Gå til innhold

Har du eller din partner kjøpt sex?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Måtte til tider bestikke exen min med en 10 pakning prince for han var så lat med sexen, det funket da, men :-? Var jo helt feil ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Måtte til tider bestikke exen min med en 10 pakning prince for han var så lat med sexen' date=' det funket da, men :-? Var jo helt feil ;p[/quote']

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hmmm, vet ikke om jeg tør sende samboer på den gutteturen til Tyskland likevel...

Herre jemini, jeg skjønner at ting kan skje - men jeg ville følt meg så utrolig ydmyket om samboer hadde kjøpt seksuelle tjenester mens vi var sammen. Jeg utstår nesten ikke tanken! Likevel innser jeg at det ofte ikke ligger no' mer i det enn en rådrift og ikke varige følelser for et "sexobjekt". Hvis han hadde fortalt meg om en slik handel tror jeg det første jeg ville spurt om var om det var beskyttet sex! :wink: og så fikk han komme med en skikkelig forklaring (sann eller usann).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er mye utroskap på utenlandsjobbing. Min samboer har jobbet i Afrika noen ganger, og det er mye utroskap.. Jeg fatter det ikke og blir forbannna av å tenke på det. Jeg hadde selvsagt ikke godttatt kjøp av sex eller sex med andre i det hele tatt mens vi er i et forhold. Før vi ble sammen - det hadde nok kommet an på om det var et teit engangstilfelle i utlandet eller om det var skjedd flere ganger. Uansett hadde tanken bydd meg imot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det jeg har sett av menn i Utlandet hadde jeg ikke forestilt meg før. Nå trenger man ikke dra langt.

i oslo er det ulovlige bordeller. Luxusprostutierte.

der stikker menn innom i luncpausen sin. Så det er ikke bare de som bor i usle gårder og trakter på Karl Johan.

På bordell koster et vanlig amleie 1000-1500 kr.

Et av mine søsken kjører taxi i Oslo.

Ofte kjøring til den adressen. og de kommer kjørende dit selv. med barnesete i bilen osv....

Mye gressenkemenn som benytter tilbudet i helgene.

hørte en helg kostet mellom 5000 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...