fru Alving Skrevet 17. oktober 2018 #1 Skrevet 17. oktober 2018 Har lyst å ta med familien to små og to store(voksne) på en tur. Gjerne utlandet og gjerne litt varmere. Har ikke lyst på typisk sydentur. Har tenkt på London som aldri er feil, men ikke bestemt noe. Italia kanskje?
Gjest Overrasket Skrevet 18. oktober 2018 #2 Skrevet 18. oktober 2018 Påsken 2019 er sen, så sen som påsken kan være. Så London er kanskje ikke så dumt. Hvis du tenker Italia, så er vel april en nydelig måned, men i realiteten gjelder det hele middelhavet.
fru Alving Skrevet 18. oktober 2018 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2018 10 timer siden, Overrasket skrev: Påsken 2019 er sen, så sen som påsken kan være. Så London er kanskje ikke så dumt. Hvis du tenker Italia, så er vel april en nydelig måned, men i realiteten gjelder det hele middelhavet. Ja jeg vet den er sen så det gir jo mange muligheter. Minstebarnet er 6 så jeg vet ikke om London er det rette. Har lyst på både kultur og god mat og gjerne litt varmt også-tre ønsker på en gang!
Gjest Overrasket Skrevet 18. oktober 2018 #4 Skrevet 18. oktober 2018 1 minutt siden, fru Alving said: Ja jeg vet den er sen så det gir jo mange muligheter. Minstebarnet er 6 så jeg vet ikke om London er det rette. Har lyst på både kultur og god mat og gjerne litt varmt også-tre ønsker på en gang! Høres jo nesten ut som om Frankrike og Italia passer bedre.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #5 Skrevet 18. oktober 2018 Paris, Roma eller Barcelona. Kanskje Kroatia. Anonymkode: 153fe...d48 1
Gjest Kritt Skrevet 18. oktober 2018 #6 Skrevet 18. oktober 2018 (endret) Barcelona! Storbyen som har alt: flotte museer, moderne arkitektur, gamle kirker og annen gammel bebyggelse, nydelig mat, bra shopping, fantastisk vær og til og med strand midt i byen! Endret 18. oktober 2018 av Kritt
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 18. oktober 2018 #7 Skrevet 18. oktober 2018 Anbefaler Barcelona jeg også, en fantastisk by.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå