Gjest Hemmelig akkurat nå Skrevet 21. mars 2005 #1 Skrevet 21. mars 2005 Samboeren min gjennom halvannet år har fridd til meg!! Han gjorde det i går!! Vi er enige om å ikke sette bryllupsdato enda, vi kommer nok til å være forlovet mer enn et år før det blir bryllup, da vi ikke er i den økonomisk beste situasjonen for et bryllup enda. Men vi forlovet oss altså i går!! Vi har ikke kjøpt ringer enda, men skal gjøre det. Han har vært bortreist en stund og mens han var borte hadde han funnet ut at han virkelig ikke kunne leve uten meg, så da hadde han bestemt seg for å fri! Vi skal holde det hemmelig litt til frem til vi har kjøpt ringer, men jeg bare MÅTTE fortelle til noen derfor er jeg hemmelig bruker her nå Jeg går ut ifra at dere forstår at jeg svarte ja..
Martha Stewart Skrevet 21. mars 2005 #4 Skrevet 21. mars 2005 Gratulerer! Det er så herlig å ha funnet sin livsledsager, ikke sant?
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2005 #5 Skrevet 21. mars 2005 Det er kjempeherlig. Vi er ganske spente på reaksjonene til menneskene rundt oss da, siden vi ikke har vært sammen så veldig lenge. Men når det føles rett for oss, så bryr vi oss ikke om hva andre mener. Jeg er så fantastisk lykkelig nå! Aldri har jeg følt det noensinne så riktig å si ja til å forlove meg med en mann som det jeg føler nå.
Miori Skrevet 21. mars 2005 #6 Skrevet 21. mars 2005 Vi forlovet oss etter 10 mnd, og gifter oss etter 2 år.. Har aldri vært mer sikker!!! Gratulerer så mye med forlovelsen:=)
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2005 #10 Skrevet 21. mars 2005 Vi forlovet oss etter 10 mnd, og gifter oss etter 2 år.. Har aldri vært mer sikker!!! Gratulerer så mye med forlovelsen:=) Så deilig å høre!! Jeg har vært forlovet tidligere, men forlovet meg da jeg var 18år, og det var aldri noe skikkelig frieri der. Dessuten visste jeg vel egentlig allerede da at det ikke var den rette for meg. (Ung og dum..) Jeg er ikke mer enn 24år nå heller, men på dette halvannet året så har jeg lært så mye om meg selv og livet og jeg føler meg så utrolig sikker på at dette er mannen jeg vil dele resten av mitt liv med. Jeg har rett og slett aldri følt det sånn før.
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2005 #14 Skrevet 21. mars 2005 GRATULERER!!! Så spennende!! Vi holdt det også hemmelig et halvt år...ble fridd til 25des-01 og gjorde det offentlig sommeren 2002...og alle ble kjempe glade!! Vi hadde da vært sammen i 2 år. Gleder meg til å få vite hvem du er og til å følge deg videre i planlegningen...
Gjest Hemmelig akkurat nå Skrevet 21. mars 2005 #15 Skrevet 21. mars 2005 Tusen takk!! Det føles fortsatt litt uvirkelig å tenke på at JEG skal gifte meg.. Har liksom ikke gått helt opp for meg enda tror jeg. Men jeg er ufattelig glad og jeg gleder meg til å fortelle det til andre som den jeg er og ikke hemmelig Men pga at det kan være mennesker jeg kjenner privat her så vil jeg være hemmelig en liten stund til. Hadde vært fint om vi fikk fortalt det til de nærmeste først før vi roper det ut til alle andre.. hehe.. Herregud, så lykkelig jeg er!!!
Nellie Cortado Skrevet 21. mars 2005 #17 Skrevet 21. mars 2005 Jeg og min kjære forlovet oss etter 4 måneder. Men det måtte desverre bli en lang forlovelse av økonomiske grunner. Men den som venter på noe godt..... Nå, etter 4 års venting, er det kun 2 måneder igjen. Helt nøyaktig to måneder faktisk, 21. mai er den store dagen.
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2005 #18 Skrevet 21. mars 2005 Gratulerer med det kommende bryllupet! Det kan nok tenkes at det blir en forholdsvis lang forlovelse på oss også, siden vår økonomiske situasjon gjør at vi ikke har råd til å gifte oss enda. Men vi kan begynne å spare penger Også kan jeg jo sikle på kjoler og sjekke ut ting et par år først, hehe! Fortalte det til søsteren min i telefonen nå nettopp, og hun syntes det var kjempekoselig!!
Gjest Hemmelig akkurat nå Skrevet 21. mars 2005 #20 Skrevet 21. mars 2005 :o Noen kjenner meg altfor godt her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå