Gå til innhold

Hvor????

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesten
Skrevet

Vi skal gifte oss sommeren 2006. Vi bor på østlandet, men er fra møre og romsdal. Lurer på hvor vi skal gifte oss...Kan dere ikke si noe om hvor dere gifter dere, og evt legge ved hjemmesiden dit så jeg kan kikke? Hvis ikke er det noen som har gode tips til oss

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med hjemstedet?

Vi bor i Stavanger, men jeg er fra Sunnmøre, og det er der vi skal gifte oss. Finnes ikke vakrere sted! :)

Gjest Gjesten
Skrevet

Det er greit nok det...men jeg ønsker spesifikke lokale-forslag????

Skrevet

Øye hotell er kjempeflott!

Hvor i Møre og Romsdal?

Skrevet

Gift dere i Møre og Romsdal da vel! Det skal vi. Skal gifte oss på Leikong. Har enda ikke bestemt lokale, men skal se på det i påsken.

Lykke til med valgene :)

Skrevet

Skulle tro det beste ville være å gifte seg der dere kommer fra hvis dere ikke vil gifte dere der dere bor nå (oj, det ble mange "dere" :o ...). Hvor i Møre og Romsdal er dere fra? Kan sikkert tipse, men personlig mener jeg en bør ha en viss tilknytning til det stedet man gifter seg. Vanskelig å hjelpe når man ikke vet noe...

Selv har jeg vokst opp på vestlandet, men bor nå med mann og barn i Trondheim, derfor gifter vi oss her. Mange velger å gifte seg der bruden kommer fra, eller der man har mest familie/slekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...