Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2005 #1 Skrevet 21. mars 2005 Dette høres sikkert teit ut for mange av dere, men here I go: Well, det ser ut som jeg får meg type i nærmeste framtid, men jeg har absolutt ingen erfaring. Så, hvordan kysse bra??? Hvordan gjøre det første gangen? Kysser man bare den øverste, eller nederste leppa? Hvordan utføre tungekyss på beste måte? Jeg er litt nervøs.. Håper på svar
Gjest K-I-S-S Skrevet 21. mars 2005 #2 Skrevet 21. mars 2005 Dette høres sikkert teit ut for mange av dere, men here I go: Well, det ser ut som jeg får meg type i nærmeste framtid, men jeg har absolutt ingen erfaring. Så, hvordan kysse bra??? Hvordan gjøre det første gangen? Kysser man bare den øverste, eller nederste leppa? Hvordan utføre tungekyss på beste måte? Jeg er litt nervøs.. Håper på svar Sørg for å være mykest mulig i leppene, ikke klin for mye utover med spytt når du blir ivrig, la han styre litt av tungebevegelsen og styr litt selv. Ikke tenk på hvordan du ser ut, bare hengi deg og gjør det som er godt. Da blir det bra! På første kyss så er sikkert han minst like nervøs som deg....
Gjest skindeep Skrevet 21. mars 2005 #3 Skrevet 21. mars 2005 Gjør det som faller deg mest naturlig, da blir det også best. 1
Gjest GreenSky Skrevet 21. mars 2005 #4 Skrevet 21. mars 2005 Du kan tørrtrene på deg selv ved å legge håndbaken mot leppene (du er ganske følsom der) og se hva som føles godt. 1
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2005 #6 Skrevet 21. mars 2005 Lite tips: Leppene er mer følsomme enn munnhule og mandlene. Ikke noe poeng å kjøre tunga helt ned i drøvelen hans. Noen liker dype kyss, men ingenting slår et drøss av små leppekyss - oppe og nede.
Gjest Tone Skrevet 29. september 2010 #7 Skrevet 29. september 2010 Dette høres sikkert teit ut for mange av dere, men here I go: Well, det ser ut som jeg får meg type i nærmeste framtid, men jeg har absolutt ingen erfaring. Så, hvordan kysse bra??? Hvordan gjøre det første gangen? Kysser man bare den øverste, eller nederste leppa? Hvordan utføre tungekyss på beste måte? Jeg er litt nervøs.. Håper på svar Hey! et tips: begynn å kysse vanlig først men etter noen ganger kan du begynne med klininga du kan bare kysse han mange ganger som du pleier når du har kysset han så tar du tungen in i munnen hans og og ut igjen sånn holder dere på du burde glede deg, er utrolig koselig <3
Gjest BabyBlue Skrevet 29. september 2010 #8 Skrevet 29. september 2010 Ikke forsøk å stappe tunga ned i halsen hans, og ikke la det bli for vått... det blir bare ulekkert... øv deg på en tomat ( ) eller spør en usedvanlig grei venninne om hjelp? Det er ikke så lett å forklare hvordan man skal kysse, men for de fleste kommer det bare naturlig
LitaPia Skrevet 29. september 2010 #9 Skrevet 29. september 2010 som noen andre sa over her, øv på håndbaken din
Fanta Exotic Skrevet 29. september 2010 #10 Skrevet 29. september 2010 De første gangene jeg kyssa syns jeg det var kjempeekkelt, ble helt kvalm og følte jeg skulle spy! Hvis du føler det sånn, så ikke fortvil;) Det blir bedre etterhvert;) Nå elsker jeg å kysse :rødme:
Gjest codeman Skrevet 29. september 2010 #11 Skrevet 29. september 2010 Tråden er 5 år gammel. Hvis ikke trådstarter ikke har lært å kysse enda så er det i grunn bare til å gi opp. 5
Gjest Emma Skrevet 8. november 2010 #13 Skrevet 8. november 2010 Lite tips: Leppene er mer følsomme enn munnhule og mandlene. Ikke noe poeng å kjøre tunga helt ned i drøvelen hans. Noen liker dype kyss, men ingenting slår et drøss av små leppekyss - oppe og nede. Skal man kysse personen oppe eller nede? Forvirret
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2011 #14 Skrevet 19. januar 2011 Skal man kysse personen oppe eller nede? Forvirret Det kan du vel velge sånn som du vil? ;p
Kamikatze Skrevet 19. januar 2011 #15 Skrevet 19. januar 2011 Ikke forsøk å stappe tunga ned i halsen hans, og ikke la det bli for vått... det blir bare ulekkert... øv deg på en tomat ( ) eller spør en usedvanlig grei venninne om hjelp? Tøv! Hvordan skal du hindre ham i å stikke av, hvis ikke du får tunga dypt nok til å knyte den fast i drøvelen hans?
Gjest Emsi Skrevet 9. februar 2012 #16 Skrevet 9. februar 2012 Hvor ligger håndbaken og hva er det ? hehe, følte meg litt dum nå..
RoH Skrevet 9. februar 2012 #17 Skrevet 9. februar 2012 Når tunga treffer håndbakken fra innsiden er du akkurat passe intens.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #18 Skrevet 9. februar 2012 Tråden ble startet for syv år siden!!!
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2012 #19 Skrevet 9. februar 2012 Tråden ble startet for syv år siden!!! men er fortsatt like aktuell i dag
Gjest Anonym Skrevet 20. juli 2012 #20 Skrevet 20. juli 2012 Kysse= søt.rart, deglig og vått. Lykke til har heler aldri kyssa Hehe er 16 sjøl
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå