Gjest Anonymous Skrevet 22. mars 2005 #21 Del Skrevet 22. mars 2005 Ja, men da kommer vi til setningen min. Hadde begynt å lure på hva det varmed fyren som ikke greide få seg noe på vanlig måte. De som vil ha ons, de greier det, om de ikke er grtise-stygge, eller dumme/slemme. Hvordan kan det å knulle ei hore som sikkert bare vemmes av deg, tenker på andre ting og håper du blir feridg snart være noe bra? Er det ikke da bedre å runke? Gå til massør for å få kroppskontakt, eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mars 2005 #22 Del Skrevet 22. mars 2005 Christer, du er ikke helt god er du vel? Du mener at å være slem tiltrekker seg jenter? Jaha.. det er i tilfelle jenter som sikkert tilhører "hore" kategorien det da.. Greier du ikke se forskjellen på å kjøpe sex av en hore og det å få seg noe på byn? Det kan da umulig bli det samme for gutten? Sjekker man opp noen, får draget, kan man jo også få løftet litt på selvtilliten, jeg fikk napp liksom, da likte hun meg da litt. Med en hore så får du ikke noe av det, hun VIL jo ikke knulle deg, hun MÅ... Hun får INGENTIN ut av det annet enn litt penger. Hvilken glede kan det gi gutten?? Han fikk stappa pikken inn i ei fitte liksom.. men det er jo det hele.. ingenting som har med sex å gjøre det.. når det blir så ensidig som det der. Minst like ensidig som å runke.. hånda er vel mer interresert i å være med på det enn hora... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 22. mars 2005 #23 Del Skrevet 22. mars 2005 Var det før han møtte meg ville jeg ikke brydd meg, men hadde han gjort det under forholdet vårt ville det blitt kroken på døren. Uansett hvor mye han eventuelt hadde angret seg, ville jeg ALDRI tilgitt utroskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mars 2005 #24 Del Skrevet 22. mars 2005 Hadde begynt å lure på hva det varmed fyren som ikke greide få seg noe på vanlig måte. De som vil ha ons, de greier det, om de ikke er grtise-stygge, eller dumme/slemme. Slik er ikke virkeligheten for gutter. Gjest, du trenger å bli realitets-orientert. Det er mulig alle guttene du kjenner kan få så mye sex de bare vil med å gå ut å sjekke, men slik er det ikke for meg og ikke for de aller fleste guttene jeg har kjent. *rister på hodet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mars 2005 #25 Del Skrevet 22. mars 2005 Hvis man skal ha så mye sex man bare vil, så bør man vel finne seg en kjæreste da. Kan ikke få sex hver dag med ons, men heller ikke med horer. Men poenget er vel at de fleste har jo perioder i livet de er single, men det er da vel ingen løsning å kjøpe horer for det? Hva med heller å prøve å finne seg en ny kjæreste? Man får da kanskje litt sex underveis, selv om en ikke finner den rette med en gang. Er det virkelig ikke mulig å gå en periode uten sex med andre?? Hvor ofte skal man da drive å kjøpe sex?? Og slik du beskriver det, virker det som det er bare de "mislykkede" som ikke greier få seg dame som må kjøpe sex, og slik er det vel ikke, er det? Synes du personlig at kjøpt sex er noe bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mars 2005 #26 Del Skrevet 22. mars 2005 Jeg skriver ingenting om kjøp av sex. Jeg skriver at sex ikke er fritt tilgjengelig for de fleste gutter på ONS-markedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christer Skrevet 22. mars 2005 #27 Del Skrevet 22. mars 2005 Christer, du er ikke helt god er du vel? Tøft med personangrep når man er anonym. Men det er ikke mer enn forventet av en som oppfører seg som en fjortis. Greier du ikke se forskjellen på å kjøpe sex av en hore og det å få seg noe på byn? Det kan da umulig bli det samme for gutten? osv....Hvordan i det hele tatt klarer du å tolke innlegget mitt dithen at jeg mener at det er det samme å for gutten å kjøpe sex og få seg noe på byn? Det jeg sier er at ikke alle gutter klarer å få seg noe på byn og derfor tyr noen av dem til horer i stedenfor. Klart det er mer tilfredsstillende for selvtilliten å få seg et ONS enn å kjøpe hore, har jeg sagt noe annet? Det finnes heller ingenting i mine innlegg som forsvarer kjøp av sex, kun en årsak jeg synes kan være sannsynlig. Vennligst les innlegget før du svarer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tekumseeh Skrevet 22. mars 2005 #28 Del Skrevet 22. mars 2005 Single, kåt, full og full av penger. Kanskje fristelsen ville vært stor.. Har aldri hatt dette problemet med for mye penger, så jeg har sluppet unna. Nei seriøst (nok av useriøse folk på KG synes jeg) Jeg synes dette er grisete og lugubert. For å bare få et ligg, må man heller ut å sjekke opp noen, og få sex uten å betale. Man synker lavt når man kjøper sex. Da ser jeg heller mildere på de som er med på sex-klubber (swingers o.l.). Selv om det er enda en ting jeg ikke ville hatt på min samvittighet. Men at alle skal forsvare horene hele tia liker jeg ikke. Det er sikkert over halvparten, (stoffmisbrukere og de som gjør det av fri vilje) som har skyld i at de gør det selv, og jeg vedder på at en stor del av de også er 'nymfomane' og liker det de holder på med. Men hadde dama mi sagt hun hadde kjøpt sex, hadde hun ikke vært dama mi lengre, og det samme tror jeg gjelder andre veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 23. mars 2005 #29 Del Skrevet 23. mars 2005 Jeg hadde ikke akseptert at han hadde kjøpt sex. Sexindustrien kan være frivillig og ok' date= men altfor ofte med vold og tvang. Dersom han hadde støttet dette ved å kjøpe sex, ville vi hatt et slikt ulikt verdisyn at vi ikke kunne vært sammen. Sååååå enig med deg!!! Det er en sak om prinsipper, ikke om medlidenhet og "stakkars meg"-syndrom. Å kjøpe sex er slett ikke pent gjort, uansett grunn... Og på den annen side; Noen er heldige her i livet og får det som de vil, mens andre ikke gjør det. Er det å være uheldig en god grunn til å støtte opp under andre menneskers nedtur? Tror ikke det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 23. mars 2005 #30 Del Skrevet 23. mars 2005 Jeg har aldri kjøpt sex og jeg tror ikke min bedre halvdel har gjort det heller... Skulle han finne på å tilstå at han kjøpte sex som 20-åring, ville det neppe være skilsmissegrunn i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2005 #31 Del Skrevet 23. mars 2005 Rooney har kjøpt http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/pl/arti...ticle268514.ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2005 #32 Del Skrevet 23. mars 2005 Jeg kjøpte en time en gang jeg var veldig deprimert om ensom, ville bare ha selskap og kontakt med et menneske i en time. Hadde ikke sex - bare lå på sengen og pratet om alt mulig. Hun ville gjerne ha sex - da svarte jeg - er du ikke glad for at du får betalt og ikke trenger å ha samleie? Da svarte hun - det kan være slik med noen men med deg vil jeg gjerne ha sex. Jeg ville likevel bare prate, og slik ble det. Ingen sex altså. Det var knalldyrt da... 2000 for en time, men det var et luksusbordell med DE knallfine damene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2005 #33 Del Skrevet 23. mars 2005 Det siste var litt latterlig da. Hvis du ville prate, så kunne du da bare gått til frisør (mye billigere) eller til en bar.. der er det alltid mange en kan prate med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. mars 2005 #34 Del Skrevet 23. mars 2005 Jeg har aldri kjøpt sex, men da jeg var på en tur til Amsterdam for et år siden må jeg innrømme at jeg var på sex show med venninna mi..he he.. Det var sykt, par som hadde sex på alle slags måter rett foran ansiktet på meg..Det var litt artig for en kunne både drike og røyke inn der, så at en følte seg skikkelig slem...he he..jeg pleier vanligvis å være litt sånn moralistisk, men dette var gøy...he he... Men det blir noe annet å kjøpe sex av noen.., det hadde jeg ikek likt at partneren min gjorde. Jeg har vært sammen en i over fire år , men aldri spurt om han har gjort det. jeg vil ikke vite det heller, for da hadde jeg blitt sittende å tenke på det... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2005 #35 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg hadde ikke akseptert at han hadde kjøpt sex. Sexindustrien kan være frivillig og ok' date= men altfor ofte med vold og tvang. Dersom han hadde støttet dette ved å kjøpe sex, ville vi hatt et slikt ulikt verdisyn at vi ikke kunne vært sammen. Tror du alle menn innrømmer det over sin tilkommende? du er jamen det naiv. Du vil akseptere og elske han til den dagen han forteller deg det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2005 #36 Del Skrevet 25. mars 2005 jeg har jobbet flere år i Utlandet. dere aner ikke hvem som går på disse stedene. det er gifte, samboene, skilte, ungkarer. Der er noen gutter som har sin første sexopplevelse. jeg kjenner personlig mange av de. de kunne ikke tenke seg ågort det hjemme, men ute kan de gå inn på horehus,coffishop, og andre plasser hvor det ikke er tvil hva slags steder det er. jeg kjenner mange av konene, samboere også, men de kunne ikke drømme om hva gubben holder på med. dette gjelder Tyskland, nederland, Frankrike, england bla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 26. mars 2005 #37 Del Skrevet 26. mars 2005 Nei, ikke alle menn ville innrømmet noe slikt - det er jo selvsagt. Det finnes mange menn, og sikkert like mange syn på rett og galt. Men det finnes også noen blant disse som faktisk kan stå for det de gjør, og som derfor ikke lyver om det hvis de har kjøpt sex. Det finnes forhåpentligvis enda flere blant mennene som tar avstand fra kjøp av sex, og som snakker sant hvis de sier nei når de blir spurt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 26. mars 2005 #38 Del Skrevet 26. mars 2005 jeg har jobbet flere år i Utlandet. dere aner ikke hvem som går på disse stedene. det er gifte, samboene, skilte, ungkarer. Der er noen gutter som har sin første sexopplevelse. jeg kjenner personlig mange av de. de kunne ikke tenke seg ågort det hjemme, men ute kan de gå inn på horehus,coffishop, og andre plasser hvor det ikke er tvil hva slags steder det er. jeg kjenner mange av konene, samboere også, men de kunne ikke drømme om hva gubben holder på med. dette gjelder Tyskland, nederland, Frankrike, england bla. Jo, det aner jeg faktisk! Derfor blir jeg alltid litt oppgitt når folk påstår hardnakket at deres mann slett ikke driver med slikt... Men det betyr heller ikke at ALLE gjør det. Men hva i all verden har coffeeshops med dette å gjøre??? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 26. mars 2005 #39 Del Skrevet 26. mars 2005 HuiSvingen svarte akkurat hva jeg mente, så jeg trenger ikke uttdype meg nærmere her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2005 #40 Del Skrevet 26. mars 2005 Jo, det aner jeg faktisk! Derfor blir jeg alltid litt oppgitt når folk påstår hardnakket at deres mann slett ikke driver med slikt... Men det betyr heller ikke at ALLE gjør det. Men hva i all verden har coffeeshops med dette å gjøre??? :klø: Regninger fra disse stedne er ofte ordekt bak coffeshop. Der betales med visa bla. nei, ikke alle menn i utlande jør dete, men det er mange. Det er menn som er gift,lykkelige og vil for aldri verden bytte ut kona/samboer. eg har spurt flere av de va som driver de dit. De sier at jeg kan ikke tenke meg engang....?? Det må være spenningen. Ofte er det jo lekre jenter, raffinert kledd og de gjør det de ar betalt of. Mulig det er sex som ikke er hverdagskost hjemme. Sex kan bli kedelig i et forhold etter tid. De har sex som er uforpliktet, spenningen og de er ferdig med det der og da. Før reagerte jeg også på enn som kjøpte sex. jeg vet mere i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå