AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #1 Skrevet 17. oktober 2018 Har kjøpt meg ny pc, og vil få den akkurat som min gamle. (Begge er windows 10) Er det mulig å gjøre som med en Iphone, ta en sikkerhetskopi og føre den over på ny pc? Så alt blir med over? Beklager veldig dårlig forklaring, håper dere skjønner hva jeg mener 😂 Anonymkode: 95c0b...839
Minya Skrevet 17. oktober 2018 #2 Skrevet 17. oktober 2018 Hvis du gjør en backup av systemfiler, bruker og litt annet snadder på den gamle og setter at backupen skal lagres på en ekstern harddisk, så kan du kjøre backuprestore på den nye pc'en og få mye av det gamle på plass. Ikke alt vil være likt, men det vil være mye likt. Det finnes såvidt jeg vet, ingen sync-funksjon for Windows, dessuten er ofte filene assosiert med Windows vesentlig større enn syncen for en telefon.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #3 Skrevet 17. oktober 2018 I grunnen ikke. Du kan kopiere dokumenter og slikt, men programmer bør installeres på nytt. Det er diverse måter å kopiere dem på: https://support.microsoft.com/nb-no/help/4027674/windows-10-share-files-in-file-explorer Anonymkode: a5255...977
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå