Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så utrolig tynt hår, spesielt oppå hodet og om jeg ikke legger håret på en spesiell måte så kan man se hodebunnen godt. Det er så flaut og jeg lurer på om noen har tips til hva jeg kan gjøre. Har ingen vitaminmangel eller lignende, har tatt prøver hos legen. 

Anonymkode: 70f7a...873

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nikita-salongene har en behandling for tynt hår som heter "Nioxin Diaboost Xtrafusion Thickening Treatment". De har også produkter til hjemmebruk (shampo, balsam, kur osv.). Disse produktene skal visstnok hjelpe for å få håret til å se tykkere ut.

Skrevet
10 timer siden, Roci skrev:

Nikita-salongene har en behandling for tynt hår som heter "Nioxin Diaboost Xtrafusion Thickening Treatment". De har også produkter til hjemmebruk (shampo, balsam, kur osv.). Disse produktene skal visstnok hjelpe for å få håret til å se tykkere ut.

Brukte diaboost, bestilte fra nett. Gir illusjon om litt tykkere hår i hodebunnen :) men blir veldig fort tom! 

Anonymkode: c8e0f...05c

Skrevet

Farger du håret selv med hjemmefarge eller har det ofte i stram strikk? Jeg fikk hårløse flekker da jeg farget håret selv i flere år. Det er normalt igjen nå men fremdeles sinnsykt tynt, alltid hatt tynt hår. Fikk ihvertfall råd fra frisøren om å ha håret løst så ofte som mulig. 

Anonymkode: 2f57b...4b2

Skrevet

Hår Pantoten som du får kjøpt på utvalgte helsekoster hjalp meg mye. Jeg hadde alltid tynt hår og fikk sjeldent komplimenter for det. Jeg gikk på pillene en god stund, kanskje til og med et helt år før noen la merke til forskjellen, men nå får jeg komplimenter hele tiden. Det er faktisk en ganske merkbar forskjell! Mye tykkere finere hår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...