undrer meg på om dere ikke visste hva dere skulle svare så da kunne dere like godt føle dere viktige ved å kritisere uviktig tull. Siden det er såpass mange som ikke forstår så kunne du kanskje forklare problemstillingen på nytt på en mer forståelig måte. Da får du gjerne greie svar/råd/forslag. Anonymkode: ab1e4...6de 4
Snaskesnusken Skrevet 18. oktober 2018 #15 Skrevet 18. oktober 2018 Flertallet her, inkludert meg selv skjønte ikke hva du ville frem til, Ts. 4
Snaskesnusken Skrevet 18. oktober 2018 #16 Skrevet 18. oktober 2018 6 minutter siden, Kvinne87Rogaland skrev: Jeg forstod helt fint. Si at du ikke er fornøyd. Si at enten så hever du kjøpet, eller så leier du inn noen andre til å rette opp, så tar han regningen. Rett skal være rett. Kan du forklare hva Ts ville frem til?
Mystic woman Skrevet 18. oktober 2018 #17 Skrevet 18. oktober 2018 Jeg skjønte i hvert fall ikke et kvidder. 3
Kvinne87Rogaland Skrevet 18. oktober 2018 #18 Skrevet 18. oktober 2018 25 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Kan du forklare hva Ts ville frem til? Hun har leid en fagmann til å gjøre noe for henne, men hun er ikke fornøyd med arbeidet hans.
Snaskesnusken Skrevet 18. oktober 2018 #19 Skrevet 18. oktober 2018 Akkurat nå, Kvinne87Rogaland skrev: Hun har leid en fagmann til å gjøre noe for henne, men hun er ikke fornøyd med arbeidet hans. Ja, det skjønte jeg men hva skulle fagmannen gjøre?
Kvinne87Rogaland Skrevet 18. oktober 2018 #20 Skrevet 18. oktober 2018 6 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Ja, det skjønte jeg men hva skulle fagmannen gjøre? Det har hun ikke sagt, men det er heller ikke relevant. Hun vil bare ha støtte til å konfrontere han. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå