Gå til innhold

foundation som dekker/skjuler fregner!

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har fregner, som jeg HATER. Ja, jeg vet det er noen av dere som syns det er såå søtt og sjarmerende med fregner, men det syns da altså ikke jeg.

Så det jeg lurer på er hvilken foundation vil dere anbefale?

Jeg syns selv at foundation som er veldig matt ikke fungerer så godt, de skjules bedre om det er litt glans i kremen..

Tips anyone??

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Syns det er generelt stygt med folk som skjuler fregnene, eller som prøøver å gjøre d. Blir som regel til at en ser for mye sminka ut istedenfor at en greier å skjule d helt. En får være fornøyd med slik en er når en ikke blei som en skulle ha blitt :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Enig med gjesten over meg. Skjule fregner er håpløst. Må ha heldekkende foundation, og det ser ikke mye naturlig ut...

(Det er ikke ofte jeg hører gutter snakke om sminke, men har hørt gutter i kullet mitt snakke om hvor stygt det er med mye "brunkrem")

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er da ikke nødvendig å sparkle ansiktet helt for å skjule fregnene noe bedre. Det er noen som er lysreflekterende bl.annet som git et inntrykk av jevnere hud enn andre kremer igjen. Spørsmålet er bare konkrete erfaringer med hvilke merker dette er..

Tviler på at jeg er den eneste som ønsker dette.

Gjest gjest2
Skrevet

Slenger meg på denne jeg. Kunne vært moro å finne noe slikt "mirakelmiddel" som kan dempe fregnene noe.

Gjest Anonymous
Skrevet

Dermablend er det noe som heter. Det er en heldekkende krem som brukes til skjuling av fregner, pigmentflekker og tatoveringer.

Tonje

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei.

Jeg har kjøpt det på nettet: www.skinstore.com

Tonje

Skrevet

Søk etter det på nett så finner du det sikkert...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...