AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #1 Skrevet 18. oktober 2018 Hei. Jeg er ei dame i slutten av 20 åra. Singel er og,og det føles jo litt kjipt. Saken er at jeg er så seksuelt frustrert, eller, jeg savner nok en kjäreste mest. Så har jeg lyst da, hver dag, og jeg koser på meg selv hver morgen og hver kveld. Det er visst sunt skrives det om, men jeg kjenner meg så ensom der jeg ligger 😂 nesten litt patetisk. Jeg er ikke typen som har lyst til å ha meg med alt og alle. Og litt av grunnen til det, er at jeg bor på et lite sted. Alle kjenner alle. Og jeg er redd jeg ville fått rykte på meg. Så nå har jeg fikk fått meg noe på er halvt år. Noen tips? Hva hjelper for dere? Anonymkode: f32c9...423
LoneWolf Skrevet 18. oktober 2018 #2 Skrevet 18. oktober 2018 Kan du ikke bare skaffe deg en ff da? Så både slipper du å føle deg ensom, og samtidig slipper du å ha deg med alt og alle? 3
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #3 Skrevet 18. oktober 2018 Haha, uff skal ikke le, men kjenner meg igjen. Vært sexløs siden mai og klikker snart. Men er kvinne, så her fylles det stadig på med nye leker som substitutt. Snart kan jeg åpne ''lekepark'' Lyst på kjæreste, ikke FF av samme grunner som deg. Men så vil jeg ikke ha hvem som helst heller. I'm stuck Anonymkode: 41498...483
Elaine Marley Skrevet 18. oktober 2018 #4 Skrevet 18. oktober 2018 Tråden er ryddet for kontaktannonse. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #5 Skrevet 18. oktober 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg er ei dame i slutten av 20 åra. Singel er og,og det føles jo litt kjipt. Saken er at jeg er så seksuelt frustrert, eller, jeg savner nok en kjäreste mest. Så har jeg lyst da, hver dag, og jeg koser på meg selv hver morgen og hver kveld. Det er visst sunt skrives det om, men jeg kjenner meg så ensom der jeg ligger 😂 nesten litt patetisk. Jeg er ikke typen som har lyst til å ha meg med alt og alle. Og litt av grunnen til det, er at jeg bor på et lite sted. Alle kjenner alle. Og jeg er redd jeg ville fått rykte på meg. Så nå har jeg fikk fått meg noe på er halvt år. Noen tips? Hva hjelper for dere? Anonymkode: f32c9...423 Samme som for deg hjelper for meg.Er single mann på 42,og føles ensomt ja.Har profil på et nettsted men der blir det sjelden noe moro men siden jeg bor i oslo hender det jo at jeg drar ut på byen innimellom..Ganske seksuell av meg er jeg også,ihvertfall over snittet og har vanskelig for å finne ei likesinnet..Så du er ikke alene om å være frustrert... Anonymkode: 3e3ad...114
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #6 Skrevet 18. oktober 2018 Samme problem her og er kvinne. Men orker ikke ons, så er vanskelig å få noe. Vil helst ha kjæreste og ikke ff, men hvis det drar lenge ut blir det kanskje til at jeg begynner å lete etter en ff da. Kjedelig å måtte være uten, men håper det skal blir bedre tider snart! Anonymkode: 3bba3...ece
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #7 Skrevet 18. oktober 2018 Haha 😂 jeg er ikke alene, er mange i samme båt! Takk for innspill folkens! ONS er utelukket, hvis det er noen lokale. da vil ryktene gå, og ff er utelukket da hører alle om det på bygda! 😆 Jeg håper på bedre tider...godt mulig at jeg rett og slett må "dempe" meg, altså kutte ned på kosestundene. Anonymkode: f32c9...423
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #8 Skrevet 18. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Haha 😂 jeg er ikke alene, er mange i samme båt! Takk for innspill folkens! ONS er utelukket, hvis det er noen lokale. da vil ryktene gå, og ff er utelukket da hører alle om det på bygda! 😆 Jeg håper på bedre tider...godt mulig at jeg rett og slett må "dempe" meg, altså kutte ned på kosestundene. Anonymkode: f32c9...423 Hilsen ts Anonymkode: f32c9...423
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå