AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #1 Del Skrevet 17. oktober 2018 Skal be noen andre å kjøpe inn, så, er det bare Santa Maria som er glutenfri? Hva med de billige utgavene, Coop sin eks? Old eller paso? Anonymkode: 0b39a...9ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #2 Del Skrevet 17. oktober 2018 De aller fleste er glutenfrie. Anonymkode: 45ee2...ee0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #3 Del Skrevet 17. oktober 2018 First Price! Anonymkode: f4ae1...b25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #4 Del Skrevet 17. oktober 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: De aller fleste er glutenfrie Det er jo supert, takk for svar! Vet du om noen som ikke er? Vet Coop hadde et som inneholdt gluten for en 6, 7 år siden, men har ikke sjekket på lenge. Anonymkode: 0b39a...9ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #5 Del Skrevet 17. oktober 2018 Det du lager selv! Anonymkode: ac6cc...2bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #6 Del Skrevet 17. oktober 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det du lager selv! Ja, hjemme gjør jeg det, men ikke særlig å pålegge andre Poenget er at barnet(snart ungdom) skal på overnatting i helgen, å taco er jo en fin helgekos som ikke krever spesialprodukter. så har tipset om det. Skal prøve å blande meg minst mulig, men lurte på om jeg måtte anbefale et spesielt krydder eller om jeg skal la vertene finne ut av det selv. Anonymkode: 0b39a...9ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chiki Skrevet 18. oktober 2018 #7 Del Skrevet 18. oktober 2018 Alle untatt xtra (den hvite og blå) sin er glutenfri etter hva jeg har sett:) vi pleier å bruke coop sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #8 Del Skrevet 18. oktober 2018 Jeg reagerer på alle unntatt Old El Paso og First Price. Anonymkode: 99c6b...43e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå