Gå til innhold

Jeg er så redd for at en mann ikke vil klare å tenne på meg når vi har vært sammen litt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dårlig erfaring fra eksen som var mer interessert i å lese bok enn å ha sex med meg. Er så redd jeg ikke tenner en mann. Hva mister dere menn tenninga av eller hva gir dere mer lyst?

Anonymkode: 13de1...21e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nesten umulig å svare på siden smaken e som baken osv..hva som tenner oss menn er forskjell fra mann til mann, alt fra utseende til personlighet og oppførsel osv..du må nesten ta det som det kommer og heller ta lærdom underveis🙂

Skrevet

Variasjon er viktig. Du trenger ikke være helt vill, men ha i tankene: "Begynner dette å bli vanedannig?"

Lær deg trekkene til din partner og se om partneren din gnistrer og blir hemningsløs. Det er ikke nødvendig å få din partner helt vill hver gang, men er viktig å overraske i ny og ne. Her kreves det selvtillit selvfølgelig, men les deg opp på forskjellige måter å forføre mannen din i hjemmet.

Noe som ikke skal gjøres hver dag etter min mening, men av og til er å pirre mannen din iløpet av en hel dag, så han virkelig håper det skjer noe når han kommer hjem. Da må du selvfølgelig ikke miste gnisten, for det er skikkelig nedtur, hehe.

TLDR: Variasjon og overraskelser. Trenger ikke være stort, men ikke la sex bli vanedannig eller pliktig. 

Have fun 😄

Anonymkode: f5786...10a

Gjest fitteslikker
Skrevet

Tror ikke det er noe galt med deg. 
Problemet var bare at behovet ditt å hans er forskjellig. Du har stor appetitt, han liten.
Forslaget mitt er, at du istedenfor å lete etter en partner på « vanlig» måte, setter opp en profil på en seriøs erotisk dating side, ( ikke tinder) eksempel vis Cupido Club. Skriv noen velvalgte ord om deg selv, både hvordan du er sosialt, og hvilke seksuelle behov du har. Prat med flere der inne, ta de obligatoriske kaffemøtene, bli litt nærmere kjent med et par tre stykker velg (i fellesskap med han) en å vips så er dere i mål. Erfaring viser  fungere sexen bra, er sjansene for at resten av samlivet også fungerer god større.      

Skrevet
På 17.10.2018 den 23.30, AnonymBruker skrev:

Har dårlig erfaring fra eksen som var mer interessert i å lese bok enn å ha sex med meg. Er så redd jeg ikke tenner en mann. Hva mister dere menn tenninga av eller hva gir dere mer lyst?

Anonymkode: 13de1...21e

Jeg mister tenninga av dårlig selvtillit. Noe du sannsynligvis ikke trenger å ha.

Skrevet
3 timer siden, Mr. Kilmister skrev:

Jeg mister tenninga av dårlig selvtillit. Noe du sannsynligvis ikke trenger å ha.

Helt enig så jobb litt med det. Kle deg fikst og prøv å være litt utadvent. Min bedre halvdel har blomstret de siste årene og er blitt tryggere på seg selv. Det merkes også på hennes kontakt med folk vi møter. Aldri tent mer på henne enn nå, over 35 års samliv til tross. Lykke til. La ikke dårlig erfaring med eks-en holde deg tilbake. Det finnes mange her ute som vil sette pris på deg. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...