Gjest Hemmelig akkurat nå Skrevet 22. mars 2005 #23 Skrevet 22. mars 2005 Tusen takk! Det er nok ikke så veldig lenge til dere får vite hvem jeg er, noen dager bare. *spent* Noen kjenner meg så godt her inne at jeg fikk mail med "Gratulerer?!! ;-)" i går kveld...
Gjest gjesta Skrevet 22. mars 2005 #25 Skrevet 22. mars 2005 Grattis! 2 dager etter min kjære fridde til meg Ja, er det ikke en herlig følelse...
Gjest Hemmelig akkurat nå Skrevet 24. mars 2005 #26 Skrevet 24. mars 2005 Gratulerer til deg også, Dark Angel!! Vi kan jo kanskje tastes litt sammen på PM etterhvert og gi hverandre tips og slikt når vi begge har bestemt datoer! Hvis du vil? (Hvor bor du?)
Gjest gjest1 Skrevet 24. mars 2005 #27 Skrevet 24. mars 2005 Gratulerer til deg også, Dark Angel!! Vi kan jo kanskje tastes litt sammen på PM etterhvert og gi hverandre tips og slikt når vi begge har bestemt datoer! Hvis du vil? (Hvor bor du?) Det er mange 2006-brurer her inne, så vi kan gjerne tipsas sammen, om du vil! Gledar meg til du skal avsløre deg her inne eg... Hihi....
Lassie Skrevet 24. mars 2005 #28 Skrevet 24. mars 2005 "Hemmelig akkurat nå" er ikke lenger hemmelig. Det er meg Samoberen min er i Kina og kommer hjem tirsdag kveld. Jeg snakket med ham på søndag mens han var i Kina og da fridde han... Han hadde funnet ut mens han var der at han ikke kan leve uten meg! Han ville egentlig vente med å fri til han kom hjem, men han klarte ikke vente. Han hadde kjøpt ring i Kina, så han håpet jeg ville like den. Så nu er det avslørt, det er meg som har inngått avtale om bryllup! Selv om jeg savner ham masse, så har jeg det utrolig bra nå!! Jeg er sinnsykt lykkelig!!! Har fått fortalt det til mine nærmeste, og derfor trenger det ikke være hemmelig lenger. Da kan jeg fortelle det her også. Tusen takk for alle lykkeønskninger og gratulasjoner. Klem fra en lykkelig Lassie!
Lassie Skrevet 24. mars 2005 #30 Skrevet 24. mars 2005 Det er mange 2006-brurer her inne, så vi kan gjerne tipsas sammen, om du vil! Gledar meg til du skal avsløre deg her inne eg... Hihi.... Selvsagt kan vi gjerne tipses sammen!! Jeg har liksom ikke fått helt oversikten over hvem som skal gifte seg og ikke, og hvem som skal gifte seg i år og hvem som skal gifte seg senere. Vi har ikke bestemt noen dato, og det er nok mulig at det ikke blir bryllup før kanskje 2007 med tanke på at vår økonomi ikke tilsier at vi kan ha noe bryllup enda.. hehe.. Men gleder meg til å begynne planleggingen, men aller først må jeg nå få hjem min forlovede fra Kina! (hihi, så rart å si forlovede...)
Gjest gjest1 Skrevet 24. mars 2005 #31 Skrevet 24. mars 2005 Gratulerer så mykje!!!!!!!! No gledar eg meg til du skal lage deg bryllups-dagbok her inne!!!!
Lassie Skrevet 24. mars 2005 #34 Skrevet 24. mars 2005 Det vet jeg faktisk ikke enda. Sjansen er nok større for at det blir 2007, tror jeg. Sambo begynner i jobb igjen først nå i april etter å ha gått arbeidsledig siden oktober, så vi har ikke akkuat overflod av penger. Derfor må vi spare opp en del før det kan bli bryllup, derfor er sjansen størst for at det blir i 2007 og ikke 2006. Men dette finner jeg nok nærmere ut av når min elskede kommer hjem fra Kina.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå