AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #1 Skrevet 17. oktober 2018 Hvis dere har hatt sex med en jente og det var bra, hender det at dere tenker på det i dagene/ukene etterpå da? Og kanskje fantaserer om det? Anonymkode: 58783...85a 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #2 Skrevet 17. oktober 2018 Nå har ikke jeg hatt sex med andre enn kona på et par tiår. Hatt 3 før henne, og husker såvidt hvem de er - så nei haha. Eneste jeg tenker på seksuelt er kona. Anonymkode: b834b...d5b 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #3 Skrevet 17. oktober 2018 Eksen hadde en fantastisk rund og blek rumpe. Runker til minnene om den i ny og ne. Anonymkode: 67fdd...4a4 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #4 Skrevet 17. oktober 2018 Tenker bare på sex i positiv forstand med min nåværende kone. Når jeg tenker på sex med eksen tenker jeg at det var keitete og kjedelig: det var ikke før jeg møtte kona mi at jeg lærte hva god sex virkelig er. Anonymkode: 11edd...644 3
Gjest Overrasket Skrevet 17. oktober 2018 #5 Skrevet 17. oktober 2018 Ja, det er en person som jeg husker, og det er mange år senere, ikke bare uker.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #7 Skrevet 17. oktober 2018 Har nylig truffet ei som jeg har fantastisk sex med, minner om dette kommer plutselig snikende uten at det var planlagt og så har jeg plutselig en hard en på jobb, i bilen eller i badekaret. Men kan også dra frem noen minner fra runkebanken fra lengre tilbake i tid i nøden ja, da er det "scener" som var litt ekstraordinære fra langt tilbake i tid jeg husker. Anonymkode: 15165...74f 3
Slarti Skrevet 17. oktober 2018 #8 Skrevet 17. oktober 2018 Faktisk ja. har et par som jeg ikke klarer å glemme. men ikke noe jeg tenker på hver dag. Men det er ikke alle som man husker resten av livet. Andre husker man resten av livet.
Måbarefåsiat... Skrevet 17. oktober 2018 #9 Skrevet 17. oktober 2018 Jeg er dame, men svarer likevel. Jeg har hatt noen fabelaktige opplevelser og de tenker jeg nok av og til på. Selv om jeg er lykkelig gift, altså 😉 1
Bubo Skrevet 17. oktober 2018 #10 Skrevet 17. oktober 2018 Ja de aller beste opplevelsene med noen ekser husker jeg flere år etterpå. Men ikke sånn at jeg tenker på de hver dag.😊
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #11 Skrevet 17. oktober 2018 Kun hvis der var noe utenom det vanlige. Var sammen med en meksikaner engang som så vidt var 1.60 cm men for en fantastisk elsker! Ble helt skjelven i kroppen. Anonymkode: bd088...e2a
Ardenus Skrevet 17. oktober 2018 #12 Skrevet 17. oktober 2018 Når jeg er singel ja, i forhold så trengs det ikke
Gjest Noenlundelikefremt Skrevet 17. oktober 2018 #13 Skrevet 17. oktober 2018 Har tre tidligere partnere som jeg stadig vender tilbake til i tankene. Én fordi hun er kjendis og dukker opp i mange sammenhenger. De to andre har brent seg fast på grunn av bra sex og utrolig seksuell kjemi.
Noska72 Skrevet 17. oktober 2018 #14 Skrevet 17. oktober 2018 Selvsagt, det gjør vel både menn og kvinner🙂 e vel ganske så naturlig at gode opplevelser popper opp i hodet da🙂
Prøver18 Skrevet 17. oktober 2018 #15 Skrevet 17. oktober 2018 Jeg er dame, og tenker ikke på tidligere sexhendelser og tenker noe positivt. Når jeg tenker på sex nå, så tenker jeg automatisk på samboer. Tenner så mye på han og synes han er den deiligste jeg har hatt. Vi har fantastisk sex. Jeg har derimot blitt kontaktet av ALLE jeg har hatt sex med, hvor de har hatt ønske om å gjenta
Gjest UngMann1986 Skrevet 17. oktober 2018 #16 Skrevet 17. oktober 2018 Ja, men det går litt i perioder. Noen ganger tenker jeg mye tilbake på tidligere sexpartnere. Fantaserer om å oppleve det samme igjen, osv.
FrankDrebin Skrevet 17. oktober 2018 #17 Skrevet 17. oktober 2018 Det forekommer, helt klart. Skal ikke nekte for det.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #18 Skrevet 17. oktober 2018 Ja, det gjør de. Hilsen hun som får meldinger om det eller blir fortalt det opptil flere år etterpå. Noen husker jo detaljer fra lenge siden som det var i går og som jeg helt har glemt, tydelig noe de har gjemt på i runkearkivet og spilt av en del ganger. Selv så tenker jeg på god sex i dager og uker etterpå. Jeg onanerer fremdeles til tanken om en jeg lå med for nesten to måneder siden. Men han er også en jeg fremdeles er kåt på og flørter litt med og nok kommer til å ha sex med igjen, jeg må nok være tent på personen for at det skal gi meg noe. Er den seksuelle følelsen for personen dødd ut så kan jeg tenke at vi hadde jammen bra sex hvis tanken skulle sneie innom han av den ene eller andre grunnen, men jeg blir ikke kåt av å tenke på det liksom. Den jeg er kåt på akkurat da dytter alle andre rett ut av runkearkivet, alltid. Er jeg ikke kåt på noen spesielle så retter ikke fantasiene mine seg mot noen spesielle heller. Anonymkode: 162af...07d 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #19 Skrevet 17. oktober 2018 Klart. Noe ekser har man jo hatt sex med 1000-vis av ganger. Skal noe til å faktisk glemme alt det. Anonymkode: 1323f...0c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå