Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Har dei noen gode lebestifter, pudder og foundations på body shop?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Det pressede pudderet er bra, det samme er solpudderet.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har prøvd en del av det de har og er veldig fornøyd med bronsekulene eller hva det kalles. Også liker jeg kompakt rougen,samt sånn skimmerbasa som er god til å ha under foundation eller balnde med!Husker ikke annet jeg har testet som jeg liker...

Skrevet

Jeg liker godt de ulike øyenskyggene og den flytende concealeren!

:wink:

Skrevet

øyenskyggene og bronzingkulene er mine favoritter til nå :) kostene er også bra!

Gjest Leola
Skrevet

Jeg kjøpte en alldeles herlig skrubbkrem på Bodyshop - tror den heter African SPA - anbefales. Er også særdeles fornøyd med en grå, skimrende eyeliner som jeg kjøpte der.

Kommer til å gå tilbake for å prøve flere av produktene deres. I tillegg ble jeg betjent av en av de hyggeligste butikkansatte som jeg noensinne har møtt på :-)

Skrevet

Har ikke prøvd ut så veldig mye på Body Shop, men jeg har i hvertfall vært fornøyd med solpudderet og øyeskyggene.

Gjest manic
Skrevet

Jeg er litt småredd de som jobber der, de er jo hyperhjelpsomme og legger seg litt mye oppi meg og mitt. Jeg vet jo at hjelpsomhet er bra, men jeg kunne fortrukket at de var litt mindre personlige :) Sist jeg var i en bodyshop-butikk husket de hva jeg hadde kjøpt sist og sa at jeg måtte komme tilbake å vise meg hvordan jeg så ut med den nye sminken jeg kjøpt...

Skrevet
Jeg er litt småredd de som jobber der, de er jo hyperhjelpsomme og legger seg litt mye oppi meg og mitt.

Hehe, kjenner til fenomenet ja. Her i Stavanger fikk de prisen for årets beste service.

Skrevet

Jeg liker godt de skimmergreiene deres - Glow Enhancer eller noe slikt heter en kjempefin krem du kan bruke som highlighter, rouge, eller bare for å få litt mer glød (da blandet med fuktighetskrem).

Solpudder og skimmerskygger er også bra. Jeg synes Body Shop er aller aller best på kroppspleie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...