Gå til innhold

Det optimale utdrikkingslag!

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg trenger gode ideer til et optimalt utdrikkingslag for min gode venninne. Hva har du vært med på, hva har fungert godt, og hva har ikke fungert så bra? Vil at det skal være svært minneverdig, morsomt, koselig og litt luxeriøst.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet hvordan det optimale ville ha vært for meg: Ikke noe!

Skrevet

Spørs jo hva venninna di liker da, hva slags type hun er. Men for meg er utdrikningslag av typen "kle ut i rare klær og selge klemmer på gata" noe av det stusseligste jeg kan tenke meg. Det optimale for meg ville være en dag med gode venner, god mat og drikke, kanskje innom et spa (eller kald øl i badstua for den saks skyld).. Gi meg gjerne en utfordring eller opplevelse utenom det vanlige - Men INGEN strippere, pinlige greier :flau:

Vil heller ikke at "laget" ender opp på byen og spres for alle vinder- da er f.eks. en hyttetur mye hyggeligere.

Lykke til, venninna di blir sikkert fornøyd :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg er heller ikke for lag hvor bruden skal drites ut mest mulig - utkledning og pengeinnsamling er ikke gøy sånn jeg ser det. Stripping er heller ikke noe jeg ønsker.

Jeg hadde satt pris på om venninnene mine hadde stilt opp for meg en dag/kveld - at vi kunne funnet på noe sammen, spist god mat, mimret sammen, og kanskje tatt en tur på by'n til slutt.

Overraskelser og utfordringer kan være moro - men da må man være sikker på at bruden vil være med på det! :wink:

K

Skrevet

Mitt optimale utdrikningslag ville nok inneholdt spa, god mat og drikke og kasnkje en ny opplevelse som f.eks. go-cart.... Kunne gjerne starta dagen med frokost, så spa, en god lunsj, en morsom opplevelse etterfulgt av en bedre middag med god drikke. Hadde jo vært hyggelig om noen hadde laget i stand et fotoalbum eller lignende......

Hyttetur er og koselig!

Gjest gjest1
Skrevet
Mitt optimale utdrikningslag ville nok inneholdt spa, god mat og drikke og kasnkje en ny opplevelse som f.eks. go-cart.... Kunne gjerne starta dagen med frokost, så spa, en god lunsj, en morsom opplevelse etterfulgt av en bedre middag med god drikke. Hadde jo vært hyggelig om noen hadde laget i stand et fotoalbum eller lignende......

Hyttetur er og koselig!

Som eg skulle sagt det sjølv!

Skrevet

:Nikke: ENIG!!!!Høres herlig ut!

Skrevet

:Nikke: ENIG!!Høres herlig ut!!

Skrevet

Hyttetur er og koselig!

Så enig,så enig :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...