Gå til innhold

En helt ny fetish.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo. Jeg har fått en helt ny fetish. Jeg tenner på tiss. Menn og kvinner, som tisser. Helst desperasjon til de ikke klarer å holde seg. Det er så behagelig og se og høre på. Hvordan skal jeg fortelle dette til min mann? Jeg er veldig skamfull for det tiss er veldig ekkelt, og jeg vet det så godt. 

Anonymkode: 670dc...d86

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare vis han det du ser på og si det tenner deg. Reaksjonen hans vil avgjøre videre utvikling

Anonymkode: 60c16...e02

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke skjønt dette med redselen for å fortelle partneren sin ting. 

Om partneren ikke liker det samme, så skal man selvfølgelig ikke presse dem til det, men å snakke sammen burde være noe man gjør automatisk :) 

• Liker 2
Skrevet

Er det nødvendig å fortelle og inkludere han i din fetisj? Kan du ikke leve i forholdet om han ikke tisser på deg eller du får tisse på han? 

Anonymkode: d1179...7ea

• Liker 4
Gjest Alterego666
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hallo. Jeg har fått en helt ny fetish. Jeg tenner på tiss. Menn og kvinner, som tisser. Helst desperasjon til de ikke klarer å holde seg. Det er så behagelig og se og høre på. Hvordan skal jeg fortelle dette til min mann? Jeg er veldig skamfull for det tiss er veldig ekkelt, og jeg vet det så godt. 

Jeg har det på samme måten. Jeg deler dette med partner, som ikke deler fetishen.

Dette skaper ikke problemer avsky eller avvisning. Tvert i mot, hun mykner opp mot det fordi jeg forteller og viser hvordan dette tenner meg. Hun setter heldigvis også pris på min åpenhet og sier det gjør det lettere for henne å åpne opp for sine kinks.

Gjest Alterego666
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det nødvendig å fortelle og inkludere han i din fetisj? Kan du ikke leve i forholdet om han ikke tisser på deg eller du får tisse på han? 

For meg er det viktigere å kunne dele og få aksept enn faktisk å praktisere.

Skrevet

Det kommer gjerne an på hvor åpen dere er om slikt. Hvis du er åpen om det bør det jo selvsagt respekteres selv om han evt ikke skulle like det samme. Men jeg forstår at du lurer og bekymrer deg over hvordan å fortelle det. Det må jo være kjedelig å gå hele livet uten å si noe. Greit nok, kanskje han ikke liker det og du får kose deg med slikt selv. Men hva om han liker det? Kjipt å da gå hele livet uten å ha delt det. Hvordan pleier han ellers å ta slike personlige ting hvis du forteller ham? Kanskje kan du formidle det på en litt diskré måte? Hva med å tilfeldigvis være tissetrengt et sted dere er sammen slik han får det med seg? Gjerne en mer privat plass, ellers er det vel fort gjort for at de fleste synes det er pinlig og vil ha deg ut av situasjonen. Du vil jo kanskje da se om han liker det han ser? Kanskje du kan komme med en kommentar om at hmm følelsen egentlig er god og se hvordan han reagerer. Her kan du jo også fint hente deg inn igjen hvis du merker at han absolutt ikke synes noe om det. 

Anonymkode: adbbd...275

Skrevet
2 timer siden, Alterego666 skrev:

For meg er det viktigere å kunne dele og få aksept enn faktisk å praktisere.

Nå var det ikke deg jeg spurte heller. Det er faktisk ikke alle ting og kriker og kroker og hemmeligheter eller lyster og fetisjer man trenger å dele med partner. Om man ikke MÅ praktisere det med partner er det urelevant å søke aksept for sine egne tanker og lyster.  

Jeg forteller ikke mannen min at jeg lyster på gangbang med kameratene hans heller, fordi det slettes ikke er nødvendig å praktisere for at jeg skal klare forholdet, og fordi det vil sette han ut og endre oppfatning av meg og forholdet, slik en wet sex fetisj også kan. Så private ting som fetisjer og ekstremfantasier deler man bare om man faktisk trenger å praktisere dem, syns jeg. 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå var det ikke deg jeg spurte heller. Det er faktisk ikke alle ting og kriker og kroker og hemmeligheter eller lyster og fetisjer man trenger å dele med partner. Om man ikke MÅ praktisere det med partner er det urelevant å søke aksept for sine egne tanker og lyster.  

Men hvordan skal man vite om partneren har lyst å praktisere fetisjen med en, om man ikke snakker med dem om det? 

• Liker 2
Skrevet
17 minutter siden, SlemUlv skrev:

Men hvordan skal man vite om partneren har lyst å praktisere fetisjen med en, om man ikke snakker med dem om det? 

Spørsmålet mitt var om trådstarter ikke kan leve i forholdet uten å praktisere dette. Om man ikke kan være i forholdet uten å inkludere fetisjen med partner er det jo viktig og best å si, da taper man ingenting på om partner sier nei og får et annet syn på deg siden man uansett ikke kan leve sammen uten fetisjen. Men om det ikke er høyst nødvendig å dele, så risikerer man å miste forholdet eller få et mye mer anstrengt forhold og tape seg i partners øyne så derfor syns jeg man skal holde sånne ekstremfetisjer for seg selv med mindre man MÅ leve de ut med partner. Ikke mange prosent er med på wetsex, selvom noen er det og det kan være verdt risken å si for noen. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spørsmålet mitt var om trådstarter ikke kan leve i forholdet uten å praktisere dette. Om man ikke kan være i forholdet uten å inkludere fetisjen med partner er det jo viktig og best å si, da taper man ingenting på om partner sier nei og får et annet syn på deg siden man uansett ikke kan leve sammen uten fetisjen. Men om det ikke er høyst nødvendig å dele, så risikerer man å miste forholdet eller få et mye mer anstrengt forhold og tape seg i partners øyne så derfor syns jeg man skal holde sånne ekstremfetisjer for seg selv med mindre man MÅ leve de ut med partner. Ikke mange prosent er med på wetsex, selvom noen er det og det kan være verdt risken å si for noen. 

Herrejesus!

Så du mener at man skal leve et langt samliv med massevis av hemmeligheter for hverandre i frykt for «å tape seg» i den andres øyne?

Slik gidder vi vel ikke ha det....partner er jo den ENESTE man deler alt med, og den som skal vite, forstå, se sammenhenger og være støttende i forhold til hvem man er.

Hvis dama mi kom å sa hun likte å tisse seg ut hadde jeg blitt stolt over å være den som får vite.

Anonymkode: 60c16...e02

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, men man må ikke trenge å leve det ut, for å si noe til sin partner. Syns jeg.
Man bør kunne snakket åpent og ærlig med sin partner, syns jeg. Så om dette var en fetish jeg hadde, hadde jeg snakket med min partner om det. Om det ikke var noe han ville, så neivel, men da hadde jeg hvertfall sagt noe.
Om det var noe han ville vært med å prøvd, yay! Så prøver vi og finner ut om det er noe vi vil fortsette med eller ikke. 

Om jeg hadde tapt meg i øyene til meg partner, for å være ærlig, så hadde ikke det forholdet vart så lenge. 

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forteller ikke mannen min at jeg lyster på gangbang med kameratene hans heller, fordi det slettes ikke er nødvendig å praktisere for at jeg skal klare forholdet, og fordi det vil sette han ut og endre oppfatning av meg og forholdet, slik en wet sex fetisj også kan. Så private ting som fetisjer og ekstremfantasier deler man bare om man faktisk trenger å praktisere dem, syns jeg. 

Man deler de mest private tingene med den/de som står en aller nærmest. Hvor vanskelig kan det være?

Skrevet

Edit. Fortalte det til mannen min, og han ønsker å tisse på meg for å please meg. Virker som det falt i god smak hos han også.

• Liker 3
Gjest fitteslikker
Skrevet
På 18.10.2018 den 11.21, AnonymBruker skrev:

Fordi du skriver: «Jeg tenner på tiss.   Menn og kvinner, som tisser. Helst desperasjon til de ikke klarer å holde seg. Det er så behagelig og se og høre på» stiller jeg følgende spørsmål Er det slik at du drømmer om  å tisse på deg/tisse i buksene dine -  at du holder og holder deg helt til du ikke klarer å holde igjen lengre... det bare flommer ut... eller er det sånn at du vil tisse på en annen, eks vis mannen din?   Uansett er begge variantene ganske vanlige drømmer/fantasier hos relativt mange. Tror derfor ikke at det er et problem å snakke med mannen din om det.   

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...