Gå til innhold

hvordan kliner du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan synes du det er best å kline, bruker dere mye tunge, lite, like mye? 

Anonymkode: 7655b...4b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse tunge, langt inni munnen hennes. Når jeg ikke slikker baksiden av fortennene hennes så visper jeg tunga mi rundt og rundt. Hvis hennes tunge kommer inn i min munn så suger jeg den i meg så langt inn i munnen som mulig.

Har hørt jeg kan oppfattes som noe ivrig🙄

Anonymkode: 356a5...bdd

• Liker 1
Skrevet

Lite tunge, bare ute paralellt med leppekanten min men ofte innenfor egne tenner også. Jeg er en som kysser mest med leppene ikke tunga og takler ikke kyss der jeg får spisse slimete tunger langt inni munnen min! Har fått høre av mange at jeg kysser bra :)

Anonymkode: 65d39...a25

• Liker 3
Skrevet

Jeg legger armene rundt henne og stryker ryggen hennes mens jeg ser henne inn i øynene, legger leppene mykt mot hennes og småkysser litt, tar en av leppene i munnen og bruker tunga litt, åpner munnen og kysser dypt med tungene mot hverandre mens jeg holder henne hardt i armene mine. 

Noe sånt.

Har ikke fått klager enda.

• Liker 3
Skrevet

Mykt og rolig, litt tunge og en hånd under genseren hennes :)

Anonymkode: 0ba64...919

• Liker 1
Skrevet

Jeg er faktisk veldig god til å kline. Litt vanskelig å forklare akkurat hvordan jeg gjør det. Kommer jo veldig an på henne. Kan ikke være god alene.

Skrevet

Haaater tunge. 😵😵 

Skrevet (endret)

Det avhenger jo helt av settingen. Blir ikke mye tunge når vi skal gi et kyss før jobb, men noe helt annet under sex. Da er det "full rulle" 🙂. Kyssing tenner meg mye og vi elsker å kysse begge to.

Endret av 911
Skrevet

Aldri tunge. Det er til å spy av. 

Anonymkode: e3862...abf

Skrevet

Det er så lenge siden at det har jeg fullstendig glemt. :P 

Skrevet

En jeg nylig holdt på med brukte nesten utelukkende tunge. Kunne ikke få et normalt kyss. Den tungen kom inn uansett. Mistet ofte balansen i tillegg for det var så voldsomt 😂

Anonymkode: 4f806...8b4

Skrevet

Liker ikke tunge. Har ikke klint med tunge siden ungdomskolen. 

Anonymkode: dbe99...244

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...