Gå til innhold

Kunne du brukt disse som innesko?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja absolutt! Likte de jeg!

Anonymkode: 177fa...f94

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

Nei, har aldri likt de skoene.

Endret av AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg elsker Birkenstock og synes disse var freske 😉

Skrevet

De hadde jeg aldri gått med.

Anonymkode: ef444...abc

Skrevet

Du skjønner du begynner å dra på åra og er utdatert på motefronten når sko du i alle år har sett på som det mest kjerring- og bestemoraktige som finnes plutselig har blitt mote og "alle" elsker dem. 

Men jeg har ikke forandret mening om dem selv om de plutselig har blitt moderne, så mitt svar er "bare om jeg fikk dem gratis og bare om jeg var garantert å ikke få besøk". :fnise:

Anonymkode: eab1c...71c

• Liker 3
Skrevet

Liker ikke rosa, men det var noe litt morsomt ved dem :) Hvis jeg hadde likt rosa ville jeg glatt brukt dem. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du skjønner du begynner å dra på åra og er utdatert på motefronten når sko du i alle år har sett på som det mest kjerring- og bestemoraktige som finnes plutselig har blitt mote og "alle" elsker dem. 

Men jeg har ikke forandret mening om dem selv om de plutselig har blitt moderne, så mitt svar er "bare om jeg fikk dem gratis og bare om jeg var garantert å ikke få besøk". :fnise:

Ikke minst øker sannsynligheten for å bli funnet død hjemme proposjonalt med alderen og jeg tar ikke sjansen på å bli funnet død i nærheten av disse... :ler: Eller enda verre havne i en ambulanse med disse som eneste fottøy! :sjokk:

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Leo skrev:

Ikke minst øker sannsynligheten for å bli funnet død hjemme proposjonalt med alderen og jeg tar ikke sjansen på å bli funnet død i nærheten av disse... :ler: Eller enda verre havne i en ambulanse med disse som eneste fottøy! :sjokk:

Jepp! Blås i rent og pent og helt undertøy, å bli fersket med Birkenstocks stiller i en helt annen liga! 😂

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jepp! Blås i rent og pent og helt undertøy, å bli fersket med Birkenstocks stiller i en helt annen liga! 😂

Neida! Undertøyet må være av korrekt beskaffenhet I TILLEGG TIL at rosa Birkenstocks med glitter må unngås. Tenk deg å sitte stuck på sykehuset med kun det fottøyet tilgjengelig?!? Antrekkene de tilbyr er mer enn ille nok som de er om de ikke toppes med råååsa Birkenstocks! :ler:

Skrevet

Fæle. Men de er ikke verre enn de rosa pelstøflene mine som bikkja har gnagd på.

Anonymkode: 89ea5...c3b

Skrevet

What?! Hvordan kan de koste så mye?!! 

Anonymkode: a472d...c86

Skrevet

Niks, kunne ikke brukt Birkenstock som noe som helst slags sko. De er vonde på foten og dessuten ikke pene. 

Skrevet

Slike type fotformsko er deilige å gå med. Jeg går som jeg vil i mitt eget hjem, til og med naken om jeg føler for det.

Skrevet

Jeg elsker dem😍 

Hadde de ikke kosta så mye hadde jeg kjøpt dem på flekken😁

Skrevet

Passer ikke til mine føtter desverre. Hjemme går jeg med det som er behagelig enten det er rosa Crocs eller hva annet fælt jeg finner. 

Skrevet

Foretrekker disse :nigo:

Mine føtter liker Crocs bedre enn Birkenstock. 

bee5690a4c1c462faf07002e7f29815f

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Perelandra skrev:

Foretrekker disse :nigo:

Mine føtter liker Crocs bedre enn Birkenstock. 

Da mine blå Crocks var utslitte, kjøpte jeg rosa, de er fine ja :nigo:

Anonymkode: a29c5...938

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...