nyibyen Skrevet 21. mars 2005 #1 Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg skal male i min nye leilighet - og har lyst til å male kjøkkenet i knallfarger... men vil gjerne se om det "går an" eller om det bare blir stygt. Finnes det ikke nettsider (som fargehandlere har, eller interiørbutikker el.l.) der du kan male et "virtuelt" rom i valgfri farger slik at du kan se omtrent hvordan det blir? Noen som vet...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 21. mars 2005 #2 Del Skrevet 21. mars 2005 Har sittet og rotet rundt med det i mange dager nå. http://www.jotun.no/ har et bra program. Bare trykk på FargeVelger. Masse farger å velge imellom der (hvis du trykker Skift palett). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyibyen Skrevet 22. mars 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 22. mars 2005 Tusen takk, akkurat det jeg trengte!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 22. mars 2005 #4 Del Skrevet 22. mars 2005 Ingen årsak! Ser etter farger og sånt til ny leilighet jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 24. mars 2005 #5 Del Skrevet 24. mars 2005 jotun sine sider er veldig bra men husk på at fargene ikke blir helt sånn da.. hadde en kunde på dete-hadde prøvd på internett så malt hjemme i stua og det ble ikke sånn han hadde tenkt... trur jeg krangla med han i en halvtime jeg...og da prøvde jeg å si til han at man aldri kan angi riktig farge på dataen på grunn av feil lys, ei heller på disse små farge-lappene... fargene kan til og med variere fra glans til glans.. men ved å bruke den siden vil du i allefall få et vist inntrykk da! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå