FantasDick Skrevet 18. oktober 2018 #1 Skrevet 18. oktober 2018 Drittlei av hår og drittlei av å barbere så vurderer jeg permanent hårfjerning nedentil. Er det noen som har gjort det? Hvordan ble resultatet? Jeg har lite hår, og ingenting utenfor "bikinilinjen" så må vel bli en brazilian, men gjør de det på salonger? Går det ev. an å beholde litt på toppen? Jeg barberer som regel alt utenom en liten stripe på midten, for det blir så ekkelt og vondt når det vokser ut igjen ellers. Litt usikker på hva jeg synes om å være helt hårløs hele tiden..
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #2 Skrevet 18. oktober 2018 Har vurdert det samme, på salongen sier de jeg har perfekte forhold til vellykket laser (lys hud, mørkt hår) Da ville jeg bare tatt bikinilinje, det er ukomfortabelt å være helt glatt. Svetter mer, lukter mer, mer gris med utflod osv. Spent på hvilke svar du får Anonymkode: 5ca31...6f3
Rullestolbruker Skrevet 18. oktober 2018 #3 Skrevet 18. oktober 2018 9 minutter siden, FantasDick skrev: Drittlei av hår og drittlei av å barbere så vurderer jeg permanent hårfjerning nedentil. Er det noen som har gjort det? Hvordan ble resultatet? Jeg har lite hår, og ingenting utenfor "bikinilinjen" så må vel bli en brazilian, men gjør de det på salonger? Går det ev. an å beholde litt på toppen? Jeg barberer som regel alt utenom en liten stripe på midten, for det blir så ekkelt og vondt når det vokser ut igjen ellers. Litt usikker på hva jeg synes om å være helt hårløs hele tiden.. Nå er jeg ikke ekspert. Men brazillian voks, vil jo jeg tro kommer tilbake etter en stund. Eneste permanente fjerning vil jo kanskje være laser, som nok er en del dyrere, vil jeg tippe. Men da er det vel borte for altid
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #4 Skrevet 18. oktober 2018 13 minutter siden, FantasDick skrev: Drittlei av hår og drittlei av å barbere så vurderer jeg permanent hårfjerning nedentil. Er det noen som har gjort det? Hvordan ble resultatet? Jeg har lite hår, og ingenting utenfor "bikinilinjen" så må vel bli en brazilian, men gjør de det på salonger? Går det ev. an å beholde litt på toppen? Jeg barberer som regel alt utenom en liten stripe på midten, for det blir så ekkelt og vondt når det vokser ut igjen ellers. Litt usikker på hva jeg synes om å være helt hårløs hele tiden.. Brazilian er voks, og da tar de vekk alt, men det kommer tilbake. Laser er permanent. Anonymkode: 9fd23...a6a
FantasDick Skrevet 18. oktober 2018 Forfatter #5 Skrevet 18. oktober 2018 1 minutt siden, Rullestolbruker skrev: Nå er jeg ikke ekspert. Men brazillian voks, vil jo jeg tro kommer tilbake etter en stund. Eneste permanente fjerning vil jo kanskje være laser, som nok er en del dyrere, vil jeg tippe. Men da er det vel borte for altid Jeg vil ta permanent fjerning, altså laser - ikke voks. Skrev brazillian for å illustrere hva jeg vil fjerne. Jeg ser bikinilinjen er vanlig å fjerne, men jeg har ikke hår "utenfor" bikinilinjen, så hvis jeg skal fjerne det må bli alt der nede. Og da lurer jeg på om salonger gjør dette og om det er mulig å ev. beholde en stripe?
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #6 Skrevet 18. oktober 2018 Jeg kjøpte en laser på Power og bruker den. Det er ikke borte enda, så jeg må nok bruke den jevnlig en god stund til, men det har blitt mindre. Med en som du kjøper selv så har du mer kontroll på hva du ønsker å ta bort. Ja, du får kjøpt laserbehandling i salonger som har dette og jeg kan ikke tenke meg at de sier nei til å beholde det du ønsker å beholde. Anonymkode: 0b962...c41
Patriotpaula Skrevet 18. oktober 2018 #7 Skrevet 18. oktober 2018 Troe dere må lese dere mer opp på laser. Kraftig reduksjon og mykere og tynnere hår ja, men det er ikke 100% hårfritt. Tror Ts blir skuffet hvis hun går for laser og tror hun blir 100% hårfri i behandlet område resten av livet 🙊😅 Hilsen ei som har tatt laser på bikinilinjen og armhuler (håper de som har tenkt laser på alt down there har ekstrem høy smerteterskel, bikini var vondt nok for meg, men ikke verre enn at det ikke trengtes pauser underveis)
FantasDick Skrevet 18. oktober 2018 Forfatter #8 Skrevet 18. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjøpte en laser på Power og bruker den. Det er ikke borte enda, så jeg må nok bruke den jevnlig en god stund til, men det har blitt mindre. Med en som du kjøper selv så har du mer kontroll på hva du ønsker å ta bort. Ja, du får kjøpt laserbehandling i salonger som har dette og jeg kan ikke tenke meg at de sier nei til å beholde det du ønsker å beholde. Anonymkode: 0b962...c41 Oi, jeg visste ikke at man fikk kjøpt laser til hjemmebruk! Vil du linke? Kan sjekke selv også. ☺️ Har du gjort sånn som i salong at du tar en runde og så venter i 4-6 uker før du tar en ny runde osv?
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #9 Skrevet 18. oktober 2018 35 minutter siden, Patriotpaula skrev: Troe dere må lese dere mer opp på laser. Kraftig reduksjon og mykere og tynnere hår ja, men det er ikke 100% hårfritt. Tror Ts blir skuffet hvis hun går for laser og tror hun blir 100% hårfri i behandlet område resten av livet 🙊😅 Hilsen ei som har tatt laser på bikinilinjen og armhuler (håper de som har tenkt laser på alt down there har ekstrem høy smerteterskel, bikini var vondt nok for meg, men ikke verre enn at det ikke trengtes pauser underveis) Gjelder ikke dette bare ipl laser eller laser man kjøper i butikken da? TS: gjør det på klinikk. Anonymkode: 54d51...fff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå