Gå til innhold

Så missfornøyd med underlivet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ganske fornøyd med kropp ellers selvom jeg har både mage og pupper som henger litt, men underlivet det blir det værste. Jeg mener veldig lange kjønnslepper som tyter ut og henger seg fast i toalettpapir osv. Så deppa for at det ser sånn ut. Flere som har det sånn? Hindrer dette sexuelt med partner? Redd han hadde fått sjokk. Singel. 

Anonymkode: c94f3...336

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er du så opptatt av hvordan underlivet ser ut? Tror de færreste menn bryr seg. Er det en "knapp" man kan kose med og et høl til å stikke pikken i, så tror jeg de fleste menn er fornøyde. Litt flåsete sagt. Poenget mitt er at det er ikke utseende der nede som har fokus. 

• Liker 9
Skrevet

Jeg har det samme problemet. Langt og slafsete. Har ukentlig sex, han har ikke sagt noe, så jeg håper han driter i det.

Anonymkode: 6eb9f...486

Skrevet

fitte er fitte

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har det samme problemet. Langt og slafsete. Har ukentlig sex, han har ikke sagt noe, så jeg håper han driter i det.

Dette var godt å lese. Takk. 😊

Godt å høre at det er flere som har det sånn. Langt og slafsete er rett beskrivelse her. Føler meg som eneste. 

Skrevet
2 minutter siden, abc123detvardet skrev:

fitte er fitte

9 minutter siden, petterm skrev:

Hvorfor er du så opptatt av hvordan underlivet ser ut? Tror de færreste menn bryr seg. Er det en "knapp" man kan kose med og et høl til å stikke pikken i, så tror jeg de fleste menn er fornøyde. Litt flåsete sagt. Poenget mitt er at det er ikke utseende der nede som har fokus. 

Det er vel mye pga man føler seg sårbar i en sånn setting og da blir det ikke bedre når man føler sånn. Med slikking, fingring osv. 

Skrevet

Jeg var sånn før, virkelig hatet underlivet mitt. Det var langt og slafsete som ab sa. Jeg valgte å operere, og er fornøyd med det. Jeg blir nok aldri komfortabel med underlivet mitt, da mye sitter i hodet, men nå kan jeg hvertfall ha sex uten å gjemme meg under dyna i bekmørket. 

Anonymkode: 372b9...84e

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var sånn før, virkelig hatet underlivet mitt. Det var langt og slafsete som ab sa. Jeg valgte å operere, og er fornøyd med det. Jeg blir nok aldri komfortabel med underlivet mitt, da mye sitter i hodet, men nå kan jeg hvertfall ha sex uten å gjemme meg under dyna i bekmørket. 

Anonymkode: 372b9...84e

Var det ikke vondt og dyrt evt? 

Skjønner hva du mener. Blir til at man gjerne får litt hemninger pga det selvom prøver å ikke gå det. Og liker ikke å være naken. Med truse på alt flott. 

Skrevet

Jeg synes man skal lære seg å være glad i underlivet sitt, langt og slafsete eller ei. Jeg har hatt drøye komplekser for det hele livet, men ingen av mennene jeg har hatt sex med har sagt noe, så det har hjulpet. Nå føler jeg meg bare som en kvinne. En helt vanlig kvinne. Forhåpentligvis kan man føle seg bra som man er uten andres bekreftelse også. Om en mann noensinne kommenterer underlivet mitt på en negativ måte er det tvert takk og farvel, men det er så usannsynlig at det skjer at jeg ikke helt klarer å forestille meg hvordan det føles. 

• Liker 5
Skrevet

Uff, er meget misfornøyd. Men har født flere barn uten problemer så det har vel gjort jobben sin.. Mannen har ikke sagt noe om utseende der nede så jeg lever vel fint med det egentlig.

Anonymkode: f0cf8...6d8

Skrevet

Jeg forstår deg godt! Jeg hadde der før, og det plaget meg veldig. Ikke bare pga hvordan det så ut, men det gjorde vondt å gå med «normale» truser og å sykle. Var sår nedentil omtrent hele tiden. Valgte derfor å operere de mindre. De er der jo fremdeles, men nå gjør det ikke vondt lenger.

Det er garantert kun du som tenker på det, og ingen andre! Det er helt normalt, jeg tror selv ikke jeg hadde opererer meg hvis det ikke ga meg fysiske plager.

Anbefaler deg å søke etter bilder av kvinners underliv. Husker jeg så en artikkel med bilder av 100 avtrykk av helt normale underliv, og alle så ulike ut. Mange hadde større kjønnslepper, så det er ingen fasit på det. Det er helt normalt! 😊 

Anonymkode: 36d9b...191

Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ganske fornøyd med kropp ellers selvom jeg har både mage og pupper som henger litt, men underlivet det blir det værste. Jeg mener veldig lange kjønnslepper som tyter ut og henger seg fast i toalettpapir osv. Så deppa for at det ser sånn ut. Flere som har det sånn? Hindrer dette sexuelt med partner? Redd han hadde fått sjokk. Singel. 

Du er helt normal. Problemet ligger i hodet ditt.

• Liker 1
Skrevet

Du er fornøyd med deg selv, men synes ikke underlivet ditt er pent??? Jeg tror du må gå litt i deg selv, dvs myyye i deg selv.

Jeg er voksen og har aldri,aldri vurdert underlivet mitt utfra utseende, det har faktisk aldri streifet meg.  Jeg har aldri tenkt over at det finnes et slags perfekt underliv...

Jeg ser ut som en kvinne, jeg tror ingen menn bryr seg så hardt om et såkalt perfekt underliv. 

Anonymkode: 49270...951

• Liker 6
Skrevet

Forstår deg godt. Det kan føles sjenerende, men tenk heller litt over hvorfor du tenker at ditt underliv er annerledes og mindre vakkert enn andres? For kildene til tankene dine er mest sannsynlig ikke verken realistisk eller nyansert. 

Jeg tenker ofte over mitt eget da jeg også har litt ekstra å gå på, om man kan si det slik. Blir ofte sår som en annen nevnte over. Fått gnagsår under samleie også, uansett hvor fuktig det har vært, noe som virkelig ikke er digg. 

Men greia er at ditt underliv er like normalt og fint som de med helt usynlig kjønnslepper! 

Anonymkode: 39a3e...e75

• Liker 1
Skrevet

Har forresten også fått høre det fra flere menn at de foretrekker Det! Og så er det jo noen som ikke gjør det. Men de aller aller aller fleste vil da ikke bry seg, og har nok sett mange forskjellige dåser, og er like fornøyd! Bare den funker og er frisk så er vel de fleste fornøyd. 

Er jo som med peniser, de kommer i alle størrelser og fasonger. Men så lenge den er frisk og funker, spiller det jo ingen rolle 

Anonymkode: 39a3e...e75

• Liker 5
Skrevet (endret)

Innlegget er ryddet for kontaktannonse.

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syntes du skal være stolt av dine lange kjønnslepper, det er så utrolig sexy.

Endret av Elaine Marley
Skrevet

Som mann må jeg bare si at det kunne ikke brydd meg mindre om de er lange eller korte. 

Men om jeg måtte velge hadde jeg gått for lange. De er så deilige å slikke.

Anonymkode: b6f8d...cd0

• Liker 1
Skrevet

Takker for svar. 😊

Føles litt bedre. 

Skrevet

Rart hvordan kvinner er så usikre på underlivet sitt, men fint kan fortelle hvordan mannens kjønnsorgan skal se ut å være.🤔 Ts ingen underliv er like, og det burde være på tide å slutte å si hva som er et fint kvinnelig underliv eller ikke. Alt kommer ann på preferanser hos individet.

Anonymkode: 44678...29f

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rart hvordan kvinner er så usikre på underlivet sitt, men fint kan fortelle hvordan mannens kjønnsorgan skal se ut å være.🤔 Ts ingen underliv er like, og det burde være på tide å slutte å si hva som er et fint kvinnelig underliv eller ikke. Alt kommer ann på preferanser hos individet.

Anonymkode: 44678...29f

Er gjerne ikke de samme som sier det. Men er det utseende de sier det om? 

Men som du sier preferanser som du sier er vel begge veier på mann og dame. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...