AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #1 Skrevet 17. oktober 2018 Jeg elsker barn. Kunne tenkt meg en hel flokk, men skjønner selv det ikke er lurt. Nå har mannen min endelig uttrykt ønske om nummer tre. Vi har fått de to første veldig tett og de er enda ganske små. Dere som har tre eller flere: Kan det være lurt med litt mer tid mellom? Det er også stor mulighet for tvillinger da jeg allerede i to foregående svangerskap ble gravid med tvillinger, men har mistet en av to begge ganger. Mine to er ganske sjalu av seg og veldig avhengig av meg, derfor tenker jeg de kanskje bør være litt mer selvstendig. Anonymkode: 30a62...c97
atropos Skrevet 17. oktober 2018 #2 Skrevet 17. oktober 2018 Jeg har tre innenfor et spenn på fem år, og angrer ikke på det. Jeg synes det er fint at den eldste kan leke med den yngste uten at den eldste må ta veldig hensyn. De vil også ha ganske like interesser oppover. Så lenge du og mannen din kjenner at dere kan klare de første åra uten å gå på veggen, så er det bare å kjøre på.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #3 Skrevet 17. oktober 2018 Hvor gamle er barna nå da? Jeg har to og er fornøyd med det. Sikkert fint med tre barn også. Anonymkode: 7f7bc...468
Arkana Skrevet 17. oktober 2018 #4 Skrevet 17. oktober 2018 Vi har fikk tre barn på fire år og ville valgt det samme om igjen. Synes det har vært omtrent utelukkende fordeler med tette barn. Det er så fint når de er nær i alder og de har stor glede av hverandre. Hvilken avstand som er best for dere må dere nesten finne ut av selv, her er det ingen fasit.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #5 Skrevet 19. oktober 2018 Vi har tre barn på fem år. Det er tre år mellom to av dem og to år mellom de to andre. Min erfaring er at det er lettere de to første årene når det er litt større aldersforskjell, men de leker bedre sammen når de er tettere i alder. Både fordeler og ulemper med begge deler altså. De første årene med de to tette var ganske strevsomme, men når de ble eldre, var det lettere å finne felles aktiviteter for dem og de kunne leke sammen og leke med felles venner. Anonymkode: 6c836...5e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå