Gå til innhold

Trene på senter for første gang - hvilke klær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ganske flaut, men jeg har aldri trent skikkelig før. Jeg er 35 år, og har aldri gjort en skikkelig, varig innsats. Dette skal det forhåpentligvis bli en slutt på, så jeg har bestilt en prøvetime på et treningssenter. Jeg er så fersk at jeg vet ikke en gang hvilke klær jeg skal bruke... Og hvordan de skal sitte. Jeg har innesko og treningstights (fra forrige "raptus" hjemme i stua. Det varte ikke...) Mitt store problem er overkroppen - t-skjorte? Skal den være tettsittende? Singlet? Lange ermer? Jeg skjønner at jeg må investere i en trenings-bh, ellers er jeg blank. Hvis noen kan komme med noen tips, blir jeg evig takknemlig!

Anonymkode: d11f0...7be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det du har, pluss treningsbh med god støtte og t skjorte (Noen treningssentre vil ikke at man skal gå med singlet av en eller annen grunn). Om t-skjorten er løs eller vid, velger du jo helt selv 😊

Skrevet

De fleste damer bruker vel kanskje singletter av noe slag, men noen treningssentere godtar ikke det, det må være ermer. Sjekk dette på hjemmesidene til treningssenteret om du finner noe:) Personlig foretrekker jeg tskjorter. Driter i hva andre gjør:D

Anonymkode: add43...6b9

Skrevet

Så sexy som overhodet mulig. Tightsen må stramme opp rumpa og sports-BHen må ha innlegg. Singlet eller t-skjorte er ikke avgjørende, det viktige er at den er tettsittende og fremhever pupper og svai i ryggen. Sånn er det i hvert fall der jeg trener, på et inn-sted i Bergen 😊

Neida. Velg noe du er komfortabel i (både kroppslig, men også mentalt - fint å føle seg vel). Om det er t-skjorte eller singlet må du nesten finne ut av selv. Men riktig som andre sier her at noen treningssentre ikke godtar det. 

Anonymkode: e8532...b5f

Skrevet

Mitt treningssenter foretrekker at man har langermet på overkroppen eller t-skjorte sånn at svette ikke renner og drypper nedover armene, på de som virkelig trener da.

Anonymkode: fefd3...902

Skrevet

Bare en helt vanlig trenings-T-skjorte 

Anonymkode: fccc4...fdf

Skrevet

Tusen takk for svar, folkens! Da blir det litt shopping... 🙈

ts

Anonymkode: d11f0...7be

Skrevet

Jeg vil veldig gjerne anbefale to merker som jeg absolutt eeeelsker som du finner god kvalitet i. Noe høy pris, men det finnes alltid salg på forskjellige butikker. 

1. Hululumon, er ett amerikansk merke som jeg tror nylig har begynt å sende til norge. Selges kun fra egen butikk. Jeg har kjøpt det da jeg har vært i NY. Kjøper sports-bh og sokker herfra. 

2. Under Armour. Nuff said, kvalitet, passform, anstendighet, pris, komfor og utvalg gjør dette til mitt nr. 1 merke på alt unntatt sports-bh og sokker. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...