Gå til innhold

Hvor finner jeg den????

Anbefalte innlegg

Gjest leteletelete
Skrevet

Nå har jeg leita overalt altså... Jeg vil kjøpe en kjole brukt. Kjolen er fra Maggie Sottero, og jeg har leita OVERALT! Finn.no, qxl, her, dittbryllup.no, bryllupsmagasinet... er det noen som vet flere steder man kan selge brukte kjoler...? Kjolen er ganske vanlig har jeg hlrt, så den skal være mulig å finne brukt... Mister motet jeg snart! :-(

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Tror den heter Moulin Rouge...

Gjest Bride to be
Skrevet

Ser at det er en str 8 tilsalgs på bryllupsweb.no, vet ikke om det er din størrelse...håper den passer!

Bride to be

Skrevet

Var det ikke mange som hadde den i fjor da?

Skrevet

På brudeshop.com har dei den kjolen ny til billig peng... skal ha 8600 for helt ny maggie sottero kirby, som jeg skal ha... på bryllupsweb.no skal dei ha 10,700. Hun seller og brukte kjoler for sine kunder....

Skrevet

Jeg skal selge min, skal legge den ut på finn når den er renset. Blir nok etter 15. april en gang. Størrelse 38 - 42

Gjest leteletelete
Skrevet

Takk for gode tips! Men nå har jeg funnet ut at det finnes flere typer Moulin Rouge... Den jeg har sett meg ut har stropper, mens den som lå ute på bryllupsweb har korte ermer. Det må være to forskjellige versjoner ute og går her... Bare for å gjøre det vanskelig! :tunge1:

Skrevet

det er bilde av begge typane atte med kvarandre på brudeshop.com

Skrevet

det er bilde av begge typane atte med kvarandre på brudeshop.com

Skrevet

Jeg kommer til å selge min Moulin Rouge (med stropper) etter 16. april. Str 42.

Skrevet

Har du sett på kvinnguidens markedsplass. Jeg fant nemlig denne der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...