Gjest Hud Skrevet 21. mars 2005 #1 Skrevet 21. mars 2005 Hvor får man kjøpt denne ? Og hvis jeg bestiller på internett, hvordan vet jeg at fargen passer til huden min ? (for jeg regner med at det er flere farger å velge imellom ettersom det er en foundation?) Og ikkeminst: Hva koster denne ?
Gjest Gjesta Skrevet 21. mars 2005 #2 Skrevet 21. mars 2005 Jeg har kjøpt ID hos hudpleieren - og jeg mener foundationen kostet 395 kr. K
Gjest Gjesta Skrevet 21. mars 2005 #3 Skrevet 21. mars 2005 Det er ganske tricky å bestille uten å ha sett fargene IRL først, men mange hudpleiere fører Bare Escentuals, så du kan jo stikke og se på. Prisen ligger rundt 400, litt over det halve hvis du bestiller på nett.
Vibs Skrevet 21. mars 2005 #4 Skrevet 21. mars 2005 Hudpleieren min sminket meg med i.d. første gang jeg prøvde det. Nyansen som hun var sikker på ville passe min hud ble altfor mørk! Jeg er virkelig glad jeg fikk sett det på min egen ansiktshud før jeg la ut masse penger på det. Jeg kjøpte et start-sett inneholdende 3 løspudder (1 stor og 2 små bokser) + kost for tilsammen litt under 600 kr hos henne.
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2005 #5 Skrevet 21. mars 2005 Det start settet koster 230 kr hos essentialdayspa.com + porto.
Vibs Skrevet 21. mars 2005 #6 Skrevet 21. mars 2005 Det start settet koster 230 kr hos essentialdayspa.com + porto. Ja, hurra for EDS Men der får man ikke prøvd ut varene på forhånd.
Gjest hud Skrevet 21. mars 2005 #7 Skrevet 21. mars 2005 Jeg er forvirret... Er ID Bare Minerals et pudder eller en foundation ?? Og hvis den finnes i både pudder og foundationform, hva lønner jeg meg på å kjøpe med tanke på fet hud og masse fine små "dun" i pannen (da snakker vi ikke hår altså, bare vanlige små hvite dun)
Vibs Skrevet 21. mars 2005 #8 Skrevet 21. mars 2005 i.d. Bare Escentuals Her kan du lese om i.d. make-up.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå