Gjest avmakt Skrevet 21. mars 2005 #1 Skrevet 21. mars 2005 Hei.Jeg er en kvinne i 40 årene som har vert gift i mange mange år.Mannen min er en del eldre enn meg.Han har et arbeid som gjør at han kommer i kontakt med veldig masse folk,av begge kjønn.Han er en "rotekopp",så på jobben hans har han alltid hatt masse lapper liggende med navn og telefonnummer til folk som han kommer i kontakt med.Jeg er skjelden på kontoret hans,men det hender.For mange år siden fant jeg et telefonnummer og et navn som av en eller annen grunn ga meg en dårlig magefølelse.Jeg spurte ham hvem det var,og han sa at han husket ikke.Magefølelsen min sa at han løy,jeg fant ut at det var en dame han hadde ringt til og truffet.Han måtte innrømme det til slutt,men sa det var ikke utroskap.Han har for noen mndr.siden hatt opprydning på kontoret sitt,tatt alle telefonlapper og skrevet opp i en telefonbok,som han bruker på jobben.Den hadde han med seg hjem,jeg lette etter noe i den og fant et nummer og et navn som ga meg dårlig magefølelse.Denne gangen sjekket jeg på nettet og fant en fremmed jente,som er under halvparten så gammel som ham,ja yngre enn våre barn.Adressen hennes var i en storby på østlandet,ca 10 mil fra der vi bor.Adresse boken har han tatt med seg på jobb igjen.Ja, jeg vil på en eller annen måte spørre ham hvem dette er,men skulle gjerne visst litt mer først,for å se om han er ærlig.Hvordan kan jeg finne ut mer om denne jenta uten at det virker rart?
nyibyen Skrevet 21. mars 2005 #3 Skrevet 21. mars 2005 Har du noen spesiell grunn til å mistenke utroskap, bortsett fra lappene? Hvis ikke ville jeg råde deg til å la være å se etter spor, man finner ALLTID noe som gjør en mistenksom, selv om det kanskje er bare noe jobbrelatert. Da blir det nesten som en besettelse til slutt, og skadelig for deg selv og forholdet.
Gjest Bergerac Skrevet 21. mars 2005 #4 Skrevet 21. mars 2005 10 mil unna? Da er det jo ikke så vanskelig å oppdage hvis han må "jobbe overtid" en dag, bare følg meg på kilometerstanden i bilen det, 200 km ekstra så vet du jo hvor han har vært.....
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2005 #6 Skrevet 21. mars 2005 Jeg synes grunnlaget ditt er litt tynt. Ikke noe er vel mer naturlig enn å ha navn og telefonnummer til folk i en telefonbok? Skal du sjekke ALLE numrene i boken? Vet ikke hva slags jobb han har, men at f.eks. kunde er 22 år er vel ikke usannsynlig? Viss han har gulet ut nummeret eller noe, er det kanskje en viktig kunde? De fleste har vel både venner og kunder av begge kjønn? Skjønner ikke hvorfor du mistenker akkurat denne jenta...
Gjest avmakt Skrevet 21. mars 2005 #7 Skrevet 21. mars 2005 Takk for svar.Jeg har tenkt og tenkt hvorfor jeg har denne følelsen overfor denne personen og min mann.Plutselig forstår jeg hvorfor.2 ganger i løpet av det siste halve året,kan jeg huske at vi har hatt en diskusjon,om unge jenter og eldre menn.Jeg vet med meg selv at da jeg var ung,kunne jeg aldri tenkt meg å hatt et forhold til en mann som var eldre enn min far,Min mann påstår bastant at der er mange unge jenter som kan tenke seg det,og de er veldig pågående.Jeg mener jeg spurte om han hadde erfaring med dette selv,og han sa ialfall ikke nei.Vet at hvis jeg hadde begynt å spørre ham,hadde han ikke sagt noe,så samtalen om dette ble avsluttet.Denne jenta bor ca.10 mil fra oss ja,men min mann reiser litt,og er i denne byen noen ganger i jobbsammenheng.
Gjest Gitte Skrevet 21. mars 2005 #8 Skrevet 21. mars 2005 du sa jo selv han var i en jobb som gjør at han treffer mange mennesker av begge kjønn... det er ikke mulig at dette faktisk er noe fra jobben da? siden hun bor i den byen, og han jobber litt i den byen av og til? selv om hun er 22 er det jo mulig at hun faktisk jobber, og kjenner han i den sammenheng... konfronter han med det istedet for å snoke rundt og sjekke km-standen på bilen...
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2005 #9 Skrevet 21. mars 2005 Er det noe rart det blir krig i verden, sier nå jeg...
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 22. mars 2005 #10 Skrevet 22. mars 2005 Er det noe rart det blir krig i verden' date=' sier nå jeg...[/quote']
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå