Gjest Hei der Skrevet 17. oktober 2018 #2 Skrevet 17. oktober 2018 3 minutter siden, Zenhouse skrev: Noen som kan tipse meg? Se på charterfeber så får du et lite innblikk
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #3 Skrevet 17. oktober 2018 16 minutter siden, Zenhouse skrev: Noen som kan tipse meg? Smaken er som baken, den er delt. Noen liker best Amadores, andre synes Puerto Rico har den beste stranden. Min mening er at Canteras stranden i Las Palmas er den beste. Anonymkode: 2c152...204 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #4 Skrevet 18. oktober 2018 Vi reiste rundt med leiebil og prøvde flere strender. I min mening var "vår" strand den beste. Maspalomas/Meloneras. Vi bodde i Meloneras. Der var det en kjempelang strand (strekte seg helt til Las Palmas), med fin ørkensand, sand som visstnok var blåst over fra Afrika. Vi klartet også opp i sanddynene, eksotisk og fint, og ikke så fullt pga at stranden var enormt lang. Puerto Rico-stranden var helt OK, men veldig liten, og folk lå tettpakket som sild i tønne på stranda. Lettere tilgang til parkeringsplasser rett ved, og iskiosker og så videre. Anonymkode: f9532...d53 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #5 Skrevet 18. oktober 2018 https://no.tripadvisor.com/Attractions-g187471-Activities-c61-t52-Gran_Canaria_Canary_Islands.html Anonymkode: 6e519...bb4
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #6 Skrevet 18. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Vi reiste rundt med leiebil og prøvde flere strender. I min mening var "vår" strand den beste. Maspalomas/Meloneras. Vi bodde i Meloneras. Der var det en kjempelang strand (strekte seg helt til Las Palmas), med fin ørkensand, sand som visstnok var blåst over fra Afrika. Vi klartet også opp i sanddynene, eksotisk og fint, og ikke så fullt pga at stranden var enormt lang. Puerto Rico-stranden var helt OK, men veldig liten, og folk lå tettpakket som sild i tønne på stranda. Lettere tilgang til parkeringsplasser rett ved, og iskiosker og så videre. Anonymkode: f9532...d53 Helt klart Maspalomas/Meloneras! Der er det et område hvor man kan være naken. Nærmest vannet går det mange mennesker forbi. Der spilles det volleball m.m. Hvis man ønsker seg mer privatliv kan man trekke lenger tilbake i sandynene. Der kan man finne mange private groper å være alene. Der er det også noen steinsirkler som man kan ligge usjenert inni. Anonymkode: 0e27e...610 2
Joni123 Skrevet 18. oktober 2018 #7 Skrevet 18. oktober 2018 Synes Amadores stranden er best jeg. Vi har vært på flere på øya. 2
tirben Skrevet 25. oktober 2018 #8 Skrevet 25. oktober 2018 Maspalomas/ Meloneras er uten tvil best! Puerto Rico må vel være den verste? Det ligger man som sild i tønne. På Maspalomas er det god plass og man kan finne helt usjenerte plasser. 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #9 Skrevet 25. oktober 2018 Den i puerto rico er dritstygg ihvertfall. Grumsete vann, møtk sand og masse folk. Generelt sett så er turistplassene på granca ganske stygge. Anonymkode: 22a61...5f3 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #12 Skrevet 27. oktober 2018 På 18.10.2018 den 11.27, AnonymBruker skrev: Vi reiste rundt med leiebil og prøvde flere strender. I min mening var "vår" strand den beste. Maspalomas/Meloneras. Vi bodde i Meloneras. Der var det en kjempelang strand (strekte seg helt til Las Palmas), med fin ørkensand, sand som visstnok var blåst over fra Afrika. Vi klartet også opp i sanddynene, eksotisk og fint, og ikke så fullt pga at stranden var enormt lang. Puerto Rico-stranden var helt OK, men veldig liten, og folk lå tettpakket som sild i tønne på stranda. Lettere tilgang til parkeringsplasser rett ved, og iskiosker og så videre. Anonymkode: f9532...d53 Nei dette er bare tull. Strendene på sydsiden strekker seg ikke opp til Las Palmas Anonymkode: 8ee66...ebb 5
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #13 Skrevet 27. oktober 2018 Finest er nok Maspalomas, direkte breathtaking med sin lengde og ørkensand, litt mye bølger og vind dessverre. Der er det også store områder hvor du kan sole deg naken, det synes i hvert fall vi er fint. Anonymkode: ef3dd...d65 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #14 Skrevet 27. oktober 2018 På 25.10.2018 den 12.08, AnonymBruker skrev: Den i puerto rico er dritstygg ihvertfall. Grumsete vann, møtk sand og masse folk. Generelt sett så er turistplassene på granca ganske stygge. Anonymkode: 22a61...5f3 Turiststrendene er de aller fineste, og turistplassene på GC er mye finere enn feks Kroatia og Italia. Anonymkode: ef3dd...d65
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #15 Skrevet 27. oktober 2018 Lyngstranden i Patalavaca, ved Anfi Del Mar er en veldig fin strand, men litt liten. Amadores er også ren og ryddig, fin for familier. Anonymkode: ef3dd...d65 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå