AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #21 Skrevet 18. oktober 2018 Hvit pizza. Pizzadeig, creme fraiche, rødløk, spekeskinke, toppes med revet mozzarella og serveres med ruccola ved siden. Tapas med godt brød. Biff bourgongn. Ellers finnes det mye god indisk mat. Mexikansk mat, taco, enchiladas osv. Ytre/indrefilet av okse eller svin, surret i bacon med stekt asparges, fløtegratinerte poteter og rødvinsaus. Anonymkode: 40b07...83b
Antoinette Skrevet 18. oktober 2018 #22 Skrevet 18. oktober 2018 4 minutter siden, Ruskemor skrev: Crispyduck, veldig enkelt og veldig godt! Er du morsom? Skikkelig crispy duck som på Dinner tar mange timer. Det er også en utfordring å få tak i god and.
LittDiva Skrevet 18. oktober 2018 #23 Skrevet 18. oktober 2018 Cannelloni, noe jeg hadde i dag siden jeg har fri. Lenge siden, men syyykt godt! Jeg hadde med spinat og ricotta i dag. Kylling med oliven tagine, pommes frites til. Pasta med røkelaks. Kjøttboller og potetmos.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #24 Skrevet 18. oktober 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilke butikker selger Gyros?, har ikke sett det. Anonymkode: ea398...ce9 Bunnpris og Bunnpris Gourmet har i hvert fall hatt det her jeg bor (bokser eller poser med kjøtt, saus og løk ferdig til å ha i panna). Ferskvaredisken på litt større butikker kan kanskje også ha det. Anonymkode: 6f942...033
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #25 Skrevet 18. oktober 2018 Nå er jeg veldig partisk, men en god takeaway-middag er jeg alltid fan av i helgene. Kinamat, sushi, McDonald's, Burger King, pizza, Subway, osv. (hender jeg kjøper en del og det varer omtrent hele helgen 😂) Får vel legge til at jeg ikke gjør det ofte, sånn i tilfelle Anonymkode: c77e9...bc1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #26 Skrevet 18. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nå er jeg veldig partisk, men en god takeaway-middag er jeg alltid fan av i helgene. Kinamat, sushi, McDonald's, Burger King, pizza, Subway, osv. (hender jeg kjøper en del og det varer omtrent hele helgen 😂) Får vel legge til at jeg ikke gjør det ofte, sånn i tilfelle Anonymkode: c77e9...bc1 For noe å lage hjemme: Spaghetti i pestosaus og karbonadedeig med gulrøtter og brokkoli, hiv på litt pepper og salt. Anonymkode: c77e9...bc1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #27 Skrevet 18. oktober 2018 5 minutter siden, Antoinette skrev: Er du morsom? Skikkelig crispy duck som på Dinner tar mange timer. Det er også en utfordring å få tak i god and. Nei, jeg viste ikke at det tok så lang tid. Anonymkode: ea398...ce9
sølvdryss Skrevet 18. oktober 2018 #28 Skrevet 18. oktober 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt usunt og lettvint. Anonymkode: ea398...ce9 Bakt potet med godt fyll. F.eks tacofyll. Hamburger. Kjøp noen gode hamburgere (meny har ok utvalg), en god dressing, avokado, grønnsaker, fries og løkringer "Lett" tapas: bacondadler, spekeskinke, et par oster og kjeks, spekepølse, godt brød med aioli
Antoinette Skrevet 18. oktober 2018 #29 Skrevet 18. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, jeg viste ikke at det tok så lang tid. Anonymkode: ea398...ce9 Jo, det tar mange timer og du må hanskes med nye glovarmt fett. Ikke misforstå, det lar seg absolutt gjøre men må gjøres mer som et helgeprosjekt og man må være konsentrert og ha rett utstyr. Og ikke ha unger som vaser rundt når man står der med en liter glovarmt andefett 😄
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #30 Skrevet 18. oktober 2018 Akkurat nå, Antoinette skrev: Jo, det tar mange timer og du må hanskes med nye glovarmt fett. Ikke misforstå, det lar seg absolutt gjøre men må gjøres mer som et helgeprosjekt og man må være konsentrert og ha rett utstyr. Og ikke ha unger som vaser rundt når man står der med en liter glovarmt andefett 😄 Ok, da dropper jeg and, i vertfall Anonymkode: ea398...ce9
Mynona Skrevet 18. oktober 2018 #31 Skrevet 18. oktober 2018 Tråden er ryddet for avsporinger Mynona, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå