Gjest Bare lurer :) Skrevet 21. mars 2005 #1 Skrevet 21. mars 2005 Får man ikke kjøpt slør, diadem og sånt gjennom nettbutikken lenger? Er det lenge siden de sluttet?... har ikke vært der på en stund og nå er det bare underskjørt :-?
Gjest Allerede gift Skrevet 22. mars 2005 #2 Skrevet 22. mars 2005 En nabo skulle kanskje kjøpe noe deifra, og hørte derifra at de har visstnok gått konk sånn i det stille?
anyvold Skrevet 22. mars 2005 #3 Skrevet 22. mars 2005 Hmmm... Het ikke de brudekjoleformidlingen før?
Gjest Bare lurer :) Skrevet 22. mars 2005 #4 Skrevet 22. mars 2005 En nabo skulle kanskje kjøpe noe deifra' date=' og hørte derifra at de har visstnok gått konk sånn i det stille?[/quote'] Hufda! :-? Det var jeg ikke klar over! Men de selger jo brudekjoler, brudepikekjoler og undersjørt i nettbutikken enda. Er det bare rester det da?? Virker ikke som om det har gått konken på meg. nå tar de jo inn 2005-kjoler også! (står på siden) *grublegruble* noen som veit sikkert?
Gjest Anonymous Skrevet 22. mars 2005 #6 Skrevet 22. mars 2005 det er jo de som har premien i den konkurransen øverst på siden her... kan vel ikke være konk da? Da er det jo i såfall en dårlig premie
prikkeline Skrevet 22. mars 2005 #7 Skrevet 22. mars 2005 Jeg har vært innom Boda Brud og jeg er ikke overrasket hvis det stemmer at de har gått konk. Jeg kom riktignok rett fra Belle Amie på Sotra, så det ble litt av en kontrast for å si det sånn. Jeg kom inn i en trang liten gang og blei vist opp ei trapp som tydeligvis var under oppussing (hele gangen såg slik ut forøvrig). Dette er forsåvidt ikke så sjokkerende, men det var heeelt andre lokaler enn jeg hadde kommet ifra, og da skapte det et negativt inntrykk av salongen for min del. Og førsteinntrykket er veldig viktig når man skal selge noe. Jeg følte jeg var kommet inn i hjemmet til noen, det var altså et vanlig bolighus. Inne i selve rommet var det gammel trepanel som gjorde at rommet var veldig mørkt, i tillegg manglet hun lyspære slik at hun hadde bare en lampe som virket. Hun hadde et enkelt speil stående borte med veggen og det var ikke særlig enkelt å se hvordan man så ut i kjolene. Bortetter veggen hang noen kjoler, og det var visst alt hun hadde inne. (Det var ikke mange for å si det sånn): Jeg fant ut at jeg kunne jo prøve noen kjoler når jeg først var kommet. Jeg fikk prøve kjolene bak et lite forheng borte ved trappa, og der var både kaldt og utrolig lite koselig å vere. I tillegg til oss hadde hun sine to egne unger å ta seg av som sprang rundt i lokalet. (Hun hadde visst sagt opp dagmammaen). De var veldig snørrete stakkar for de var så forkjølet, så ville de hele tiden bort og ta på min baby som satt på gulvet i bilstolen. Jeg er glad i barn men har ikke lyst å ha unger springende rundt beina mine når jeg skal prøve brudekjole akkurat. Ikke hadde jeg så lyst at de skulle smitte babyen min heller men influensa. Må jo si at dette skapte et så negativt inntrykk at det ikke fristet å legge igjen mange tusenlapper der. Jeg har vært innom mange brudesalonger det siste året og ingen har vært i nærheten av å vere så ille som denne. Rikitgnok baserer de mye av salget sitt via nettet, for via nettsiden deres hadde jeg fått et veldig positivt inntrykk. Det høres kanskje ikke så ille ut, men det var ille, og en kjempekontrast mot Belle Amie. På Belle Amie hjalp de meg med å få kjolen av og på om jeg trengte det. Det var fine lyse lokaler og lyspærene virket. Betjeningen var velstelte og behagelige, og ingen av barn sprang inn og ut av lokalet. På boda brud var alt liksom så halvveis. Jeg skjønner godt at de har gått konk dersom de driver buisness like dårlig som det inntrykket jeg fikk.
Gjest Bare lurer :) Skrevet 22. mars 2005 #8 Skrevet 22. mars 2005 Jeg har vært innom Boda Brud og jeg er ikke overrasket hvis det stemmer at de har gått konk. Jeg kom riktignok rett fra Belle Amie på Sotra, så det ble litt av en kontrast for å si det sånn. Jeg kom inn i en trang liten gang og blei vist opp ei trapp som tydeligvis var under oppussing (hele gangen såg slik ut forøvrig). Dette er forsåvidt ikke så sjokkerende, men det var heeelt andre lokaler enn jeg hadde kommet ifra, og da skapte det et negativt inntrykk av salongen for min del. Og førsteinntrykket er veldig viktig når man skal selge noe. Jeg følte jeg var kommet inn i hjemmet til noen, det var altså et vanlig bolighus. Inne i selve rommet var det gammel trepanel som gjorde at rommet var veldig mørkt, i tillegg manglet hun lyspære slik at hun hadde bare en lampe som virket. Hun hadde et enkelt speil stående borte med veggen og det var ikke særlig enkelt å se hvordan man så ut i kjolene. Bortetter veggen hang noen kjoler, og det var visst alt hun hadde inne. (Det var ikke mange for å si det sånn): Jeg fant ut at jeg kunne jo prøve noen kjoler når jeg først var kommet. Jeg fikk prøve kjolene bak et lite forheng borte ved trappa, og der var både kaldt og utrolig lite koselig å vere. I tillegg til oss hadde hun sine to egne unger å ta seg av som sprang rundt i lokalet. (Hun hadde visst sagt opp dagmammaen). De var veldig snørrete stakkar for de var så forkjølet, så ville de hele tiden bort og ta på min baby som satt på gulvet i bilstolen. Jeg er glad i barn men har ikke lyst å ha unger springende rundt beina mine når jeg skal prøve brudekjole akkurat. Ikke hadde jeg så lyst at de skulle smitte babyen min heller men influensa. Må jo si at dette skapte et så negativt inntrykk at det ikke fristet å legge igjen mange tusenlapper der. Jeg har vært innom mange brudesalonger det siste året og ingen har vært i nærheten av å vere så ille som denne. Rikitgnok baserer de mye av salget sitt via nettet, for via nettsiden deres hadde jeg fått et veldig positivt inntrykk. Det høres kanskje ikke så ille ut, men det var ille, og en kjempekontrast mot Belle Amie. På Belle Amie hjalp de meg med å få kjolen av og på om jeg trengte det. Det var fine lyse lokaler og lyspærene virket. Betjeningen var velstelte og behagelige, og ingen av barn sprang inn og ut av lokalet. På boda brud var alt liksom så halvveis. Jeg skjønner godt at de har gått konk dersom de driver buisness like dårlig som det inntrykket jeg fikk. Seriøst?? Jeg trodde de holdt til i egne, store lokaler og at det var flere ansatte der? Da har jeg misforstått helt :-? Ble nesten litt skuffet, jeg nå
Gjest Anonymous Skrevet 22. mars 2005 #9 Skrevet 22. mars 2005 Ja, da vet vi det. Proffe, flotte nettsider kan lure folk! :veldigsur:
wix Skrevet 23. mars 2005 #10 Skrevet 23. mars 2005 Jeg har også vært innom Boda Brud. Det ble en kort tur for å si det sånn. Har kjøpt kjolen min på Belle Amie ja...
Gjest Allerede gift Skrevet 23. mars 2005 #11 Skrevet 23. mars 2005 Det var det samme naboen sa; kaotisk og ustrukturert,amatørmessig og småharry, var dommen hennes. Greit da å se at det ikke bare er henne som mener dette da. Hun kjøpte et annet sted, unødvendig å si,kanskje?
Aelwyn Skrevet 23. mars 2005 #12 Skrevet 23. mars 2005 Svært så mye svartmaling da? Har kun hørt positivt om denne plassen jeg... :-?
anyvold Skrevet 23. mars 2005 #13 Skrevet 23. mars 2005 Hvis Bodabrud er Brudekjoleformidlingen har jeg også kun positive erfaringer med dem. Hun jeg har handlet av er i hvertfall verdens hyggeligste!
tøydukke Anna Skrevet 24. mars 2005 #14 Skrevet 24. mars 2005 Jeg har også bare positive ting å si om den tidligere Brudekjoleformidlingen. Service-innstilt, effektiv og super oppfølging! :-)
Gjest MrsL Skrevet 24. mars 2005 #15 Skrevet 24. mars 2005 Jeg har også bare positive ting å si om Boda Brud. Jeg kjøpte smykkesett derfra og vi mailet mye frem og tilbake. Hun var rask med tilbakemelding og veldig serviceinnstilt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå