Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor får man kjøpt denne ?

Og hvis jeg bestiller på internett, hvordan vet jeg at fargen passer til huden min ? (for jeg regner med at det er flere farger å velge imellom ettersom det er en foundation?)

Og ikkeminst: Hva koster denne ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har kjøpt ID hos hudpleieren - og jeg mener foundationen kostet 395 kr.

K

Gjest Gjesta
Skrevet

Det er ganske tricky å bestille uten å ha sett fargene IRL først, men mange hudpleiere fører Bare Escentuals, så du kan jo stikke og se på. Prisen ligger rundt 400, litt over det halve hvis du bestiller på nett.

Skrevet

Hudpleieren min sminket meg med i.d. første gang jeg prøvde det. Nyansen som hun var sikker på ville passe min hud ble altfor mørk! Jeg er virkelig glad jeg fikk sett det på min egen ansiktshud før jeg la ut masse penger på det. Jeg kjøpte et start-sett inneholdende 3 løspudder (1 stor og 2 små bokser) + kost for tilsammen litt under 600 kr hos henne.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det start settet koster 230 kr hos essentialdayspa.com

+ porto.

Skrevet
Det start settet koster 230 kr hos essentialdayspa.com

+ porto.

Ja, hurra for EDS :) Men der får man ikke prøvd ut varene på forhånd.

Skrevet

Jeg er forvirret... Er ID Bare Minerals et pudder eller en foundation ?? Og hvis den finnes i både pudder og foundationform, hva lønner jeg meg på å kjøpe med tanke på fet hud og masse fine små "dun" i pannen (da snakker vi ikke hår altså, bare vanlige små hvite dun)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...